Taas säästettiin 50 e! Mies leikkasi hiukseni.
Kommentit (101)
Mulla on pitkät ja suorat hiukset. Kerran leikannu kaveri, kerran mies, mut yleensä leikkaan ite. Viimeks toissapäivänä leikkasin. Yleensä teen kosteisiin hiuksiin keskijakauksen ja harjaan ne ponnarille leuan alle. Siitä sit vaan vetää kamman hiusten läpi siihen asti missä huonot latvat tulee vastaan ja leikkaa ne pois. Sit hiukset auki ja kehystän vähän kasvoja leikkaamalla sivuhiuksia ja valmis.
Joskus ku on ollu paljon katkenneita tms niin oon käyny leikkauttamassa hiukset siinä yhdessä hiusten leikkaus ketjussa missä kaikki hiustenleikkaukset maksaa aina alle 30e, yhtään en nyt muista mikä sen nimi on. Sinne ei tarvii aikaakaan varata.
Tytär on leikannut koronasta lähtien.
Ei säästämisen vuoksi. Kampaajat on vähän kauempana, niin helpompi ja nopeampi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitem voi leikata omat hiukset kerroksittain?
Esim laittamalla kaikki ponnarille otsalle ja siitä vetää hiuksia kammalla ylös ja leikkaa latvan pois, tein joskus tätä kun leikkasin ite kerroksittain
Kuulostaa kotikutoiselta.
Niin, itse leikattu on kotikutoinen, mitä oikein odotat? Eikä kotona itse leikatun tarvitse olla kampaajatasoinen, riittää kun on jotenkin sinnepäin. Hinta kuitenkin lyömätön 0 euroa.
Miksi haluat näyttää pyryharakalta, kun voisit leikata suoraan ja saada ihan siistit hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim laittamalla kaikki ponnarille otsalle ja siitä vetää hiuksia kammalla ylös ja leikkaa latvan pois, tein joskus tätä kun leikkasin ite kerroksittain
Ja myös näyttää. Hiuksista huomaa milloin niitä on nyrhitty kotona itse. Moni kysyy, että missä oot leikkauttanut hiuksesi ihan vaan sillä ajatuksella, että kuka tekee noin töksähtävää jälkeä.. Ja nämä kotiparturit luulee, että kyseessä on kehu :D
Ihan sama, en maksa kampaajien pyytämiä hintoja enää koskaan, vaikka kuinka itket ja poljet jalkaa.
Naisilla sitte on iso takapuoli.
Mennään mamuparturiin. Maksaa 10-15€ leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse leikattu on kotikutoinen, mitä oikein odotat? Eikä kotona itse leikatun tarvitse olla kampaajatasoinen, riittää kun on jotenkin sinnepäin. Hinta kuitenkin lyömätön 0 euroa.
Miksi haluat näyttää pyryharakalta, kun voisit leikata suoraan ja saada ihan siistit hiukset?
Leikkaan itse suoraan ja 8 vuotta jo harjoiteltu, ihan sopiva lopputulos minulle. 0 euroa on paras hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkautan hiukseni noin kerran vuodessa ja mulla on kyllä varaa maksaa se muutama kymppi kampaamoon.
Tuossa ajassa tulee kyllä kaksihaaraisia.
Mulle ei tule. Sanon aina, että leikkaa kaikki huonot latvat pois ja kampaaja ottaa vain noin kaksi senttiä, kun enempään ei ole tarvetta. En rääkkää hiuksiani, niin eivät mene huonoksi ja varmaan myös hiuslaatu vaikuttaa.
No aika erikoista! Tosi pitkät?
Mun mielestä toi ei oo ollenkaan erikoista. Ei kaikille tuu kakshaarasia, mullekaan ei tuu. Latvat menee huonoks ja kuivuu joo, mut kakshaarasia ei kyllä tuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkautan hiukseni noin kerran vuodessa ja mulla on kyllä varaa maksaa se muutama kymppi kampaamoon.
Mulle ei tule. Sanon aina, että leikkaa kaikki huonot latvat pois ja kampaaja ottaa vain noin kaksi senttiä, kun enempään ei ole tarvetta. En rääkkää hiuksiani, niin eivät mene huonoksi ja varmaan myös hiuslaatu vaikuttaa.
70 cm. Pitemmäksi eivät kasva.
Mitä ikäluokkaa olet?
Olen 43.
Hiukset saattavat muutaman vuoden päästä ohentua.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sitte on iso takapuoli.
Miten liittyy hiuksiin? Eikä kaikilla todellakaan ole.
Olen lyhentänyt mieheni hiuksia jo yli 20 vuotta, ei ole tuona aikana käynyt kertaakaan parturissa. Se "leikkauskone" on todellinen Aarre.
Ja itse lyhennän myös omat hiukseni. Koronan aikaan jäi kampaajalla käynnit ja siihen ne enimmäkseen jäikin.
Lyhennän kerran kuussa noin 1cm, on helppo lyhentää, kun on lyhyt polkkatukka. Käyn kerran vuodessa kampaajalla, teetän joko raitoja tai sävytän ja samalla lyhennytän.
Että kerta vuodessa .
Vierailija kirjoitti:
Käyn ulkomailla leikkauttamassa hiukset. Ei sekään ihan ilmaista ole, mutta kympillä selviää monesti. Enemmän säästän kun ei ole miestä riesana.
Entä jos sinulla olisi miehenä hiustenleikkuu taitonen mies? Silloin säästyisi vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan itse suoraan ja 8 vuotta jo harjoiteltu, ihan sopiva lopputulos minulle. 0 euroa on
Juurihan sanoit, että leikkaat kerroksittain etkä suoraan.
Mielestäni hieman surullista, jos jostain kampaamo- tai parturikäynneistä pitää / haluaa säästää.
Minä olen elämäni aikana säästänyt varmasti kymmeniätuhansia, kun en käytä päihteitä.
Youtube on nykyään täynnä miten leikata itselle hiukset, siis muotoilla ne myös kotona. Englanniksi tosin löytää, ei niinkään Suomeksi.
miksi siis käydä maksattamassa, kun voi tehdä itse?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hieman surullista, jos jostain kampaamo- tai parturikäynneistä pitää / haluaa säästää.
Minä olen elämäni aikana säästänyt varmasti kymmeniätuhansia, kun en käytä päihteitä.
Luuletko, ettei vähävaraiset säästä myös niissä?
En minä käytä päihteitä lainkaan, ja silti on pakko olla käymättä kampaamopartureissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 cm. Pitemmäksi eivät kasva.
Mitä ikäluokkaa olet?
Olen 43.
Tai sit ei ohene. Ihme kommentti taas. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrostukset onnistu nykyään kampaajallakaan, googlaa: kuin lapsen leikkaamat. Tuollaista jälkeä vähän pienempää lovea saattanut joskus omasta päästäkin löytyä ja joutunut menemään toiseen kampaamoon korjuuttamaan työnjälkeä.
Eriltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne pysäytä hiusten kasvun, eli sittenhän niitä ei tarvitse leikata koskaan, kun kaikki hiukset muuttuvat itsestään kaksihaaraisiksi?
Olen 43.