Miten kertoa tahdikkaasti ystävän uudelle miehelle, että ystävälläni on aika "värikäs" menneisyys mitä tulee miehiin
Ystäväni on löytänyt aivan kultaisen miehen. Mies on hauska, pitkä, komea, kiltti ja ennen kaikkea uskonnollinen. Ystäväni puolestaan on aika kevytkenkäinen ja erityisesti opiskeluaikoina hänellä oli suurin piirtein joka viikonloppuna uusi mies, kenen kanssa makasi. Mielestäni tämä uusi mies ansaitsee tietää näistä ystäväni opiskeluajoista. Mikä olisi tahdikas keino kertoa ystäväni menneisyydestä? Ajattelin, että voisi olla paras mainita asiasta vaivihkaan keskustelussa, esim. "ja sullahan niitä miehiä riitti silloin opiskeluaikoina".
N28
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertomalla teet suuren palveluksen miehelle. Tuollaisia naisia tarvittaisiin enemmän!
On paljon miehiä, jotka paneskelevat koko kaupungin lävitse sinkkuaikoinaan. Sitten on toisaalta heitä, jotka yrittävät ihan jokaista ennen kuin ehkä onnistuvat jonkun saamaan. Juoksetko "kantelemaan" näistä miesten uudelle kumppanille "totuuden" asialla? Et. Enkä minäkään.
Mitä enemmän miehellä on naisia ollut sitä parempi on hänen markkina-arvonsa.
Baarikännipanoillaan ja entisillä sukupuolitaudeillaan rehvastelevat juntit eivät herätä arvostusta fiksuissa ihmisissä. Sinussa ehkä. Juoksetko "kantelemaan"? Et, koska se on mies etkä halua, että kumppani saa siitä oikean kuvan. Minä taas en, koska muiden puolisovalinnat eivät kuulu minulle. Juntti juntin löytää, osanottoni.
Olet väärässä. Naista ohjaavat primitiiviset vaistot. Paljon naisia paneskellut mies on kiinnostava ja häntä halutaan kokeilla vaikka järjen tasolla olisikin eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen saa muuttua ja kehittyä.
Kun nuorena rilluttelee tarpeeksi, osaa myös rauhoittua ajan myötä.
En halua naista jonka pimperossa ovat sadat miehet uittaneet k******n.
Se nyt ei ollut se pointti, vaan juoruaminen toisen ihmisen elämän asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisen jolla oli teini-iästä alkaen muutamia satoja seksisuhteita, nyt elää puhtoisen pikkuvaimon elämää hiukset tiukasti nutturalla,. Miehellä ei ole mitään aavistustakaan.
Niin? Nainen on pitänyt seksistä. Mitä väliä sillä on, onko hommannut tyydytyksensä sadan miehen vai yhden miehen kanssa? Edelleenkään tässä asiassa ei ole mitään väliä sillä, onko kyseinen henkilö mies vai nainen, sama asia koskee molempia.
Tilanne on ihan sama kuin käytetyn auton ostossa. Mitä vähemmän ex-omistajia, sitä parempi. Tämä nainen on revitelty pilalle ja sylinteri kulunut väljäksi.
Naisten vertaaminen autoihin on yllättävän usein käytetty analogia siihen nähden, miten huono se on. Ensinnäkin käyttämätön auto tarkoittaa uutta autoa. Naisten kohdalla siis...tyttövauvaa. Auto hankitaan rahalla ostamalla, puolisoa ei. On hyväksyttävää omistaa useita autoja, puolisoja ei. Kukaan mies ei aja samalla autolla koko ikäänsä, vaan viimeistään auton tullessa käyttöikänsä päähän se vaihdetaan. Parisuhteen päättäminen ja uuteen vaihtaminen, vaikka sitä toki tapahtuu, ei ole samanlainen itsestäänselvyys kuin auton vaihtaminen. Vertauskuva revittelyineen ja sylintereineen on pelkästään typerä. Eiköhän yhdessä parisuhteessa vaikka 20 vuotta elänyt nainen ole harrastanut enemmän seksiä kuin saman ajan sinkkuna viettänyt, jos siis ajatus on, että seksin määrä vaikuttaa jotenkin "sylinterin väljyyteen". Parisuhteessa aika tyypillinen määrä seksiä on kahdesti viikossa. On todella harvinaista, että sinkulla olisi seksiä näin usein.
Hu orulit tulee käräyttää, ei väliä miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen saa muuttua ja kehittyä.
Kun nuorena rilluttelee tarpeeksi, osaa myös rauhoittua ajan myötä.
Se nyt ei ollut se pointti, vaan juoruaminen toisen ihmisen elämän asioista.
Saa antaa tietoa jos se on olennaista. Jos olisin tuo mies, niin peruisin jopa häät jos saisin tietää sen tulevan vaimoni olleen jakorasia.
En todennäköisesti avaisi suutani vaikka arvelisin että mies haluaa tietää. Jos mies on kovin rakastanut hän vain syyttää minua pelaamisesta ja ystävä ainakin on vihainen, oikeutetusti.
Jos uskon että ystävä on pahoilla aikeilla liikkeellä sitten varmaan sanoisin. Tosin kokemuksesta totean, ettei sillä todennäköisesti olisi mitään suurempaa merkitystä. Jos mies on jo päättänyt haksahtaa seireeniin on varsin todennäköistä että hän haluaa kokea sen koko paskan ennen kuin on valmis päästämään irti.
Hohhoijaa mikä käärme.. miks ihmeessä sun pitäis lieroilla .. oletko kiinnostunut tästä ystävästä/ miehestä romanttisessa mielessä kun haluat väkisin heille välirikon.. hanki oma mies.. ja melaa mekkoon .. eikö ole hyvä että on sitä kokemusta niin ei mee sormi suuhun sitten siellä petipuuhissa ainakaan osaamattomuuden takia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertomalla teet suuren palveluksen miehelle. Tuollaisia naisia tarvittaisiin enemmän!
On paljon miehiä, jotka paneskelevat koko kaupungin lävitse sinkkuaikoinaan. Sitten on toisaalta heitä, jotka yrittävät ihan jokaista ennen kuin ehkä onnistuvat jonkun saamaan. Juoksetko "kantelemaan" näistä miesten uudelle kumppanille "totuuden" asialla? Et. Enkä minäkään.
Mitä enemmän miehellä on naisia ollut sitä parempi on hänen markkina-arvonsa.
Baarikännipanoillaan ja entisillä sukupuolitaudeillaan rehvastelevat juntit eivät herätä arvostusta fiksuissa ihmisissä. Sinussa ehkä. Juoksetko "kantelemaan"? Et, koska se on mies etkä halua, että kumppani saa siitä oikean kuvan
Ei, vaan paneskelevaa ex-sukupuolitautista mieslorttoa ohjaavat primitiiviset tunteet. Primitiivisyyttään he saattavat kusta tulevan avioliittonsa paneskeluillaan, jolloin taas joku nainen joutuu pohtimaan, mitä tehdä lasten ja avioliiton kanssa, kun on sitoutunut lapselliseen junttiin. Juoksetko siis "kantelemaan" naiselle etukäteen miehen lortosta luonteesta? Et, koska suosit häntä hänen sukupuolensa takia ja näet hänessä itsesi.
Miksi kuvittelet, ettei olisi itse kertonut miehelle?
Uskossa olevat ovat anteeksiantavaisia.
Vastaileeko ap itselleen, vai oletteko te tosiaan niin ää liöitä, että menette uskotte näihin saatanan huonoihin provoihin? Suomalaiset naiset on idi ootteja, sen olen oppinut, kun tätä palstaa olen seuraillut.
Keskustelussa keskitytään siihen, onko miehellä oikeus tietää vai ei, ja pidetään itsestäänselvyytenä sitä, että mies ei toistaiseksi tiedä puolisonsa menneisyydestä ja että menneisyydellä olisi miehelle merkitystä. Yleensä parisuhteissa ihmiset puhuvat asioistaan, eikä ole mitään syytä olettaa, että tässäkään olisi kukaan salaillut. Jos ystävän ja tämän miesystävän kanssa keskusteluissa ei tule selvästi ilmi, että miehelle on todella tärkeää, että hänen tyttöystävällään ei ole ollut aiempia seksikumppaneita ja että ystävä on miehelle asiasta valehdellut, ei ole ap:n asia sekaantua muiden parisuhteeseen. Muuten voimme lähteä oletuksesta, että pariskunta on keskustellut kummankin menneisyydestä sen verran, kun itse katsovat tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menneiden kertomisessa olisi mitään hävettävää jos ei ole tehnyt mitään hävettävää? Eikö se ole nykyään voimaannuttavaa? Miksei voimaannuttavasta toiminnasta saisi raportoida?
Ei siinä olekaan, mutta mustasukkaisuudessa on etenkin jos ja kun se kohdistuu joka oli ja meni jo ajat sitten.
Eli jätetään kertomatta ja päätetään toisen puolesta, että tämän ei tarvitse tietää mitään, mikä voisi vaikuttaa hänen päätöksiinsä? Kohdellaan aikuista miestä kuin lasta, autetaan ettei vaan tule mustasukkaiseksi, suojellaan häntä itseltään? Varmaan paras itsepetos mitä olen ikinä kuullut. 🤣
Jos ei häpeä, ei tarvitse piilotella. Kyse on erilaisista arvoista ja siitä, että pelätään toisen suhtautumista. Näitä "ystäviä" on aina, ehkä olisi syytä itse mainita villistä menneisyydestään, ettei tule puun takaa joskus. Ei nyt tarkoilla luvuilla, nimillä ja päivämäärillä kuitenkaan.
Mä olin tuo kiltti ja uskollinen mies. Pikku hiljaa vaimo ihan itse kertoi menneisyydestään. Olihan se hyvin kiihottavaa.
Aloitimme parinvaihto bileissä käymisen. Nykyisellään olen enää uskollinen. Panemme muiden kanssa siis täysin luvallisesti.
Omakotitalo, Toyota, lapset ja koira löytyy. Olemme hyvin onnellisia.
Miksi naisen pitäisi hävetä, että tykkäsi ja tykkää seksistä. Me miehet otetaan vaimoksi pihtareita ja itketään kun kotona seksi loppuu lapsien tuloon. Jokainen tietysti tyylillään.
Miksi sinun pitäisi puuttua toisten asioihin? He keskustelevat nuo siat keskenään. Sinua ei todellakaan voi pitää "ystävänä". Taidat olla todella k*sipää, jos haluat sotkea heidän välejä
Tarkennan vielä, että minusta kahden kauppaan ei muiden tarvitse puuttua eikä ystävä yritä lyödä kiilaa väliin. Voi toki ottaa asian puheeksi ystävänsä kanssa.
T. 97
Nämä keskustelut muistuttavat aina hyvin siitä, miten erilaisissa todellisuuksissa vielä nyky-Suomessakin eletään. Selvästi monelle on itsestäänselvyys, että naisella ei saa olla useita seksikumppaneita ja että tällaisen "paljastuminen" johtaisi automaattisesti suhteen päättymiseen. Ilmeisesti myös on kaveriporukoita, joissa ystäviä arvotetaan sen perusteella, miten tämä on seksielämänsä järjestänyt, ja tykätään juoruilla selän takana.
Ajatus muiden elämään puuttumisesta ja parisuhdetta edeltäneistä asioista ystävän kumppanille raportoinnista on minulle vieras, enkä ole omassa ystäväpiirissäni kuullut koskaan kenenkään, sen enempää miehen kuin naisen, arvostelevan kenenkään kumppanien määrää. Tunnen pariskuntia, joissa molemmilla on ollut vain vähän kumppaneita, samoin sellaisia, joilla kummallakin on ollut paljon. On niitä, joissa naisella on ollut enemmän, ja niitä, joissa miehellä on ollut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nämä keskustelut muistuttavat aina hyvin siitä, miten erilaisissa todellisuuksissa vielä nyky-Suomessakin eletään. Selvästi monelle on itsestäänselvyys, että naisella ei saa olla useita seksikumppaneita ja että tällaisen "paljastuminen" johtaisi automaattisesti suhteen päättymiseen. Ilmeisesti myös on kaveriporukoita, joissa ystäviä arvotetaan sen perusteella, miten tämä on seksielämänsä järjestänyt, ja tykätään juoruilla selän takana.
Ajatus muiden elämään puuttumisesta ja parisuhdetta edeltäneistä asioista ystävän kumppanille raportoinnista on minulle vieras, enkä ole omassa ystäväpiirissäni kuullut koskaan kenenkään, sen enempää miehen kuin naisen, arvostelevan kenenkään kumppanien määrää. Tunnen pariskuntia, joissa molemmilla on ollut vain vähän kumppaneita, samoin sellaisia, joilla kummallakin on ollut paljon. On niitä, joissa naisella on ollut enemmän, ja niitä, joissa miehellä on ollut enemmän.
Ei siitä ole kyse onko niitä ollut paljon vai vähän jos asiaa pimitttää toiselta.
Tässäpä kysymys johon saa vastata jos osaa.
Jos irtosuhteet ja yhden yön jutut on ok ja niissä ei pitäisi olla mitään hävettävää niin miksi niin moni silti piilottelee sitä puolta itsestään mahd. pitempiaikaiselle kumppanille?
Eikös tuo ole selkeä ristiriita sanojen ja tekojen välillä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tuo kiltti ja uskollinen mies. Pikku hiljaa vaimo ihan itse kertoi menneisyydestään. Olihan se hyvin kiihottavaa.
Aloitimme parinvaihto bileissä käymisen. Nykyisellään olen enää uskollinen. Panemme muiden kanssa siis täysin luvallisesti.
Omakotitalo, Toyota, lapset ja koira löytyy. Olemme hyvin onnellisia.
Miksi naisen pitäisi hävetä, että tykkäsi ja tykkää seksistä. Me miehet otetaan vaimoksi pihtareita ja itketään kun kotona seksi loppuu lapsien tuloon. Jokainen tietysti tyylillään.
Sinulla ei ole mitään itsekunnioitusta. Olet pelkkä mato. Nyt vaihdatte pareja eli jos sinä käyt "vieraissa" myös vaimoasi pannaan.