Miten kertoa tahdikkaasti ystävän uudelle miehelle, että ystävälläni on aika "värikäs" menneisyys mitä tulee miehiin
Ystäväni on löytänyt aivan kultaisen miehen. Mies on hauska, pitkä, komea, kiltti ja ennen kaikkea uskonnollinen. Ystäväni puolestaan on aika kevytkenkäinen ja erityisesti opiskeluaikoina hänellä oli suurin piirtein joka viikonloppuna uusi mies, kenen kanssa makasi. Mielestäni tämä uusi mies ansaitsee tietää näistä ystäväni opiskeluajoista. Mikä olisi tahdikas keino kertoa ystäväni menneisyydestä? Ajattelin, että voisi olla paras mainita asiasta vaivihkaan keskustelussa, esim. "ja sullahan niitä miehiä riitti silloin opiskeluaikoina".
N28
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri (mies) kenellä on samantapainen menneisyys tai siis naisia on hänellä riittänyt sekä nuoruudessa että nyt vanhempana siis tyyliin kerran kuussa vaihtoi naista niin hän tapasi uskonnollisen naisen ketä rakastui häneen tulisesti ja nyt heillä on lapsiakin, nainen ei vaikuta tietävän avopuolisonsa aiemmista naisseikkailuista, miehestä saa kuvan että hän on kiltti nyhverö kenellä ei paljoa naisia olisi ollut vaikka totuus on täysin toinen mutta itse en häneen kyllä luottaisi.
Tiedän vähän vastaavan tilanteen...
Nainen fiksu, kunnollinen ja tosi rakastunut. Mies komea ja kiva, tiedän vähän liikaa hänen nuoruusvuosistaan, koska hän on Itse näitä kertoillut silloin joskus. Pidän pääni kiinni, tietysti... Toivon heille vain hyvää, ja että mies olisi rauhoittunut nuoruusvuosistaan nyt vanhemmiten ja vakiinnuttuaan. Kieltämättä aavistan vaaran, että paljon myöhemmin parisuhteen arkistuttua se vanha naistenmies voi herätä eloon, kun elämä tuo taas jonkun sopivan tyypin vastaan! Enkä ole ainoa, jolla on salaa mielessään tämä pelko heidän nyt onnellisesta suhteestaan.
Mutta elämässä ei koskaan tiedä, miten se ketäkin muuttaa. Yhtä hyvin se yllätysero voi tulla sellaisille, joista kukaan ei tuollaista odottanut.
Älä sekaannu asiaan. Kyllä sille miehelle ennemmin tai myöhemmin selviää minkälainen h*ora kaverisi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri (mies) kenellä on samantapainen menneisyys tai siis naisia on hänellä riittänyt sekä nuoruudessa että nyt vanhempana siis tyyliin kerran kuussa vaihtoi naista niin hän tapasi uskonnollisen naisen ketä rakastui häneen tulisesti ja nyt heillä on lapsiakin, nainen ei vaikuta tietävän avopuolisonsa aiemmista naisseikkailuista, miehestä saa kuvan että hän on kiltti nyhverö kenellä ei paljoa naisia olisi ollut vaikka totuus on täysin toinen mutta itse en häneen kyllä luottaisi.
Tiedän vähän vastaavan tilanteen... Nainen fiksu, kunnollinen ja tosi rakastunut. Mies komea ja kiva, tiedän vähän liikaa hänen nuoruusvuosistaan, koska hän on Itse näitä kertoillut silloin joskus. Pidän pääni kiinni, tietysti... Toivon heille vain hyvää, ja että mies olisi rauhoittunut nuoruusvuosistaan nyt vanhemmiten ja vakiinnuttuaan. Kieltämättä aavistan vaaran, että p
Minä taas pidän täysin mahdollisena että tuon tyyppisten miesten kanssa olevat fiksut ja kunnolliset naiset tietävät miehen historiasta, ainakin voivat aistia sen. Olen tuontyyppinen nainen jolla erittäin vähän mieskokemusta ja sen harvan kerran kun olen halunnut alkaa tapailemaan miestä, olen aina tarkoituksella valinnut miehiä, joista pystyn aistimaan että heillä on poikkeuksellisen värikäs naishistoria. Tällaisilla miehillä on karisman lisäksi sellaista itsevarmuutta ja rohkeutta, jota kanssani tarvitaan suhteen etenemiseen kaveritasolta pidemmälle. Tietysti olen myös tiedostanut suhteen mahdolliset riskit.
Oletko itse kiinnostunut miehestä?? Ei tarvitse vihollisia kun on noin kultaisia ystäviä
heti soitat sille miehelle. nyt luuri. soita heti. ei vihjauksia vaan totuus. oliko sulla ketään viikonloppuna.
Miehenä haluaisin tietää, joten kerroitpa miten hyvänsä niin ei ole olemassa väärää tapaa. Tosin riskeeraat ystävyytesi joten ymmärrän myös miksi et kertoisi. Hankala tilanne kaikin puolin. Mielestäni jokainen mies ansaitsee tietää potentiaalisen kumppaninsa menneisyyden jotta voi tehdä erään elämänsä suurimmista päätöksistä täydellä informaatiolla.
Sinulle potentiaalinen vaimoehdokas ei ilmeisesti voisi olla sellainen joka on elänyt seksin suhteen keskiarvoa vähäisemmin, koska jätit sen mainitsematta.