Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän erilaista tekemistä tarjolla sunnuntaille 1.9.2024 Hesassa? Onko kukaan täällä osallistunut joskus kävelylle elämän puolesta?

Vierailija
31.08.2024 |

Facebookissa tuli juuri vastaan ilmoitus huomisesta tapahtumasta, jossa kävellään elämän puolesta. Onko kukaan teistä osallistunut siihen aiemmin? Millainen se oli? 

Lähtee nettisivun mukaan Tuomiokirkon portaiden juurelta klo 14.00. ja  Eduskuntalon portailla on ohjelmaa klo 15 alkaen.

Kiinnostaisi osallistua, koska on hyvän asian puolesta. Ja kiinnostaa muiden kokemukset aiemmilta vuosilta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hyvä idea.

Vierailija
2/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa.

Kuin niin? Oletko osallistunut?

Vierailija
4/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Voisi jopa mennä.

Vierailija
5/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Saatan osallistua.

Vierailija
6/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimen puolesta? 

Vierailija
7/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimen puolesta? 

Vierailija
8/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku abortin vastainen juttu?

Vierailija
9/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisemokraattien mielenosoitus. Mikäs siinä, kunhan hekin ensiksi huolehtisivat siitä että jo syntyneillä lapsilla on hyvin... sitten voi alkaa vasta puhua alkioista, joista kaikista ei koskaan edes kehity vauvaa.

Vierailija
10/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain woke-paskaa??

Vierailija
11/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki? En löydä Googlella muuta kuin tämän aloituksen.

Vierailija
12/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa.

Ei heseissä mitään muuta olekaan.

Vierailija
13/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisemokraattien mielenosoitus. Mikäs siinä, kunhan hekin ensiksi huolehtisivat siitä että jo syntyneillä lapsilla on hyvin... sitten voi alkaa vasta puhua alkioista, joista kaikista ei koskaan edes kehity vauvaa.

Ok. Mieluummin naulaisin käteni seinään kuin kävelisin noiden kanssa metriäkään.

Vierailija
14/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kaikki yhdessä tärkeän asian puolesta.

Vierailija
15/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki? En löydä Googlella muuta kuin tämän aloituksen.

Täällä on jotakin

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/marssi-elaman-puolesta-jarjeste…

Vierailija
16/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

17/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on abortin vastainen mielenosoitus 

Vierailija
18/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viiitun papit, pastorit ja piispat on yhteiskuntamme kirottuja, kuvottavia L-O-I-S-I-A. 

Iilimatoja, verenimijöitä, siis ihan oikeita vampyyreita piikikkäine torahampaineen. YÖK!

He VALEHTELEVAT kansalle ammatikseen rahasta. Aina kun he aukaisevat suunsa, ulos tulee iso liuta saastaisia valheita. Pappien hengitys haisee paskalle. Jotkut typerykset eli aivo-orjat kustantavat pappien, pastorien ja piispojen makean elämän. Noloa, ei voi muuta sanoa.

Tämä on vain karu totuus, ei mitään muuta, hah hah hah! 

Kansan verovaroin pakkorahoitettu YLE on lailla velvoitettu lähettämään uskonnollista paskaa radiosta ja televisiosta. En halua maksaa paskasta. Kiitos poliitikot, olette idiooootteja!

Erotkaa kaikki kirkosta ja tulkaa viimeinkin vapaiksi.

Vierailija
19/21 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin vielä Helsingissä, osallistuisin.

Vierailija
20/21 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistutaan. Suomi tarvitsee jokaisen vauvan. Adoptio on parempi vaihtoehto, kuin elämän päättäminen.