13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero
Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.
Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.
Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.
Kommentit (269)
Riittäähän Madonnakin vientiä huomattavasti nuorempien miesten joukossa. Olisit tyytyväinen.
Ap sulla on munaa. Pidät puolesi. Tapaa vaan hänet.
Parempi noin päin kuin että vanha ukko Todennäköisempää on että seksiä vaan hakee
Vierailija kirjoitti:
Riittäähän Madonnakin vientiä huomattavasti nuorempien miesten joukossa. Olisit tyytyväinen.
No Madonnan touhu alkaa olla jo säälittävää. Nainen on yli 60v. ja pilannut itsensä plastiikkakirurgialla. Enkä pidä mitenkään hienona, että on 30-40 vuotta nuorempia petikumppaneita. Siis on se vanhempi nainen tai mies. Madonnan touhu muutenkin jo epätoivoista nuoruuden metsästystä ja itsensä tyrkyttämistä. Onneksi voi kuunnella musiikkia ja katsoa vanhoja musiikkivideoita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap sulla on munaa. Pidät puolesi. Tapaa vaan hänet.
Miten niin on munaa? No katsotaan nyt miten viestittely etenee ja tuleeko tapaamista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 v nuorempi mies halusi myös tutustua. En halunnut. Poltti liikaa.
No tästä en tiedä polttaako. Kuvien perusteella ahkera kuntoilemaan.
ap
Hyvä, ei ole mukavaa jos keskustellessa suunsa haisee tuhkakupilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 v nuorempi mies halusi myös tutustua. En halunnut. Poltti liikaa.
No tästä en tiedä polttaako. Kuvien perusteella ahkera kuntoilemaan.
ap
Hyvä, ei ole mukavaa jos keskustellessa suunsa haisee tuhkakupilta.
Mä olin nuorempana avoliitossa tupakoitsijan kanssa ja saimme lapsen. Ei haissut miehen suu tuhkakupilta. Jotkut tupakoitsijat haisee pahemmalta kuin toiset. Tämän olen näin tupakoimattomana huomannut.
ap
Hyvä puoli mahdollisen vakavan suhteen kannalta tässä on se, että miehellä on jo omiakin lapsia. Ei siis käy niin, että mies jossain vaiheessa tajuaa, että haluaisikin lapsia, mutta sinun kanssasi se ei onnistu.
Katso ihmeessä mihin johtaa, jos yhtään kiinnostaa. Mies on riittävän vanha tietääkseen mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
millo tapaatte?
Ei olla vielä siitä keskusteltu.
ap
Varaa kumeja kotiin ja pukeudu seksikkäästi.
AP olisitko kiinnostunut minusta? Harrastan animea ja minulla on suuri katana kokoelma.
M28
Vierailija kirjoitti:
En varaa kotiin yhtään mitään enkä pukeudu seksikkäästi. Kumeja toki on, mutta miehellä ei ole mitään asiaa mun luo ainakaan heti alkuunsa. En tapaa ketään tuosta noin vain enkä osaa ennen tapaamista sanoa haluanko jonkun kanssa seksiä vai en.
ap
Vierailija kirjoitti:
AP olisitko kiinnostunut minusta? Harrastan animea ja minulla on suuri katana kokoelma.
M28
No ei todellakaan kiinnosta. Liikaa ikäeroa eikä kyllä kiinnosta mitkään animetyypit.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varaa kotiin yhtään mitään enkä pukeudu seksikkäästi. Kumeja toki on, mutta miehellä ei ole mitään asiaa mun luo ainakaan heti alkuunsa. En tapaa ketään tuosta noin vain enkä osaa ennen tapaamista sanoa haluanko jonkun kanssa seksiä vai en.
ap
käytätkö kumia dildon päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ei tollasta tiukka pipoa kukaan halua tavata.ole verkkarit jalassa vaa kotona ja kysele palsta mammoilta paska neuvoja.
ota siltä suihin ja anna persettä niin mies viihtyy sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ei tollasta tiukka pipoa kukaan halua tavata.ole verkkarit jalassa vaa kotona ja kysele palsta mammoilta paska neuvoja.
Mitä sä taas tulit mulle aukomaan päätäsi? Mikä sulla oikeasti on hätänä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sä taas tulit mulle aukomaan päätäsi? Mikä sulla oikeasti on hätänä?
ap
ime sitä kullia saatanan ämmäää.piiskaan sut nahkavyöllä siitä sä tykkäät.
oot varmaan aika homon näköne ämmäää