Hyi kamala. Naapurissa asuu iljettävän näköinen noin 70v mies. Hän hymyilee käydessään tupakalla ja kyttää meidän perheen perään.
Pitäiskö mun sanoa mun miehelle, että käy sanomassa naapurille et lopettaa sen tuijotuksen!
Kommentit (30)
Olisi ihan hirveätä jos olisi naapureita jotka hymyilisivät kohdatessa, aivan kamalaa. Onneksi asun korvessa kaukana naapureista. Kyllä tylyys on paljon mukavampaa. Vanheneminen pitäisi kyllä lailla kieltää tai ainakin määrätä joku sanktio jos ei vanhene niin että se miellyttää naapureiden silmiä.
Vain kauniille vanhuksille pitäisi antaa oikeus elää.
Kauheeta! Tervehtikö myös? Katsooko silmiin?
Tupakoitsijat on yleensäkin ällöttäviä möllöttäjiä, oikeita keisareita rähmäisillä tupakkapaikoillaan.
Mitä jos hän ajattelee sinusta ihan samoin. Iljettävä akka joka käyttää perään kokoajan.
Ihan hirveää, ja mies vielä! Yök! Pitää saada miehettömiä turvallisia kaupunkeja. ulkkarit on ok.
Napsuttele sormia ja osoita paikkaa.
Vanha kunnon kerrostalokyttääjä aloittajana.
Varo. Että et saa tirkistely syytettä.
Käy vain itse sanomassa rehellinen mielipiteesi naapurin iljettävästä ukosta. Et sinä miestäsi tarvitse avuksesi, vaan treenaa samalla sanavalmiiksi naapuriksi joka tarpeen tullen puuttuu muidenkin naapureiden ulkonäköön ja elämään. Muista huutaa kovalla äänellä teidän ikkunasta aivan kaikki, mitä mieleesi vain ukosta tuleekin. Mielellään aloitat naamasta ja sitten jos keksit jotakin hänen vaatteistaan, tupakoinnistaan raivoat niistäkin. Opeta myös lapsesikin huomauttelemaan, niin kiva sitten porukassa huomautella naapureille.
Turku Jarrumiehenkatu