Hyi kamala. Naapurissa asuu iljettävän näköinen noin 70v mies. Hän hymyilee käydessään tupakalla ja kyttää meidän perheen perään.
Pitäiskö mun sanoa mun miehelle, että käy sanomassa naapurille et lopettaa sen tuijotuksen!
Kommentit (30)
Kuvittelet vain. Se on vain iloinen luonne. Saahan ihminen silmillään katsella. Pukeudutko itse jotekin lutkamaisesti?
Mistä tiedät että kyttää? Joten kyttäät itse takaisin.
Onko se Lars-Johan Jocke Grönholm??
Ehkä se tuijottaa,kun te ootte iljettävän näköinen perhe.
Joku pappa hymyillen katsoo että onpas siinä kivan näköinen nuori perhe, olisimpa itsekin vielä nuori. Ulkonäölleen ei kukaan voi mitään.
Hyvähän se on jos hymyilee! Mitä sitte pitäis, irvistellä ja syleskellä? Sää oot pimee!
Yksinäinen mies yrittämässä ottaa kontaktia naapurin perheeseen. Ties vaikka saisitte hänestä mukavan arjen avun?
Vierailija kirjoitti:
Joku pappa hymyillen katsoo että onpas siinä kivan näköinen nuori perhe, olisimpa itsekin vielä nuori. Ulkonäölleen ei kukaan voi mitään.
No mies, ja etenkin vanha mies, on aina epäilyttävä rikollinen joka tapauksessa. Komeat miehet eivät ehkä, mutta rumat aina.
Me ei tarvita mitään arjen apua naapurin kamalalta vanhalta mieheltä. t.ap
Hyi kamala, joku vanha ihminen. Sinustahan ei koskaan tule sellaista. Tai älä ainakaan hymyile silloin, ettei sinua pidetään iljettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aloittaja on kytännyt hyvin tarkkaan mitä tämä 70v mies siellä pihalla tekee, jopa niin tarkasti, että huomaa mihin suuntaan hän katsoo.
Aloittaja kuuluu niihin, jotka ensin kielsivät tupakoinnin asunnoissa, tämän jälkeen parvekkeilla ja nyt valittaa kun mies menee kiltisti pihalle polttamaan ja "tuijottelemaan muita".
Tässä on taas se sama kuuluisa logiikka mikä monessa muussakin asiassa tänä päivänä toteutuu --- valitettavasti!
Persuilla on tapansa, eivätkä psykopaatit välitä toisten tunteista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aloittaja on kytännyt hyvin tarkkaan mitä tämä 70v mies siellä pihalla tekee, jopa niin tarkasti, että huomaa mihin suuntaan hän katsoo.
Aloittaja kuuluu niihin, jotka ensin kielsivät tupakoinnin asunnoissa, tämän jälkeen parvekkeilla ja nyt valittaa kun mies menee kiltisti pihalle polttamaan ja "tuijottelemaan muita".
Tässä on taas se sama kuuluisa logiikka mikä monessa muussakin asiassa tänä päivänä toteutuu --- valitettavasti!
Ennen tuo oli naisen logiikkaa, nyt kai vihreetä woke logiikkaa kun osa miehistäkin on jotain ihme piiperoita ja kuuluu samoihin hölmöläisiin.
Ilman muuta ja samalla voi vetää sitä turpaan.
Ootte varmaan iljettävä perhe.