Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?

31.08.2024 |

Kysymys otsikossa eli mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?

Itse ajattelin käydä syvällisiä keskusteluja ystäväni kanssa, jos hänellä on aikaa tänään. 😊

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan nukkua heti tämän kirjoitettuani.

Vierailija
22/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykin pesu ja kauppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tänään itsehuolto- ja rakkauspäivä. Teen kaikkea, mistä nautin: lepään, syön jotain hyvää, teen joogaa ja pilatesta, kuuntelen musiikkia, saunon ja teen ihonhoitohommia ja kaikkea tällaista ihanaa. Annan myös aivoilleni aikaa palautua ja levätä kaikesta sosiaalisuudesta.

Ihanaa lukea tälläista positiivista viestiä. Minulla myös tuo sama- teen kaikkea sitä mistä nautin. Hoidan itseäni, käsien hoito, jalkakylvyt, kauniit, rennot vaatteet päälle, syön hyvää, luen kirjaa, katselen taidekirjojani, teen rentoutusharjoituksia (joogaa ja pilatesta olisi ihana opetella), mietin positiivisia asioita ja kaikkea sitä mikä elämässäni on hyvää. 

Teetkö jotakin hyvää elämässäsi edes aina joskus toistenkin hyväksi? Toivoisin että kaikki tekisivät. Rentouttavaa päivää myös sinulle. 🥰<

Ööö... eikös tämäm ketjun aihe ollut  mitä hyvää tekee ITSENSÄ hyväksi tänään? Joten pysytään aiheessa. Voit toki aloittaa uuden ketjun aiheesta, mitä teet tänään toisten hyvinvoinnin eteen.

Vierailija
24/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon "kuperkeikka" -viinaa..( ! )  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi