Mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?
Kysymys otsikossa eli mitä ajattelit tehdä tänään hyvinvointisi edistämiseksi?
Itse ajattelin käydä syvällisiä keskusteluja ystäväni kanssa, jos hänellä on aikaa tänään. 😊
Kommentit (24)
Kriisitilanteissa muistathan ojentaa auttavan kätesi. Tehdään yhdessä hyvää Suomessa! 😇
Kriisi rikkoo meitä helposti sisältä mutta rakas, joskus täytyy rikkoa jotakin jotta siitä voi luoda jotakin vieläkin vahvempaa ja upeampaa tulevaisuuttasi varten. Älä häpeä kriisiytymistäsi, se on sinun parhaaksesi. 🍁🍂
Ajattelin levätä mahdollisimman paljon. Olen ollut viikkokaupalla flunssassa ja nyt vihdoin jäin saikulle.
Vedän varmaan käteen. Ehkä jotain pyllyyn samalla
Tänään on työvuoro. Työ tukee mun mielenterveyttä, kun koen olevani hyödyksi.
Syön terveellisesti, liikun ja olen yhteydessä muihin ihmisiin.
Mulla on tänään itsehuolto- ja rakkauspäivä. Teen kaikkea, mistä nautin: lepään, syön jotain hyvää, teen joogaa ja pilatesta, kuuntelen musiikkia, saunon ja teen ihonhoitohommia ja kaikkea tällaista ihanaa. Annan myös aivoilleni aikaa palautua ja levätä kaikesta sosiaalisuudesta.
Menen töihin, että on varaa ostaa ruokaa.
Yritän saada edes puuron alas. Kiitos koronan, viikko mennyt maatessa.
Vietämme aikaamme aikuisten lastemme ja heidän puolisoidensa kanssa.
Kivaa ohjelmaa tiedossa ja tulee hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään itsehuolto- ja rakkauspäivä. Teen kaikkea, mistä nautin: lepään, syön jotain hyvää, teen joogaa ja pilatesta, kuuntelen musiikkia, saunon ja teen ihonhoitohommia ja kaikkea tällaista ihanaa. Annan myös aivoilleni aikaa palautua ja levätä kaikesta sosiaalisuudesta.
Ja sometat.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa lukea tälläista positiivista viestiä. Minulla myös tuo sama- teen kaikkea sitä mistä nautin. Hoidan itseäni, käsien hoito, jalkakylvyt, kauniit, rennot vaatteet päälle, syön hyvää, luen kirjaa, katselen taidekirjojani, teen rentoutusharjoituksia (joogaa ja pilatesta olisi ihana opetella), mietin positiivisia asioita ja kaikkea sitä mikä elämässäni on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa lukea tälläista positiivista viestiä. Minulla myös tuo sama- teen kaikkea sitä mistä nautin. Hoidan itseäni, käsien hoito, jalkakylvyt, kauniit, rennot vaatteet päälle, syön hyvää, luen kirjaa, katselen taidekirjojani, teen rentoutusharjoituksia (joogaa ja pilatesta olisi ihana opetella), mietin positiivisia asioita ja kaikkea sitä mikä elämässäni on hyvää.
Teetkö jotakin hyvää elämässäsi edes aina joskus toistenkin hyväksi? Toivoisin että kaikki tekisivät. Rentouttavaa päivää myös sinulle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö jotakin hyvää elämässäsi edes aina joskus toistenkin hyväksi? Toivoisin että kaikki tekisivät. Rentouttavaa päivää myös sinulle. 🥰<
Mun arkityö on pelkkää toisten auttamista ja olen muutenkin se, joka auttaa aina, mistä saan paljon iloa itsekin, mutta välillä on pakko ottaa myös aikaa itsehuoltoon. Ja kiitos samoin teille molemmille <3
Moi vaan. Elelen terveysturvallista elämääni ihan normaalisti. Onneksi olen päättänyt jo nuoresta tietoisesti elää näin. Kivaa päivää myös sulle! Nyt täytyy jo ruveta aamupuurolle.