Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset valehtelevat deittisovelluksissa vai mistä tämä johtuu?

Vierailija
30.08.2024 |

Miksi siis pluskokoiset naiset väittää olevansa urheilullisia tai liikunnallisia? Yrittääkö ne huijaamalla saada itselleen miehen joka on hyvätuloinen/koulutettu jolla on atleettinen keho?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkäävät myös pitkiä naisia ja auta armias, jos on vielä 5 kg ylipainoa. Ei siinä zumbatunnit, jumpat, pyöräilyt ja muut liikunnat auta, jos mies onkin pikkupojan tasolla.

Minä liikun paljon, mutta en viitsi skarpata ruoasta, syön mitä huvittaa.

Vierailija
42/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ylipäätään voivat painaa niin paljon? Olen 187 cm ja 75 kg, eikä ole helppo nostaa painoa 70 --> 75 kg. En syö mitenkään erityisen terveellisesti. Jollain päivittäisellä kilolla irtokarkkeja ja piilojuopottelulla voisin lihota. 

Minkäverran sulla on ikää? Oletko perusterve?

itse 159cm ja 30v ikään painoin maks 48 kg. Sain syödä mitä vain. En jaksanut kuitenkaan käydä pitkiä kävelylenkkejä tai kantaa painavia tavaroita. Nyt ikää 50v ja vaikka koitan laihduttaa niin painoa 70kg. No toisaalta kävelen helposti 15000 askelta päivässä. Tai käyn raivaamassa metsää 3 tankillista peräkkäin raivaussahalla. Moottorisahalla jaksan tehdä 4-5 tankillista päivässä. Siis paljon enemmän mitä jaksoin alle 50 kg painossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku naisten psykoosi, että voi olla samaan aikaan urheilullinen ja aktiivinen elämäntyyli, mutta silti painaa yli 60 kiloa. Haluavat napata pitkän ja urheilullisen miehen siittämään heidät.

Markus44

Taitaa ennemin olla sinunlaisten miesten kyseenalainen seksuaalinen mieltymys jos etsii "naista" joka on lapsen kokoinen. Eli siis käytännössä kiihottuu vain tytöistä/lapsista. Sanakin on olemassa mutta tiedät sen varmasti itsekin niin ei tarvi tässä sitä kirjoittaa.

Vierailija
44/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeilla jäljillä toki olet, mutta on se mahdollista harrastaa kohtalaisen aktiivisestikin liikuntaa ja olla silti lihava. Jos ruokavalio koostuu noutoruoasta, pizzasta, kermapastasta ja muusta kaloripitoisesta, sekä sen ohessa menee sipsiä, suklaata, leivonnaisia ja viikonloppuisin vielä viiniä, niin ei noita urheilemalla polta pirkkokaan. Ja näiden pirkkojen liikuntahan ei myöskään juuri koskaan ole pitkäkestoista raskasta kardiota, eli vaikka 1,5h juoksulenkkiä joka toinen päivä. Se on jotain sauvakävelyä tai kuntosalia, mikä kumpikaan ei pistä hikoilemaan tosissaan ja mistä kumpikaan ei ole mikään varsinainen kalorinpolttaja.

Vierailija
45/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg. 

Eihän tuon painoinen jaksa liikkua edes kunnolla. Yleensä ruokavalio on pahasti pielessä jos painaa noin paljon.

Ap

Tuota noin, provohan tää on, mut ei täällä kyllä ole tajua painosta. Mä olen 172cm pitkä. Mulla normaalipainon yläraja on siinä noin 73kg. Eli ei se pelkkä kg määrä vaan se suhteessa pituuteen ja siihen mistä se massa koostuu. Lihaksikas  urheilija voi olla bmi:n mukaan ylipainoinen vaikka on pelkkää lihasta eikä rasvaa juuri ollenkaan.

Nykyään mulla on 10kg ylipainoa. Ihan rehellistä läskiä. Mutta teen raskasta fyysistä työtä, käyn salilla ja joogassa ja kuljen kaikkialle pyörällä. Liikkuminen ei ole vaikeaa edes 85 kiloisena naisena. Kunto se on mikä ratkaisee.

Vierailija
46/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg. 

Eihän tuon painoinen jaksa liikkua edes kunnolla. Yleensä ruokavalio on pahasti pielessä jos painaa noin paljon.

Ap

Tuota noin, provohan tää on, mut ei täällä kyllä ole tajua painosta. Mä olen 172cm pitkä. Mulla normaalipainon yläraja on siinä noin 73kg. Eli ei se pelkkä kg määrä vaan se suhteessa pituuteen ja siihen mistä se massa koostuu. Lihaksikas  urheilija voi olla bmi:n mukaan ylipainoinen vaikka on pelkkää lihasta eikä rasvaa juuri ollenkaan.

Nykyään mulla on 10kg ylipainoa. Ihan rehellistä läskiä. Mutta teen raskasta fyysistä työtä, käyn salilla ja joogassa ja kuljen kaikkialle pyörällä. Liikkuminen

On sulla enemmän kuin kymppi ylimääräistä. Sulla rasvat menee jossain 35-40% välimaastossa ja naisilla sellainen silmää miellyttävä rasva ei nyt yli 25% juurikaan mennä. Tuossa kahdessafemmassakin nainen on ihan rasvoissaan, eli sinänsä kaukana jostain missin mitoista. Tunnut tietävän liikunnasta, niin tietänet fitneksen kultaisen säännön. Eli jos miehellä rasvat on yli 15% ja naisella yli 25%, niin treenaamisen ensisijaisena tavoitteena tulee olla rasvamassan poistaminen. Suomeksi sanottuna laihduttaminen. Vasta kun rasvat on saatu linjaan, niin kannattaa panna enemmän paukkuja lihaksiin ja muotojen hakemiseen.

Vierailija
47/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä liikun joka päivä. Käyn salilla, juoksen, tanssin, joogaan ja jumppaan, koska se tuo hyvän olon ja nollaa pään. Oon silti ylipainoinen, koska syön mitä huvittaa. En ole kiinnostunut laihduttamisesta, koska ylipainoa ei ole paljoa ja voin paremmin kuin aikoinaan laihana. Mutta kyllä mä liikunnallinen olen, siitä ei pääse mihinkään. En onneksi etsi miestä, koska nykypäivän miehet vaikuttavat aika yksinkertaisilta, kuten tämäkin aloitus osoittaa."

ei millään pahalla mutta ne arvomaailmasi viittaa siihen ettei kaikki ole oikein kunnossa.

Vierailija
48/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nainen ole yksi iso hylke, luulee itse on kaunis, ei ole.

Vierailija
49/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nainen ole yksi iso hylke, luulee itse on kaunis, ei ole.

Niin. Todella moni menettää naiseutensa siinä 35+ iässä. Ei ehditä salille, ei ehditä jumppaan, ei ehditä lenkille, ei ehditä laittaa terveellistä ruokaa ja ei kestä stressiä ilman viikonlopun viinin juomista. Varmaan sama miehissä, en epäile, mutta heitä en seksuaalisen suuntautumiseni johdosta ole koskaan katsonut ns. sillä silmällä. Vain harvat ja valitut valioyksilöt erottuvat joukosta. On nimittäin totta, että nykyään joka asiassa vallitsee erittäin voimakas dikotomia. Myös liikunnallisuuden ja kropan kunnossapitämisen osalta ihmisten keskuudessa on vahva polarisaatio. On niitä jotka ovat selvästi ylipainoisia ja sitten niitä, kenelle liikunta ja terveellinen ravinto on elämäntapa. Jälkimmäisiä haluaa kaikki miehet, joten jos sellaisen tahtoo saada, pitää itsekin olla jokseenkin kunnossa ja lompakossa muutakin kuin visa electron. Itsehän nappasin salin yhden valmentajista ja hän on erittäin kunnossa. Täydellisen fit sanoisin. Itse en ole ihan noin kunnossa, vaikka 5x viikossa salilla käynkin treenaamassa. Mutta se ekstramaili mikä ehkä ojentajan pullottamisesta jää, sen platinakortti täydentää. It's all about balance. Kun on sosiaalinen eläin, aktiivinen urheilija ja työelämässä menestynyt, niin saumaa on ottaa kotiin proteiinileipää leipomaan joku muukin, kuin keskivartalolihava polkkatukka. Elämä on valintoja.

Vierailija
50/101 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei juuri laihduta. Elimistö tottuu siihen aika nopeasti ja pitäisi liikkua aina vaan enemmän. Toki lihasta saa vaikka siellä salilla. 

Minä taas näytän varsin sporttiselta, hoikka, BMI jotain vajaa 19. En kuitenkaan liian laihan näköinen, olen siro. Mutta en juurikaan liiku, välillä saan aikaiseksi aloittaa. En vaan syö kovin paljon ja nyt kun jätin sokerin ja sipsit, painoa lähtenyt pari kiloa. Jotain puoli kiloa enää alipainoon. Ihan varmasti moni isompi nainen on kuitenkin paremmassa kunnossa kuin minä. Toki ehkä mun elimistö on paremmassa kunnossa, kun ei ole sisäelinrasvaa jne. Ja toisaalta jaksan kyllä kävellä pitkiä matkoja. 

Vierailija
51/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho koko ei osle este liikunnalle, ellei ole ihan hervoton läski. Jos etsit hoikkaa naista, kirjoita etsiväsi hoikkaa naista eikä liikunnallista.

Jos harrastaa liikuntaa niin miten silti voi olla ylipainoinen kun se liikunta polttaa rasvaa tehokkaasti?

Et taida itse olla järin liikunnallinen, kun tyhmänä kysyt tällaista.

Vierailija
52/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla enemmän kuin kymppi ylimääräistä. Sulla rasvat menee jossain 35-40% välimaastossa ja naisilla sellainen silmää miellyttävä rasva ei nyt yli 25% juurikaan mennä. Tuossa kahdessafemmassakin nainen on ihan rasvoissaan, eli sinänsä kaukana jostain missin mitoista. Tunnut tietävän liikunnasta, niin tietänet fitneksen kultaisen säännön. Eli jos miehellä rasvat on yli 15% ja naisella yli 25%, niin treenaamisen ensisijaisena tavoitteena tulee olla rasvamassan poistaminen. Suomeksi sanottuna laihduttaminen. Vasta kun rasvat on saatu linjaan, niin kannattaa panna enemmän paukkuja lihaksiin ja muotojen hakemiseen.

Olen eri, mutta jos haette hoikkaa ja/tai atleettista naista, niin kannattaa kirjoittaa tämä siihen profiiliin. Helpottaa elämää, kun ei tarvitse vääntää rasvaprosenteista ja fitneksestä muiden kanssa, kun hakee oikeilla hakusanoilla. Tyhmäkin tajuaa, että on myös sellaisia liikuntamuotoja, joissa ei "panna paukkuja lihaksiin ja muotojen hakemiseen", ja toisaalta tyhmäkin tajuaa, että mitä tahansa liikuntalajia voi harrastaa tehokkaasti tai tehottomasti, rankasti ja kevyesti. Kaiken liikunnan tarkoitus ei ole lihasmassan kasvattaminen ja muotojen hakeminen, vaan joidenkin liikuntamuotojen tarkoitus voi olla ihan vain vaikka ulkoilmassa oleilu tai nivelten liikkuvuuden ylläpitäminen.

Joten rautalangasta: jos teille on oikeasti poittina ulkonäkö, niin sitten teidän täytyy hakea sellaisilla hakusanoilla, jotka viittaavat haluttuun ulkonäkötyyppiin. Pelkkä liikuntaharrastus ei tarkoita, että henkilö on fitnesskissa. Tyhmempikin yleensä tajuaa tämän.

Vierailija
53/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtelee aina. Uskokaa jo.

Vierailija
54/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku naisten psykoosi, että voi olla samaan aikaan urheilullinen ja aktiivinen elämäntyyli, mutta silti painaa yli 60 kiloa. Haluavat napata pitkän ja urheilullisen miehen siittämään heidät.

Markus44

Paljonko arvioisit Reetta hiuskeen tai sen Haaralan painavan? Entä ne seiväshyppääjät. En tiedä heidän pituuksia, mutta arvioisin 65 vähintään. Jos pidempi, 70 kiloa. Entä jääkiekkoilijanaiset, jalkapallonaiset? 70 moni. Katsoin eilen naislentopalloa, pitkiä naisia, jotkut PULSKIA jopa. Avioin 80 kiloa ainakin ne.

Vierailija
55/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho koko ei osle este liikunnalle, ellei ole ihan hervoton läski. Jos etsit hoikkaa naista, kirjoita etsiväsi hoikkaa naista eikä liikunnallista.

Jos harrastaa liikuntaa niin miten silti voi olla ylipainoinen kun se liikunta polttaa rasvaa tehokkaasti?

Liikunta ei "polta rasvaa tehokkaasti". Lähtöoletuksesi on väärä. Mutta provohan sinä olet muutenkin. 

Vierailija
56/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ylipäätään voivat painaa niin paljon? Olen 187 cm ja 75 kg, eikä ole helppo nostaa painoa 70 --> 75 kg. En syö mitenkään erityisen terveellisesti. Jollain päivittäisellä kilolla irtokarkkeja ja piilojuopottelulla voisin lihota. 

Jotkut ovat tuollaisia läpipaskoja. Iän myötä osalla heistäkin alkaa kalorit vaikuttaa ja hups, sitten ollaankin itse lihavia. 

Vierailija
57/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö hävetä olla noin nolo tyyppi?

Vierailija
58/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valehtelee aina. Uskokaa jo.

Ja miehethän eivät valehtele koskaan, eihän?

Vierailija
59/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että ap on se sama henkilö, joka aina puhuu jostain itse keksimästään huuhaa kauneusindeksistään ja pitää normaalipainoisia (bmi perusteella) "rumapainoisina".

Vierailija
60/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat tuollaisia läpipaskoja. Iän myötä osalla heistäkin alkaa kalorit vaikuttaa ja hups, sitten ollaankin itse lihavia. 

Erot ihmisten aineenvaihdunnoissa ovat marginaalisen pieniä alle 60-vuotiailla. Osa ihmisistä vaan syö enemmän ja liikkuu vähemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän