Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset valehtelevat deittisovelluksissa vai mistä tämä johtuu?

Vierailija
30.08.2024 |

Miksi siis pluskokoiset naiset väittää olevansa urheilullisia tai liikunnallisia? Yrittääkö ne huijaamalla saada itselleen miehen joka on hyvätuloinen/koulutettu jolla on atleettinen keho?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä joskus tulee vastaan lihavia naisia, jotka ihan aidosti urheilevat, mutta selvästi syöminen on yhtälailla harrastuksena, joten päivän päätteeksi pysyvät aina lihavina. Lopulta hoikkuus on ruokavaliosta eikä urheilusta kiinni.

Luuletko, että hoikat kykenevät kilpailemaan menestyksellä voimalajeissa? 

Miten tämä liittyy yhtään mihinkään?

Sillä, että liikunnalliset ihmiset voivat olla "lihavia", koska he kilpailevat voimalajeissa. Ja eivät he miten sattuun voi syödä, kun kilpailevat. 

Vierailija
82/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg. 

Eihän tuon painoinen jaksa liikkua edes kunnolla. Yleensä ruokavalio on pahasti pielessä jos painaa noin paljon.

Ap

Tuota noin, provohan tää on, mut ei täällä kyllä ole tajua painosta. Mä olen 172cm pitkä. Mulla normaalipainon yläraja on siinä noin 73kg. Eli ei se pelkkä kg määrä vaan se suhteessa pituuteen ja siihen mistä se massa koostuu. Lihaksikas  urheilija voi olla bmi:n mukaan ylipainoinen vaikka on pelkkää lihasta eikä rasvaa juuri ollenkaan.

Nykyään mulla on 10kg ylipainoa. Ihan rehellistä läskiä. Mutta teen raskasta fyysistä työtä, käyn salilla ja joo

Bongattu rasva%homo, hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho koko ei osle este liikunnalle, ellei ole ihan hervoton läski. Jos etsit hoikkaa naista, kirjoita etsiväsi hoikkaa naista eikä liikunnallista.

Jos harrastaa liikuntaa niin miten silti voi olla ylipainoinen kun se liikunta polttaa rasvaa tehokkaasti?

Kysypä sitä olympiatason moukarin tai/ja kuulantyöntäjiltä.

Vierailija
84/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan suurin mielikuvitushahmo on se "tuttu", joka tekee päivittäin 10km juoksulenkin ja käy salilla neljä kertaa viikossa. Elää alikaloreilla ja vielä harrastaa jotain joukkueurheilua, eikä muuten koskaan syö sokeria tai juo alkoholia... Mutta silti painaa 100kg. 

Vierailija
85/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan suoraan jos etsitte laihaa tai hoikkaa mimmiä, älkääkä yrittäkö naamioida sitä "liikunnallisen" naisen etsinnäksi.

T. Hoikka rapakuntoinen sohvaperuna jota miehet aina kehuu "treenatun" näköiseksi samalla kun hulluja HIIT-treenejä vetävä SM-tasolla urheileva ystävä on saanut kehoituksia harrastaa liikuntaa.

Niinpä, on tyhmää kaunistella asioita. Voi sanoa suoraan että haluaa hoikan naisen.

Vierailija
86/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä joskus tulee vastaan lihavia naisia, jotka ihan aidosti urheilevat, mutta selvästi syöminen on yhtälailla harrastuksena, joten päivän päätteeksi pysyvät aina lihavina. Lopulta hoikkuus on ruokavaliosta eikä urheilusta kiinni.

Näinhän tää on. Itse sain liikuntainnostuksen noin 10 vuotta sitten ja harrastan päivittäin 1-2 h monipuolista, sekä rankkaa että palauttavaa liikuntaa. Kiloakaan en ole laihtunut, koska ruokahalu on kasvanut. Ja tiedän täsmälleen miten saisin hoikan kropan, mutta se ei ole mulla kovin korkealla prioriteeteissa. Olen täysin terve ja hyväkuntoinen, sekä pidän itse ulkonäöstäni, joten miksi ihmeessä alkaisin nähdä nälkää?

Vierailija
87/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät esittää että elävät terveellistä elämää. Heti kun treffit siirtyvät kotiin niin jumppatrikoita käytetään vain siivotessa kotona. Monet valehtelevat paljon ja myös lähtevät lenkille sen toisen mieliksi ja marisevat muualla sitten kun oli taas niin rankkaa ja vaikeeta.

Ohiksena tähän:

Itse ehdin styylata kolme kuukautta erään leidin kanssa ja kävimme usein kävelemässä suht pitkiäkin lenkkejä. Minusta oli oikein mukavaa ja tuntui, että molemmat nautimme siitä. Kuitenkin tosiaan kuukausien tapailun jälkeen hän kertoi vihaavansa liikuntaa ja käyneensä lenkkeilemässä kanssani vain, koska piti minusta. Alkuun ei kuulemma kehdannut sanoa tätä.

Ei siinä mitään, jos ei pidä liikkumisesta, en itsekään ole urheilullinen, mutta miten hän kuvitteli suhteemme kestävän sitten kun hän lopettaa liikkumisen, kun itselleni liikkuminen on elämäntapa ja suurinta huviani parisuhteessa on juuri ne yhteiset lenkit, paneskelun ohella tietenkin. Alusta saakka hän tiesi tämän. No, se suhde ei kestänyt.

Vierailija
88/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan suoraan jos etsitte laihaa tai hoikkaa mimmiä, älkääkä yrittäkö naamioida sitä "liikunnallisen" naisen etsinnäksi.

T. Hoikka rapakuntoinen sohvaperuna jota miehet aina kehuu "treenatun" näköiseksi samalla kun hulluja HIIT-treenejä vetävä SM-tasolla urheileva ystävä on saanut kehoituksia harrastaa liikuntaa.

Niinpä, on tyhmää kaunistella asioita. Voi sanoa suoraan että haluaa hoikan naisen.

Liikunnallinen nyt yleensä on sidottu mielikuvaan sellaisesta ihmisestä, joka myös näyttää ulkoisesti siltä, että liikkuu.  

Jos sinulle sanotaan, että joku näyttää vaaralliselta tai uhkaavalta, ei sinulla tule mielikuvaa jostain Timothee Chalametista.  

Vierailija
89/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua:

1. Ylipainoinen voi ihan oikeasti olla hyvinkin liikunnallinen 

2. "Liikunnallinen" voi sanana tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Tunnen itse erään ylipainoisen naisen, joka on aika huonossa fyysisessä kunnossa. Omasta mielestään hän on kuitenkin liikunnallinen, koska vie koiraa ulos ja käy välillä pyörällä töissä.

Vierailija
90/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että hoikat kykenevät kilpailemaan menestyksellä voimalajeissa? 

Omissa painoluokissaan kyllä. Ja katsopas Anatolyn videoita Tubesta. On hoikka kaiveri, mutta nöyryyttää isoja salihirmuja tuon tuostakin voimillaan.

Vierailija
91/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät esittää että elävät terveellistä elämää. Heti kun treffit siirtyvät kotiin niin jumppatrikoita käytetään vain siivotessa kotona. Monet valehtelevat paljon ja myös lähtevät lenkille sen toisen mieliksi ja marisevat muualla sitten kun oli taas niin rankkaa ja vaikeeta.

Onks se oikeesti noin.

Ok, ulkonäkö ja muut auttaa asiaa, mutta jos aidosti tutustuu ihmiseen, niin se muuttaa aika monta asiaa.

Vierailija
92/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, se on taas viikonloppu ja tällä kertaa tällainen nsisviha-aloirus miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimaulilta. 

Vierailija
93/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks se oikeesti noin.

Ok, ulkonäkö ja muut auttaa asiaa, mutta jos aidosti tutustuu ihmiseen, niin se muuttaa aika monta asiaa.

Niin, ei se miehenkään pälvikalju tai pieni pömppö varmaan haittaa, jos vaan tutustuisivat ja antaisivat mahdollisuuden. 

Vierailija
94/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
95/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako aloittaja liikuntaa? Ainakin salilla käymällä huomaa, että treenaamassa käy kaikenkokoisia ihmisiä. Niin miehiä kuin naisiakin.

Ihminen voi harrastaa liikuntaa ja silti olla ylipainoinen. Liikunnalla kun ei pysty loputtomasti kompensoimaan ruokavaliota. Eli jos syö liikaa niin liikunta ei tilannetta pelasta. Ja taas joissain tapauksissa esim. lääkitys voi aiheuttaa turvotusta. Aloituksessa kun ei puhuttu kuinka suuresta ylipainosta nyt puhutaan.

Mutta miehethän eivät usein toivo liikunnallista naista. Liikunnallisuus on vain kiertoilmaus hoikalle naiselle. Sitten tuleekin yllätyksenä, että liikunnallinen ei välttämättä olekaan hoikka tai laiha. Lisäksi miehet eivät oikeasti osaa arvioida naisten painoa oikein. Täälläkin jo jotkut sanovat, ettei voi olla yli 60kg. Moni 60kg nainen voi olla oikein hoikka ulkoisesti. Varsinkin jos harrastaa sitä liikuntaa.

Vierailija
96/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on ihan eri asia kuin liikunnallisuus. Toki ne voi yhdistää, mutta voi olla myös tosi hoikka ilman mitään liikuntaa (koska syö vähän) ja voi olla lihava joka harrastaa paljon liikuntaa (ja syö paljon). 

Hoikkuus ei myöskään ole automaattinen terveyden mittari. Useimmat miehet pitävät hoikkuudesta ulkonäkösyistä, mutta yrittävät jostain syystä naamioida sen liittymään elintapoihin ja terveyteen pystymättä sanomaan rehellisesti mitä arvostavat. Mun ystävä oli syöpähoidoissaan langanlaiha, ja moni mies kehui miten "hyvässä kunnossa" hän on, kun eivät tienneet syövästä. Se oli yhtä aikaa surullista ja koomista.

Vierailija
97/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho koko ei osle este liikunnalle, ellei ole ihan hervoton läski. Jos etsit hoikkaa naista, kirjoita etsiväsi hoikkaa naista eikä liikunnallista.

Jos harrastaa liikuntaa niin miten silti voi olla ylipainoinen kun se liikunta polttaa rasvaa tehokkaasti?

Kysypä sitä olympiatason moukarin tai/ja kuulantyöntäjiltä.

Aika harva näistä itsejulistetuista liikunnallisista varmaan harrastaa moukaria tai vastaavaa. Sama käydä tekemässä 1,5km kävelylenkki ja sanoa, että ovathan sumopainijatkin urheilijoita. OK, et kumminkaan syö ja treenaa kuin sumopainija, tai ylipäätään harrasta sitä?

Vierailija
98/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen painaa n.65kg ja siitä ylöspäin. Naiset jotka ovat noin 75kg - 95kg näyttävät hyvältä ja normaalilta.

Jos ja kun nainen painaa alle 60kg, tämä voi johtua hänen geeneistään, siitä, että hän on vielä nuori/teini, ei ole vielä kypsynyt aikuiseksi, eikä saanut lapsia.

Liikunnalliset ja terveet naiset voivat olla minkä näköisiä ja kokoisia tahansa.

Muut naiset, jotka eivät ole liikunnallisia tai täysin terveitä tai heillä voi olla rajoitteita ovat hekin tavallisia.

Aloittelijalle ja hänen kaltaisilleen tiedoksi, naiset, jotka ovat terveitä ja kauniita (terveellä tarkoitan sisäisesti tervettä, mikä on tärkeintä) he eivät katselisi hetkeäkään miestä, joka on aloittelijan kaltainen.

Nämä naiset (ja myös muut) arvostavat miehessä ja muissa kanssaihmisissä arvostavaa kohtaamista ja ihmisten moninaisuuden ymmärtämistä, sekä henkistä kypsyyttä.

Eli kannattaa rohkeasti altistaa itsensä erilaisille tilanteille ja ihmisille, jotta voisitte miehinä kehittyä paremmiksi, juuri sellaisiksi, jotka voivat saada ja ovat sen arvoisia, että laadukas nainen kiinnostuisi, koska olisitte itsekin laatua, mitä ette ole vielä.

Vierailija
99/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin hoikimmillani noin 67 kg ja olen 169 cm pitkä. Olin silloin todella laiha. Kaverit olivat jo huolissaan, että onko minulla anoreksia. Minulla on aina ollut muodokas takapuoli, että kai se on sitten se, mikä painaa eniten, ja se, minkä perässä miehet ovat aina juosseet, halusinpa, tai en. 

Vierailija
100/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku naisten psykoosi, että voi olla samaan aikaan urheilullinen ja aktiivinen elämäntyyli, mutta silti painaa yli 60 kiloa. Haluavat napata pitkän ja urheilullisen miehen siittämään heidät.

Markus44

Höpöhöpö. Pituudestahan se on kiinni. Just eräs tuttu tyttö sanoi painavansa 70kg. On 22-vuotias, hoikka ja sporttinen kaikin puolin. Pituutta aika paljon. Ehkä joku 177-178. Ja ei todellakaan grammaakaan liikaa vaan miehet pitää tosi upeana kropaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän