Naiset valehtelevat deittisovelluksissa vai mistä tämä johtuu?
Miksi siis pluskokoiset naiset väittää olevansa urheilullisia tai liikunnallisia? Yrittääkö ne huijaamalla saada itselleen miehen joka on hyvätuloinen/koulutettu jolla on atleettinen keho?
Kommentit (101)
Tämä sama aloitus on ollut täällä aiemminkin. Selkeä provo.
Vierailija kirjoitti:
Vannon että jos joku ukko alkaa kysellä painostani vastaus on painan niin paljon että voin tappaa sinut painollani, haluatko kokeilla :)
Tappajavalas.
Liikunnallinen = kävelen joskus lähikauppaan
Urheilullinen = kävin lenkillä viime vuonna
Oikeasti urheilullinen ei sano olevansa urheilullinen, vaan kertoo lajin/lajit, joita harrastaa.
Oletko ap koskaan käynyt kuntosalilla? Käypä ja katso ympärillesi. Löydät sieltä niitä liikunnallisia ylipainoisia naisia. Usko pois, liikuntaa voi harrastaa ylipainoisenakin. Käy myös uimahallissa, sieltäkin löytyy monenkokoista liikunnallista naista ja miestä. Harvalla timmi kroppa. Ja sitten jos laitat painorajoja niin minä lyhyt nainen painan 56 kg, eikä takuulla ole vartalo timmi. Makkara löytyy itseltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg.
Miksi et Hanki ihan harrastuskavereita erikseen?
Miehet on tyhmiä. Nehän ei voi laittaa esittelyyn että etsin hoikkaa naista. Koska joka järkevä nainen svaippaa tiehensä moisen idiootin. Ne luulee olevansa nokkelia kun laittaa urheilullinen tai liikunnallinen.
Voi siskot. Koska te opitte, että nainen tarvitsee miestä oikeesti justiin saman verran kuin kala polkupyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vannon että jos joku ukko alkaa kysellä painostani vastaus on painan niin paljon että voin tappaa sinut painollani, haluatko kokeilla :)
Tappajavalas.
Kuinka pienikokoisia miehiä täällä on, jos jokainen pelkää "valaita" kuollakseen ja alle murskautumista. En ymmärrä. t. eri
Minä en sano, etteikö olisi olemassa naisia, jotka ovat ylipainoisia mutta silti urheilullisia. Ja siis totta kai on kuulantyöntäjissä ja moukarinheittäjissä.
Minä en tosin ole sellaista tavannut. Kävelytreffeillä luonnossa käy aina niin, että minä hoikkana mutta heikkokuntoisena istumatyöläisenä joudun kävelemään hitaammin, kun nainen puuskuttaa. Jos reipas kävely loivaan ylämäkeen saa puuskuttamaan, et ole urheilullista nähnytkään. Näille naisille jo rappujen kiipeäminen on treeniä.
Otetaanpa vähän kertausta:
Suurin osa ihmisistä ei täytä edes minimiliikuntasuosituksia, ja kuntotesteistäkin selvitään lähinnä koska rajoja on laskettu useaan kertaan. Nämä ihmiset ovat siis rapakuntoisia.
Liikunnallinen tarkoittaa ihmistä, joka ylittää minimiliikuntasuositukset kirkkaasti, ja pärjää kuntotesteissä erittäin hyvin. ts. liikunnan hyötyjä ei ole pitkälti tuhottu mässäämällä.
Urheilullinen tarkoittaa sitä, että pyritään kunnon suoritukseen. Se voi tapahtua erityisajissa/kilpalajissa, tai sitten ei. Tällainen ihminen on siis kovakuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tyhmiä. Nehän ei voi laittaa esittelyyn että etsin hoikkaa naista. Koska joka järkevä nainen svaippaa tiehensä moisen idiootin. Ne luulee olevansa nokkelia kun laittaa urheilullinen tai liikunnallinen.
Voi siskot. Koska te opitte, että nainen tarvitsee miestä oikeesti justiin saman verran kuin kala polkupyörää.
Naiset eivät koskaan etsi pitkää miestä tai "miehen kokoista miestä".
Atleettista miestä etsivät eivät koskaan tarkoita sillä lihaksikkuutta, vaan esimerkiksi 165cm/55kg maratonjuoksija kävisi yhtä hyvin.
Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappajavalas.
Kuinka pienikokoisia miehiä täällä on, jos jokainen pelkää "valaita" kuollakseen ja alle murskautumista. En ymmärrä. t. eri
Kuinka isoiksi sä nämä palstavalaat oikein miellät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg.
Eihän tuon painoinen jaksa liikkua edes kunnolla. Yleensä ruokavalio on pahasti pielessä jos painaa noin paljon.
Ap
Kuinka paljon sinä ap painat?
Se 100 kilonen täti joka sanoo olevansa urheilullinen kävi joskus 5 vuotta sitten patikoimassa jonkun 2 kilsan lenkin ja tammikuussa kerran salilla pyörimässä joogamatolla. Tän jälkeen puhaltelee vaan ilmaa hanuriinsa.
Naiset (jotkut) jää jumiin niiden korkeimmalle asetukselle, eivätkä arvioi itseään uudestaan. Niin se vaan menee, kaikessa:
-Pani kerran jotain komeeta pelipoikaa. On siis komeen pelipojan väärti, eikä muu kelpaa.
-Kävi kerran lenkillä ja itsetunto kohos pilviin. On siis "urheilullinen" ja kelpaa vaan lihaksikas sporttikundi
-Sai kerran kahelta kundilta tarjotun juoman saman illan aikana. On siis kuuma ja menekkiä löytyy vielä 20 vuotta ja 47 kiloa myöhemmin
Sama pätee toki miehiin, mutta miehet saa 4719562x enemmän vastapalloon elämässä, niin palautuu äkkiä maan pinnalle.
Minä painan 57 kg ja olen pullukka. Ylipainoa vain pari kiloa, mutta näytän kunnon plösöltä
Vierailija kirjoitti:
Minä en sano, etteikö olisi olemassa naisia, jotka ovat ylipainoisia mutta silti urheilullisia. Ja siis totta kai on kuulantyöntäjissä ja moukarinheittäjissä.
Minä en tosin ole sellaista tavannut. Kävelytreffeillä luonnossa käy aina niin, että minä hoikkana mutta heikkokuntoisena istumatyöläisenä joudun kävelemään hitaammin, kun nainen puuskuttaa. Jos reipas kävely loivaan ylämäkeen saa puuskuttamaan, et ole urheilullista nähnytkään. Näille naisille jo rappujen kiipeäminen on treeniä.
Otetaanpa vähän kertausta:
Suurin osa ihmisistä ei täytä edes minimiliikuntasuosituksia, ja kuntotesteistäkin selvitään lähinnä koska rajoja on laskettu useaan kertaan. Nämä ihmiset ovat siis rapakuntoisia.
Liikunnallinen tarkoittaa ihmistä, joka ylittää minimiliikuntasuositukset kirkkaasti, ja pärjää kuntotesteissä erittäin hyvin. ts. liikunnan hyötyjä ei ole pitkälti tuhottu mässäämällä
Urheilullinen termin kanssa olen samaa mieltä, mutta liikunnallinen termiä voi mielestäni käyttää, jos tykkää liikkua tai harrastaa vaikka retkeilyä tms. Eli hyvinkin voi olla liikunnallinen läski. Kannattaa varmaan pyytää kuva ennen tapaamista, jos noin paljon harmittaa treffit ylipainoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oot pelottava läskivyöry 😬
Ei liikunta laihduta jos syö liikaa. Mä juoksen kevyesti +10 kilsan lenkkejä, en todellakaan hengästy portaissa tai maastossa, lihasta on ja kunto siis kerrassaan hyvä. Mutta mulla on myös rasvaa ja ylipainoa, koska en ole kiinnostunut säätämään ruokavaliota. Ei ne lähde liikkumalla, mutta en liikukaan laihtumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappajavalas.
Hentoja ja pieniä ovat.
Miten ihmiset ylipäätään voivat painaa niin paljon? Olen 187 cm ja 75 kg, eikä ole helppo nostaa painoa 70 --> 75 kg. En syö mitenkään erityisen terveellisesti. Jollain päivittäisellä kilolla irtokarkkeja ja piilojuopottelulla voisin lihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuon painoinen jaksa liikkua edes kunnolla. Yleensä ruokavalio on pahasti pielessä jos painaa noin paljon.
Ap
Kuinka paljon sinä ap painat?
Olen 186cm ja 77kg.
Ap
Rokotekokeellisia aivopestyjä miehiä deittisovelluksen kautta? No niin no.