Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto tässä tilanteessa.

Vierailija
05.12.2024 |

En ole ikinä asunut yksin ja tarve omalle tilalle ja ajanjaksolle jossa kaikki asunnossa olisi oikeasti vain ja ainoastaan minun vain kasvaa kasvamistaan. Olen ajautunut siihen tilanteeseen että jopa miehen ruokien näkeminen jääkaapissa nostaa vitutuskäyrät kattoon.

Parisuhde on, yllätys yllätys, lipsunut hiljalleen siihen pisteeseen että olen vastuussa kaikista miehen ruuista, siivoamisesta, pyykkäämisestä... Mies tekee nuo itse vain kun meillä on riitaa. Ironisesti ne riitakerrat on niitä, kun mies käyttäytyy niin kuin toivoisin tämän käyttäytyvän aina.

Olen tajunnut myös etten vain pidä seksistä. En ajattele asiaa ikinä, mutta mies ei ymmärrä tätä. "Mistä fantasioit?" Mitä, ajatteleeko ihmiset seksiä omalla ajallaan vapaaehtoisesti?

Mies lyttää kaikkea tekemääni auttamisen varjolla. Kosimista tai lapsiakaan ei taida olla tulossa, luojan kiitos kai ettei niitä tullut aikaisemmin. Mies ei "osaa nähdä minua äitinä".

Rahaa minulla ei ole yhtään, tilillä on parikymppiä, mutta kai se on keksittävä joku tapa millä saan muutettua pois.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, ero on ainoa järkevä vaihtoehto. En ymmärrä, miten edes enää olet tuossa.

Vierailija
2/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Ala tehdä lähtöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen lähinnä sitä miksi olette yhdessä.

Vierailija
4/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin vähän noille provokommenteille, koska ei tämä ole provo vaan ihan oikea tilanne jossa olen. Ja juurikin sellainen että miehen tuntevat ihmiset eivät todellakaan uskoisi jos kertoisin nuo asiat niinkuin ne ovat, vaikuttaisin liioittelevalta hullulta. Ap

Vierailija
5/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin vähän noille provokommenteille, koska ei tämä ole provo vaan ihan oikea tilanne jossa olen. Ja juurikin sellainen että miehen tuntevat ihmiset eivät todellakaan uskoisi jos kertoisin nuo asiat niinkuin ne ovat, vaikuttaisin liioittelevalta hullulta. Ap

Onko sulla työpaikka? Jos ei ole etkä saa töitä niin ei kannata lähteä.

Vierailija
6/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikatyö josta tulee muutama hassu satanen kuussa, teen niin vähän tunteja koska olen pääasiassa opiskelija. Ap

Vierailija
7/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet ajatellut tänään tehdä työllistyäksesi ja saadaksesi elämällesi jonkin järkevämmän suunnan kuin työttömänä makaaminen ja paskaprovoilu? Et ole hyvä edes tässä.

Vierailija
8/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot menee päivä päivältä surkeammiksi

Vierailija
9/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikatyö josta tulee muutama hassu satanen kuussa, teen niin vähän tunteja koska olen pääasiassa opiskelija. Ap

Sitten sun kannattaa miettiä tuo talouspuoli että kannattaako lähteä. 

Vierailija
10/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten mies ei osaa nähdä sua äitinä vaikka pitää sua omana äitinään? Ja luulee vielä sinun kiinnostuvan seksistä täyshuollettavan kanssa.

Vierailija
11/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän vaikuttaa slle että et sinäkään kovin hyvin miestäsi ole tuntenut ennen kun olette muuttaneet yhteen.

Vierailija
12/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun kannattaa miettiä tuo talouspuoli että kannattaako lähteä. 

Eiköhän se kannattaisi miettiä jo ennen kun edes harkitsee muuttavansa kenenkään kanssa yhteen.

Vierailija
13/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet, ero on ainoa järkevä vaihtoehto. En ymmärrä, miten edes enää olet tuossa.

En tiedä itsekään. En ole kasvanut normaalissa ympäristössä ja kimppakämpässä asuessani sain kämppäkavereilta paskaa niskaan siitä että siivosin ja tiskasin väärin, joten ajattelin että nyt tässä parisuhteessa tsemppaan ihan kunnolla ja jynssään jokaisen paistinpannun heti kun siihen ilmestyy tahra. No ei olisi kannattanut olla ihan näin innokas sen suhteen.

Myös kaveripiirini on nykyään käytännössä miehen kaveripiiri, menetän sen ja miehen ihanan suvun jos lähden. Menetän elämäni ensimmäisen rahallisesti stabiilin ajan, lemmikin, kaiken. Ap

Vierailija
14/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet ajatellut tänään tehdä työllistyäksesi ja saadaksesi elämällesi jonkin järkevämmän suunnan kuin työttömänä makaaminen ja paskaprovoilu? Et ole hyvä edes tässä.

Kiitos kysymästä, olen kuitenkin valitettavasti menossa tänään luennolle ja viikonloppuna töihin. Ap

Vierailija
15/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti Ap sen arvoista. Voit saada myöhemmin tilalle tasavertaisen kumppanin hänen sukuineen ja yhdessä hankitun lemmikin, johon molemmat on sitoutuneet. Ja vaikka niitä lapsiakin. Nyt äkkiä ulos tuosta tilanteesta! Tsemppiä <3

Vierailija
16/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet nuori tai ainakaan et kovin vanha, kun et ole asunut koskaan yksin ja opiskelet. Älä jää passaamaan mieslasta vaan etsi parempaa seuraa. Ehdit vielä hyvin, ainakin todennäköisesti.

Vierailija
17/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se silti Ap sen arvoista. Voit saada myöhemmin tilalle tasavertaisen kumppanin hänen sukuineen ja yhdessä hankitun lemmikin, johon molemmat on sitoutuneet. Ja vaikka niitä lapsiakin. Nyt äkkiä ulos tuosta tilanteesta! Tsemppiä <3

Kiitos. Kumppani ei kyllä tämän jälkeen ole hetkeen mielessä, tarvitsen omaa aikaa. Ap

Vierailija
18/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän vaikuttaa slle että et sinäkään kovin hyvin miestäsi ole tuntenut ennen kun olette muuttaneet yhteen.

Tunnettiin noin vuosi ennen yhteen muuttamista. Luin juuri tässä pari päivää sitten niitä ihan alun keskustelua whatsapista, en kyllä tunnistanut viesteistä häntä enää samaksi ihmiseksi kenen kanssa asun. Ap

Vierailija
19/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnettiin noin vuosi ennen yhteen muuttamista. Luin juuri tässä pari päivää sitten niitä ihan alun keskustelua whatsapista, en kyllä tunnistanut viesteistä häntä enää samaksi ihmiseksi kenen kanssa asun. Ap

Eli et tuntenut. Ihastuit johonkin joka ei ollut todellista.

Vierailija
20/75 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että olet nuori tai ainakaan et kovin vanha, kun et ole asunut koskaan yksin ja opiskelet. Älä jää passaamaan mieslasta vaan etsi parempaa seuraa. Ehdit vielä hyvin, ainakin todennäköisesti.

Mikä pakko on etsi (parempaa) seuraa? Jos oman tilan tarve on iso niin on parempi opetella viihtymään siinä omassa tilassa.