Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset valehtelevat deittisovelluksissa vai mistä tämä johtuu?

Vierailija
30.08.2024 |

Miksi siis pluskokoiset naiset väittää olevansa urheilullisia tai liikunnallisia? Yrittääkö ne huijaamalla saada itselleen miehen joka on hyvätuloinen/koulutettu jolla on atleettinen keho?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänyt. Mä mainitsin lihavuuteni profiilissa. Kun olin tinderissä.

Vierailija
62/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm, painan 65 kg. Lenkkeilen päivittäin koiran kanssa 1-2h, käyn salilla, uimassa ym. 

Mielestäni en ole lihava, vaikka painan yli 60 kg. 

Eikö ap ymmärrä, että pituus lisää painoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg. 

Paljon on ikää? vaikuttaa myöskin oleellisesti asiaa.

Vierailija
64/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon koko ja liikunnallisuus eivät ole toisiaan poissulkevia asoita. Suosittelen aivojumppaa kaikille niille ketkä eivät tätä sisäistä.

Vierailija
65/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen valehtele koskaan, en sanonut niin... menee yks laulukin.

Vierailija
66/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä liikun joka päivä. Käyn salilla, juoksen, tanssin, joogaan ja jumppaan, koska se tuo hyvän olon ja nollaa pään. Oon silti ylipainoinen, koska syön mitä huvittaa. En ole kiinnostunut laihduttamisesta, koska ylipainoa ei ole paljoa ja voin paremmin kuin aikoinaan laihana. Mutta kyllä mä liikunnallinen olen, siitä ei pääse mihinkään. En onneksi etsi miestä, koska nykypäivän miehet vaikuttavat aika yksinkertaisilta, kuten tämäkin aloitus osoittaa."

ei millään pahalla mutta ne arvomaailmasi viittaa siihen ettei kaikki ole oikein kunnossa.

Millä tavalla? Jos treenaisin ulkonäön takia, arvomaailmani olisi enemmän sama kuin sun?

Itse olen kokenut että ulkonäön vuoksi liikkuminen pidä päätä kunnossa, toisin kuin liikunnan ilosta liikkuminen. Päinvastoin, se hajottaa pään ja luo aina uutta tyytymättömyyttä itseen. Siksipä en sitä enää tee, enkä ole huolissani muutamasta ylikilosta. Syön mitä huvittaa, mutta onneksi ruokamieltymykseni ovat suht terveelliset. Laihtuakseni mun pitäisi rajoittaa ruuan määrää, mutta en näe siihen mitään syytä. 

Vierailija
67/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse 77 kiloa ja vaatii naisten painavan alle 60 kiloa, koska se on hänestä liikunnallisuuden mitta :D Koska ap:sta naisen ruokailu on yhtä viininlipittelyä ja hiilarimärröä jo 70-kiloisena, kuinka v*turallaan ap:n oma ruokavalio on?

Vierailija
69/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku naisten psykoosi, että voi olla samaan aikaan urheilullinen ja aktiivinen elämäntyyli, mutta silti painaa yli 60 kiloa. Haluavat napata pitkän ja urheilullisen miehen siittämään heidät.

Markus44

Opettele suomea, tallukka. Naisia ei siitetä, vaan lapsia. Englannin sana impregnate ei käänny suomen kieleen noin.

Vierailija
70/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn pyöräilemässä, kävelemässä ja uimassa monta kertaa viikossa, ja toivoisin kumppania juuri näihin harrastuksiin mukaan. Painan silti yli 70 kg. 

Eihän tuon painoinen jaksa liikkua edes kunnolla. Yleensä ruokavalio on pahasti pielessä jos painaa noin paljon.

Ap

Olet joko todella lapsellinen trolli tai sitten aivan äärettömän tyhmä ihminen. Todellakin pystyy erittäin hyvin liikkumaan tuon painoinen. Mä painan 108kg ja teen fyysisesti raskasta työtä vanhuspuolella. Lisäksi uin, pyöräilen ja liikun luonnossa. Mulla on elämäntaparemontti menossa, mutta en ole silti ennen tätäkään ollut koskaan liikkumaton. Olen koko ikäni pyöräillyt paikasta toiseen. Suurin merkitys painon kanssa on ruokavaliolla. Sinkkuna taidan pysyä loppuelämäni vaikka painoni olisi mikä koska miehet on täyttä kuraa.

Vierailija
71/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ap painaa 77 kiloa, jos olet liikunnallinen?

Vierailija
72/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku naisten psykoosi, että voi olla samaan aikaan urheilullinen ja aktiivinen elämäntyyli, mutta silti painaa yli 60 kiloa. Haluavat napata pitkän ja urheilullisen miehen siittämään heidät.

Markus44

Jos pitkät ja urheilulliset miehet ovat niin tyhmiä, että heidät saa napattua vain sanomalla itsekin olevansa urheilullinen, niin silloinhan nuo naiset ovat vain fiksuja ja ovelia. Tottakai kannattaa, jos kerran pitkän ja urheilullisen miehen saa kuka tahansa noin helposti (ja jos siis sellaisen haluaa - itse tosin ihmettelen, miksi kukaan haluaisi tyhmää urheilijaa, mutta ehl'ä sitten jotkut...)

Vierailija
73/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. 'Women' osio yläkulmassa: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia/harju-county/tallin-278087 JA https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=f1fca544586d067c36b0cf1…

ru loppu kertoo venäläisestä sivusta... Sielläkö iigori postailee linkkejä ;) 

Vierailija
74/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan suoraan jos etsitte laihaa tai hoikkaa mimmiä, älkääkä yrittäkö naamioida sitä "liikunnallisen" naisen etsinnäksi.

T. Hoikka rapakuntoinen sohvaperuna jota miehet aina kehuu "treenatun" näköiseksi samalla kun hulluja HIIT-treenejä vetävä SM-tasolla urheileva ystävä on saanut kehoituksia harrastaa liikuntaa.

Vierailija
75/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat urheilullisia, kun tarkoittavat haluavansa laihaa?

Laiha ei ole yhtä kuin urheilullinen. Esimerkiksi kukaan tuskin kyseenalaistaa Krista Tervon liikunnallisuutta, vaikka hän painaneen yli 70 kiloa.

Krista Tervo on sairaalloisen ylipainoinen. Ei todellakaan terveellistä eikä kaunista.

Miten pihalla te jotkut olette?? Krista ei ole sairaalloisen ylipainoinen ja se on fakta. Painoindeksin puolesta varmaan ylipainon puolella, mutta painoindeksi ei olekaan toimiva etenkään liikuntaa aktiivisesti harrastavien ihmisten kohdalla. 

En edes mä ole painoindeksin mukaan sairaalloisen ylipainoinen vaikka mun mitat on 168cm ja 108kg. Painoindeksin mukaan mulla on vaikea lihavuus. Jos painaisin 113kg, niin olisin painoindeksin mukaan sairaalloisen lihava. Krista painaa paljon vähemmän kuin mä.

Vierailija
76/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rebecca Roberts, joka on maailman vahvin nainen tällä hetkellä, on varmasti liikunnallisempi kuin monikaan Suomen naisista ja varmasti paljon liikunnallisempi kuin AP itse on. Mutta ei se liikunnallisuus tarkoita sitä, ettäkö olisi hoikka. 

Vierailija
77/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä joskus tulee vastaan lihavia naisia, jotka ihan aidosti urheilevat, mutta selvästi syöminen on yhtälailla harrastuksena, joten päivän päätteeksi pysyvät aina lihavina. Lopulta hoikkuus on ruokavaliosta eikä urheilusta kiinni.

Vierailija
78/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä joskus tulee vastaan lihavia naisia, jotka ihan aidosti urheilevat, mutta selvästi syöminen on yhtälailla harrastuksena, joten päivän päätteeksi pysyvät aina lihavina. Lopulta hoikkuus on ruokavaliosta eikä urheilusta kiinni.

Luuletko, että hoikat kykenevät kilpailemaan menestyksellä voimalajeissa? 

Vierailija
79/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että hoikat kykenevät kilpailemaan menestyksellä voimalajeissa? 

Miten tämä liittyy yhtään mihinkään?

Vierailija
80/101 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran termeillä "urheilullisuus" ja "liikunnallisuus" ei tule toivottuja osumia, niin miksi ette vaihda niitä hakusanoja? Ihan turhaa jankata vuodesta toiseen, että miksi ylipainoiset kutsuvat itseään liikunnallisiksi, kun tällä ei pitäisi olla teille mitään väliä. Tinderissä swaippaatte vasemmalle kaikki, joiden ulkonäkö ei miellytä - ihan sama, vaikka joukossa olisi joku 200-kiloinen, joka kertoo harrastavansa "liikuntaa". Ja ainahan sitä sitä voi kirjoittaa profiiliin, että etsit hoikkaa naista. Onko jokin syy, miksi ette tee niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän