Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni valehtelusta jne,

Vierailija
10.09.2008 |

eli jäi ns rysän päältä kiinni että oli soitellut ja viestitellyt erään naisen kanssa, mä sain niin varman vinkin että kun mies tuli kotiin, sanoin että annas sun luuri tähän ni mä katson, mies hölmidtyi, koska meillä ei ole ollut tapana katsella ja tonkia toisen puhelinta,

no nappasin sen ja katsoin, siellä oli työmatkan aikana vastattu puhelu eräältä naiselta, kysyin ja mies väitti ensin että varmaan taskusoitto että puhelin vastannut taskussa itsestään, no sanoinpa vaan että älä viitsi valehdella,

mies jäi kohta 4v sitten pettämisestä ja valehtelusta kiinni ekan kerran, ja näin nyt heti naamasta että osuin oikeaan syytökseni ja epäilyni kanssa, mies oli samanlainen syyllisen näköinen kun yritti vielä lisävalheella korjata,

no kun siis sanoin että älä viitsi, niin hän myönsi soiton ja että niitä on kesän aikana ollut jokunen ja muutama viesti sekä yksi piakinen tapaaminen, ihan vaan ns tupakan mittainen juttelu,

noh, uskon ja en usko,

samaan aikaan eli samana viikonloppuna kun jäi kiinni tästä soittelusta, oli tullut vielä lisää viestejä miehelle, ratsasin luurin myöhemmin vielä uudestaan juu, ja siihen tuli piippasi muutama hempeilyviesti mutta ne ei ollutkaan tältä naiselta jonka kanssa jäi kiinni nyt, vaan miehen exältä, samalta jonka kanssa petti silloin liki 4v sitten!!!

No ne mies kisti että tokko on hänele tai jos on niin ihan kyllä naisen yksipuolista utopiaa,

no sen saatan myös uskoa, olenko vähän tosi tyhmä niin,

mutta nyt olen muutaman kerran tämän jälkeen tässä vime viikolla ja viikonloppuna katsellut miehen puhelinta, ihan itse sitä antanut katseluun,

tänään olikin kaikki viestit lähetetyt-valikosta poistettu :/ Mies selitti että tarvitsi tilaa luuriin ja poisti siksi, no mä en ihan meinannut uskoa, kyselin vähän lisää,

niin mies hermostui ja alkoi huutaa, sanoi että ei ole kivaa ja normaalia että ratsaan puhelimen ja sama vaikka veisin koko kapineen mukanani minne menenkin ilman häntä,

ja siis syy siihen miksi mies oli viestitellyt kesän tämän erään naisen kanssa, kuulemma ihan niitä näitä pääsääntöisesti, joskin nainen ainakin on vannonut rakkauttaan miehelleni,

niin syyksi mies sanoi että mä olen ollut niin pahalla tuulella, ettei viitsinyt suututtaa lisää ja kertoa soitteluita, kun ei kokenut pahaksi, sanoi että itse kerjäsin ja en voi olla miten vaan ja kuvitella ettei ole seuraamuksia, oli miettinyt että taitaa tulla ero mutta sitten tyytyikin kapinaan valehtelemalla minulle,

kun tiesi kai että se valehtelu silloin 4v sitten oli kaataa suhteen ja ollaan käyty todella helvetti läpi ja olen jonkin verran saanut luottamusta mieheen, siitä hän on huutanut minulle etten luota häneen jne, no miten mä voisinkaan :(

Ja tänään, kun siis tuoreesta kiinnijäännistä on 1,5vko, hän suuttui taas ja sanoi että ei ole normaalia elä kun mä en voi luottaa häneen, hei siis oikeesti.

No tällasta vaan, ei mulla muuta. Kiitos kun sain kertoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä uskois sinuna mitään mitä mies sanoo!! Sehän panee sua ihan 6-0 alta lipan!!!! Valitettavasti...

Vierailija
2/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huusi ja syytti mua koko viikonlopun että ajoin hänet valehteluun eikä kokenut edes valehtelevansa,

sitten kun viime viikolla oli jo monet yöt huutanut ja syytellyt, kieltäytynyt puhumasta asiasta muuten,

sanoi että on siksi tuolaine kun puheksi masennus kiinnijäännistä, että olen vienyt hänen mielenterveyden pikkuhiljaa tässä ja nyt kun jäi kiinni ja aloin syyllistää samalla tavoin kuin silloin 4v sitten, niin hänelle puhkesi vakava uupumusj a siksi ei nyt voida puhua asiasta ja hän vahingossa syyttelee mua,

ei kuulemma aamulla enää muista mitä on illalla/yöllä huutanut ja vastaillut, yksi yö huusi että olen pahempi kuin hänen exänsä, ja se oli loukkaus todella, en nyt jaksa enempää sitä juttua avata, mutta kuitenkin,

mies ensin väitti ettei sanonut niin, ja sitten sanoi ettei tarkoittanut niin, vaan että olen rakkaampi kuin exä oli ja siksi tuntuu pahemmalta että valehteli minulle, exälle valehtelu ei tuntunut niin pahalta. Joopa.

No, nyt siis ei voida puida tätä koska mies uupui sinä päivänä kun jäi siitä naiselle soittelusta kiinni. Ja se on minun syy, sanoi että olisi pitänyt uskoa se taskusoitto-valhe tai antaa asian olla eikä ylireagoida kun ei ole pettänyt se nnaisen kanssa tms. No tiedän kuitenkin että se nainen on ollut yöllä menossa miehen työpaikalle siinä mielessä, mies oli torjunut ja nainen o nmuutenkin ehdotellut juttuja jotka mies on torjunut. Ne puhelut ja viestit jotka salasi, ei ole tuon sävyisiä vaan kuulemma ihan niitä näitä löpinöitä.

No, en tiedä mitä tekisin, olen aika varma että meis jättää minut kun vähän tästä tokenen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aikoinani pettäneenä tiedän nuo selitykset ja metkut mitä miehesi yrittää sinulle syöttää.

Ja sitä paitsi miehelläsi ei olisi mitään syytä suuttua tai menettää malttiaan jos hänellä olisi puhdas omatunto. Suuttumisella ja syyttelyllä hän yrittää vain saada sinut tuntemaan itsesi vainoharhaiseksi...

Vierailija
4/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jättäisin heti jos ei ole yhteisiä lapsia.

Vierailija
5/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos hyväksyt sen, että se valehtelee ja pettää, niin sitten kannattaa vaan hyväksyä tosiasiat, mutta jos kokoajan kärsit tilanteesta, niin lähde nosteleen tai potkase äijä pellolle,, en ymmärrä, miksi edes asiaa sen enempää pohtii?

Itse tuossa tilanteessa jättäisin mieheni, koska en voisi luottaa pätkääkään.

Annan minäkin paljon anteeksi ja katson sormien läpi ja on minunkin mies valehdellut minulle päin näköä jääden siitä tietenkin kiinni, mutta patologinen valehtelija ei edes myönnä kiinni jäätyään, vaan kääntää syyn toisen niskoille, kun on NIIN outo, kun epäilee.. Epäileminen on tervettä!

Vierailija
6/6 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea kirja nimeltä Revitty sydän. Se kertoo pettäjän näkökulman ja antaa petetyn tunteille nimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi