Onko muita, jotka haluavat viettää juhannuksen yksin?
Nautin yksinolosta ja ei tulisi enää mielen viereenkään lähteä illanistujaisiin tai muihin höpötyksiin juhannuksena kuulemaan juorukerhon tyhjänpäiväisiä juttuja. Oma seura on paras seura. Sauna lämpenemään, uimahommia, ristikoiden täyttämistä, ompeluhommia jne. Sitten koiran kanssa lenkille ja nukkumaan. Tuon parempaa ja rennompaa juhannusta ei ole olemassakaan.
Kommentit (11)
Hae netistä seuraa? Juhannuksena on paljon kaikenlaisia yhteistouhuja tarjolla. Tai aloita harrastus ja sitä kautta ystävysty?
En halua viettää juhannusta missään mökillä tai edes maaseudella. Kaupungissa paras, yksin tai yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hae netistä seuraa? Juhannuksena on paljon kaikenlaisia yhteistouhuja tarjolla. Tai aloita harrastus ja sitä kautta ystävysty?
Lue aloitus. Ajatuksella.
En jaksa kuunnella kun aikuiset mölyävät kuin pikkulapset.
Vierailija kirjoitti:
En halua, mutta ei ole ketään, kenen kanssa viettää sitä. Samoin kuin muita juhlapyhiä. Ei ole edes ketään jolle soittaa, tai ketään, kuka soittaisi minulle.
Tollo. Netti on pullollaan ilmaisia juhannuksenvietto tapahtumia, kaupungissa isompia ja jopa umpilandeltakin löytyy taatusti joku kylänseuran kokko.
En ole koskaan viettänyt juhannusta mitenkään, en edes silloin kun olin nuori ja oli kavereita tai silloin kun yritin olla parisuhteessa ja perheellinen. Nyt ainoa lapsikin on jo aikuinen niin voisi alkaa lähteä jonnekin ulkomaillekin joskus
Minä asun yksin Helsingin keskustassa ja teen juhannuksena samaa kuin kaikkina muinakin päivinä. Tällä kertaa on tulossa syksyllä ilmestyvän kirjan taittovedokset oikoluettaviksi, joten luen niitä, teen pitkiä hautausmaakävelyjä, nukun ja syön hyvin. Ei ongelmaa.
Yksin tietysti, aivan kuin muutkin juhlapäivät ja arkipäivät.
En halua, mutta ei ole ketään, kenen kanssa viettää sitä. Samoin kuin muita juhlapyhiä. Ei ole edes ketään jolle soittaa, tai ketään, kuka soittaisi minulle.