Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että PMMP ei ole Pikkuveli-biisin takana, vaikka suurin osa faneistakin luulee niin?

Vierailija
30.08.2024 |

Sen on aikoinaan tehnyt/esittänyt Noita linna huraa! -niminen yhtye.

Harmittaa ihan, kun "kaikki" kunnia menee Paula Vesalalle ja Mira Luodille. 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuunnellut tota autoradiosta jo silloin Noitalinnan aikoihin.

Se soi silloin 80-luvun lopulla todella paljon radiossa, mutta siihen aikaan moniin hitteihin suhtauduttiin hieman kuin "kertakäyttötuotteina", ja parin vuoden päästä alkuperäinen Pikkuvelikin katosi kaikkialta. (Olin muuten itse 80-luvun lopulla yläasteella, jossa keskusradiosta tuli aamuisin päivänavaus, ja muistan että Pikkuveliä soitettiin niissäkin useasti.)

Vierailija
62/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla iso aukko sivistyksessä jos ei tätä tiennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, että AP on mies (tai hieman kirjolla oleva nainen). Monet miehet ja autismin kirjolla olevat olettavat, että jos he tietävät jotain, muut eivät tiedä, kun muut eivät koko ajan kerro tietämiään faktoja.

Ei tarvitse lyödä edes vetoa, että sinä olet nainen ja autisti, koska luulet kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.

Vierailija
64/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tähän keskusteluun vastaavat herkemmin ne, jotka tietävät Noitalinna huraan Pikkuveljen. Jos kiinnostaa, loput lukevat ketjusta, mistä on kysymys.

Vierailija
65/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Ja kai 99,9% yli 30-vuotiaista tietää. Jonnet ei tiedä. (Mistään mitään.)

Vierailija
66/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin. Ja kai 99,9% yli 30-vuotiaista tietää. Jonnet ei tiedä. (Mistään mitään.)

30 vuotta sitten elettiin vuotta 1994. En ihmettelisi, jos kolmekymppiset eivät tunne alkuperäisversiota.

Vierailija
67/74 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen jonnet? Luuletko, ettei nuoret ihmiset tiedä mitään mikä on tapahtunut ennen heidän syntymäänsä?

Vierailija
68/74 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, että AP on mies (tai hieman kirjolla oleva nainen). Monet miehet ja autismin kirjolla olevat olettavat, että jos he tietävät jotain, muut eivät tiedä, kun muut eivät koko ajan kerro tietämiään faktoja.

Ei tarvitse lyödä edes vetoa, että sinä olet nainen ja autisti, koska luulet kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.

Nimenomaan en ole, ja hämmästyn, kun minulle usein kerrotaan asioita, jotka jo tiedän. En vain koko ajan jaksa muille esitelmöidä tietämistäni asioista, minkä miehet ja jotkut kirjolla olevat naiset tulkitsevat niin, etten tietäisi asiasta mitään.

Vierailija
69/74 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, näitä on. Joskus 80-luvun lopussa otin pai nuorta liftarityttöä autoon ja radiosta sattui hetken ajan kuluttua Up around the bend. Tytöt kiljuivat tyyliin "ihkuu, Michael Monroe laulaa".... Sivistin tyttöjä sen verran, että kyseessä oli CCR:n vokalisti Fogerty.

Eipä silti, Hanoi Rocksin versio ei ole huono, niin kuin ei ole PMMP:n Pikkuvelikään.

Vierailija
70/74 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off topic.  Työkaveri väitti joskus kiven kovaa, että hei älä mee on Ressun tekemä biisi. 

Vierailija
71/74 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten veto on p661yhäinhäväistys.

Vierailija
72/74 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt myös, muistaakseni Musta Lasit nimisen bändin, version tuosta biisistä. Jotenkin ihana kun siinä on myös pikkupoika laulamassa.

Vierailija
73/74 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Unohdin kokonaan, kuinka teinit luulevat tietävänsä kaikesta kaiken vaikka oikeasti ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saapas oikeassa jalassa.

Vierailija
74/74 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huraasta tuli lastenmusiikkiyhtye Orffit. Parempi kuin palikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme