Tiesittekö, että PMMP ei ole Pikkuveli-biisin takana, vaikka suurin osa faneistakin luulee niin?
Sen on aikoinaan tehnyt/esittänyt Noita linna huraa! -niminen yhtye.
Harmittaa ihan, kun "kaikki" kunnia menee Paula Vesalalle ja Mira Luodille.
Kommentit (74)
En ole tiennyt ollenkaan! PMMP:n biiseistä mun lemppari, mutta ei se ollutkaan heidän biisi sitten.
Vierailija kirjoitti:
No, olen syntynyt vuonna 1980, ja kuullut koko lapsuuteni tuota radiosta, joten en ole luullut niin.
Oon sun äiti. Yli 60. Six sä tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei luule niin.
Mä luulin, kunnes hiljattain selvisi totuus.
Toisaalta ei kaikki tiedä että Patti Smithin laulaman "Because the Night" hitin on tehnyt alunperin Bruce Springsteen.
Luulin kyllä että tuo oli kaikille ihan selvä asia
Luulin kaikkien tietävän tämän asian.
Paula ja Mira. Mirakaan ei tiedä kenen ukon kanssa olis. Paulasta ei ole hyväksi laulajaksi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei luule niin.
Varmaan moni luulee. Minä en. Mutta mun ensimmäinen omalla rahalla ostettu levy olikin Maximum Jee&Jee.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei kaikki tiedä että Patti Smithin laulaman "Because the Night" hitin on tehnyt alunperin Bruce Springsteen.
Ne teki sen yhdessä.
Tiesin, että PMMP ei ole Pikkuvelin takana, vaan bändi, joka laulaa vähän nuotin vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei luule niin.
Mä luulin, kunnes hiljattain selvisi totuus.
Olet sentään rehellinen. Hyvä.
Miksei kukaan mainitse säveltäjää? Hannu Sepponen on Noitalinna Huraan lisäksi Tilitants-yhtyeen ja Tohtori Orff ja herra Dalcroze-yhtyeen (nyk. pelkkä Orffit) "nokkamies" Suosittelen tutustumaan tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan mainitse säveltäjää? Hannu Sepponen on Noitalinna Huraan lisäksi Tilitants-yhtyeen ja Tohtori Orff ja herra Dalcroze-yhtyeen (nyk. pelkkä Orffit) "nokkamies" Suosittelen tutustumaan tuotantoon.
Kiitos vinkistä.
Kamalat sanat, ahdistavat. Olen itse pikkusisko.
Vierailija kirjoitti:
Onko PMMP-fanit noin sivistymättömiä?!
No kai ne nyt on, kun noin p askaa bändiä fanittavat.
Todellakin kannattaa tutustua. Vaikka on lasten musiikkia niin on kyllä ihan hyviä biisejä näin aikuiseenkin makuun.
Näin Noitalinna Huraan! eka kertaa Treen Yo-talolla 1980-luvun puolivälissä. Oi niitä mustan pikkutakin aikoja...
Eihän tämä voi olla uutinen.