Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?
Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät?
Kommentit (255)
Mistä tiedät ettei mitään ole tapahtunut?
Jos rikosilmoitukselle ei ole perustetta, mitään ei tapahdu eikä poliisit tutki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä! Nyt nää mainostajat ovat tulleet tänne puolustamaan huijjareita! Voisiko joku tehdä tästä kunnon langan ylilaudalle niin saadaan jannut kuriin!
Selkeästi paistaa läpi itse kirjoitetut tekstit!
Minulla rikosjuttu etenee. Kerron lisää myöhemmin.
Älä! en halua että minun valmennus ja kurssit menee pilalle sen takia. ei ole itseasiassa mitään syytä rikosilmoitukselle kun ei ole tapahtunut mitään. ja monet on ottanut klarnan osamaksulla tämän 1500e tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä! Nyt nää mainostajat ovat tulleet tänne puolustamaan huijjareita! Voisiko joku tehdä tästä kunnon langan ylilaudalle niin saadaan jannut kuriin!
ei tässä mitään huijareita olla, tämä on yritystoimintaa ja itsekin innostuin tästä yrityksen perustamisesta sekä jokaisella on mahdollisuus olla Oman elämäni pomo valmennuksella sekä menestyklubissa ( MentorMind)
tämä juuliakin on alkanut yrittäjäksi sekä sisällöntuottajaksi! itsekin harkitsen nykyisestä työstä lopputilin ottamista ja yrittämisestä.
täällä kateelliset vaan laittelee negatiivisia kommennteja
Ymmärtäkää nyt että nämä kehujat ovat samin ja victorin lähipiiriä ja mukana bisneksessä kuten esimerkiksi tämä pikkutyttö juulia.
Ei heitä kukaan oikea kurssin käynyt kehu.
Tämä homma kaatuu heti kun tyhmiä pettyneitä ihmisiä alkaa tajuta ettei kukaan maksa heille kurssin avulla väsätystä materiaalista.
Miksi tämä Sami on keksinyt itselleen uuden sukunimen?
Rehelliset ihmiset vaihtaa sukunimeä, eiks niin? :D
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, mitä porukka oikein sit meinas myydä itse? Tai niinku millaista valmennusta te tekisitte? Kiinnostaa kauheasti tää aihe. 🧐
hyvä kysymys, eikö tänäpäivänä ole somemarkkinoinnista ylitarjontaa? ja kuka noista valmennuksista maksaa edes! mistä kaikille maksavia asiakkaita :)
Tämä Julia Nuutinen (onko oikea nimi) on havaintojeni mukaan touhunnut yhtenä Samin ja Viktorin kanssa Facessa kauppaamassa näitä juttuja. Tosin, en enää ole löytänyt niitä kommenttiketjuja, ilmeisesti poistettu. Eli puhuu ihan firman piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Julia Nuutinen (onko oikea nimi) on havaintojeni mukaan touhunnut yhtenä Samin ja Viktorin kanssa Facessa kauppaamassa näitä juttuja. Tosin, en enää ole löytänyt niitä kommenttiketjuja, ilmeisesti poistettu. Eli puhuu ihan firman piikkiin.
onkohan saanu siitä hyvästä rahaa kun on mainostanut heidän touhujaan, saanut varmaan uuden Iphonen vielä kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tässä mitään huijareita olla, tämä on yritystoimintaa ja itsekin innostuin tästä yrityksen perustamisesta sekä jokaisella on mahdollisuus olla Oman elämäni pomo valmennuksella sekä menestyklubissa ( MentorMind)
tämä juuliakin on alkanut yrittäjäksi sekä sisällöntuottajaksi! itsekin harkitsen nykyisestä työstä lopputilin ottamista ja yrittämisestä.
täällä kateelliset vaan laittelee negatiivisia kommennteja
Miksi kukaan olisi kateellinen esim. sinulle esim. siitä,
- että on välttynyt sekaantumasta toimintaan, joka ei kestä päivänvaloa
- että on löytänyt paremmat ja rehelliset kouluttajat samalle aiheelle
- että on tehnyt saman mitä he opettavat ilman heitä?
Ovat Sami & Victor tehneet elämässään asioita oikein, kun molemmille luxuskodit ja kauniit vaimot, juuri ig tarinoita päivittäneet
Vierailija kirjoitti:
Ovat Sami & Victor tehneet elämässään asioita oikein, kun molemmille luxuskodit ja kauniit vaimot, juuri ig tarinoita päivittäneet
Ei kannata uskoa kaikkea: https://areena.yle.fi/1-71756410
Varsinkaan näiltä, joiden toiminta haisee kauas.
Kovaa tulosta nämä tekevät, ovat seminaareissa näyttäneet satojen tuhansien kuukausia 2025
Mitä jos me kaikki osallistuttaisiin seuraavaan liveen ja kerrotaan fiiliksii sitten sen jälkeen tänne? :D
Vierailija kirjoitti:
jostain on pakko rahaa olla kun on varaa tehdä sellaisia asioita. Kyllä ne varmaan niin valmennuksia sitten vaan saa myytyä paljonkin. Mutta näistä heidän jutuista ei tule hyötymään ketään muu kuin Victor ja Sami.
Kyllähän kursseilla monet tienaavat kivasti. Sehän on vain käytännössä opin ja tietojen jakamista tiiviissä paketissa eteenpäin, eri aihealueista. Säästää aikaa, kun ei tarvitse etsiä sadasta paikasta tietoa. Terveyskursseista olen itsekin saanut apua kroonisiin vatsaongelmiin, paremmin kuin kymmeniltä lääkärikäynneiltä. En kadu, että maksoin, en vaan jaksanut enää yrittää etsiä infoa kaikkialta eikä minua haittaa, vaikka tuokin kouluttaja on kymmeniä tuhansia kursseillaan tienannut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt että nämä kehujat ovat samin ja victorin lähipiiriä ja mukana bisneksessä kuten esimerkiksi tämä pikkutyttö juulia.
Ei heitä kukaan oikea kurssin käynyt kehu.
Tämä homma kaatuu heti kun tyhmiä pettyneitä ihmisiä alkaa tajuta ettei kukaan maksa heille kurssin avulla väsätystä materiaalista.
Miksi tämä Sami on keksinyt itselleen uuden sukunimen?
Rehelliset ihmiset vaihtaa sukunimeä, eiks niin? :D
Ostaako näitä valmennuksia kukaan edes?? elääkö nämä kaikki sometuottajat jossain luulossa että rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Katsoin instagrammissa victorin seuraajistakin että kaikilla tuntuu olevan toistensa kopioita omat sivut, ja aina on sellaiset hienot videot tai kuvat ja tekstia mahdollisimman positiivisesti että miten luot ja miten saat lisätuloja jne..
eikö näistä someyrittäjistä ole ylitarjontaa ollut jo kauan muutenkin?!
Vierailija kirjoitti:
Ostaako näitä valmennuksia kukaan edes?? elääkö nämä kaikki sometuottajat jossain luulossa että rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Katsoin instagrammissa victorin seuraajistakin että kaikilla tuntuu olevan toistensa kopioita omat sivut, ja aina on sellaiset hienot videot tai kuvat ja tekstia mahdollisimman positiivisesti että miten luot ja miten saat lisätuloja jne..
tulosten perusteella moni ostaa
Naimisiin mennyt ja sukunimi vaihtunut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos me kaikki osallistuttaisiin seuraavaan liveen ja kerrotaan fiiliksii sitten sen jälkeen tänne? :D
Heidän mainoksia tulee nyt joka paikassa vastaan. Seuraavana torstaina on heillä live, sinne mukaan siis?
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin mennyt ja sukunimi vaihtunut?
Ei oo mennyt.
300-sarjan osamaksubemarilla ajaa ja esittää että rahaa on.
Tottakai niitä hienoja kuvia otetaan ja esitetään että massia löytyy.
Mutta kun ei oikeasti löydy.
Älä! en halua että minun valmennus ja kurssit menee pilalle sen takia. ei ole itseasiassa mitään syytä rikosilmoitukselle kun ei ole tapahtunut mitään. ja monet on ottanut klarnan osamaksulla tämän 1500e tarjouksen.