Naisten ja korkeammin koulutettujen vessanpöntöt likaisempia kuin miesten, kertoo siivooja
Naiset jättävät kakkajäljet sinne pönttöön, itse suihkutan aina jäljet pois sillä käsisuihkulla nopeasti kuumalla vedellä, ei ole iso homma.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/a8417593-a693-4ae5-86c0-253…
"Olen ammatiltani siivooja. Työskentelen tuotantolaitoksessa. Poikkeuksetta niin sanotusti lukeneempien ihmisten eli toimistoväen ja varsinkin naisten vessat ovat hirvittävämmässä kunnossa kuin miesten, yksi kyselyyn vastanneista siivoojista kertoo."
Kommentit (9)
Mun siivouskohteissa on porsaita sekä miehissä, että naisissa. Sanoisin, että kyse on yksilön käyttäytymisestä kiinni, eikä sukupuolesta.
-myös siivooja
Miesten vessat aina olleet saastaisempia kuin naisten. Nyt vaan ongelmana se, että naiseksi identifioituvat miehen (manlets) alkavat käyttää naisten vessoja ja sotkea siellä.
Minä jopa laitan aina paperia siihen pönttöön ennen kuin käyn kakalla niin osuu kakka siihen paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun siivouskohteissa on porsaita sekä miehissä, että naisissa. Sanoisin, että kyse on yksilön käyttäytymisestä kiinni, eikä sukupuolesta.
-myös siivooja
Melko tarkkaan on tähän mennessä syyttävä sormi osoittanut miehiä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Yllättävä tulos. Itsekin suihkutan nopeasti jäljet aina pois ennen kuin pinttyy siihen.