Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?

Vierailija
30.08.2024 |

Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät? 

Kommentit (455)

Vierailija
441/455 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä itselläni myös tämä edessä..

Asiakaspalvelua hoitaa lakimies. Onko sitten oikeasti lakimies? Kuka tietää... mutta välttäkää tätä, älkää lähtekö mukaan heidän huijaukseen!

Olen nyt reilun kuukauden verran tapellut MDM ohjelman tilauksen irtisanomisen kanssa. Tilaus tehty webinaarissa14 päivän kokeilujakson aikana. Heidän palveluehdoissa on ettei MDM ohjelmassa ole peruutusoikeutta vaan 100% takuu saada 1500€ maksu takaisin suorittamalla heidän kurssi. Mielestäni kurssi on ihan täysin muuta kun markkinoinnissa on annettu ymmärtää. Esimerkiksi kunnollisia tekoälytyökaluja et saa vaan joudut ne itse ostamaan. Ilmaisilla kokeiluversioilka et saa tehtyä juurikaan mitään kunnollista.

Kuluttajaneuvontaan olen ollut yhteydessä ja heidän kanta asiaan oli minun puolellani - eli on oikeus irtisanoa tilaus vaikka heillä on omat palveluehdot 100% takuulla. He eivät tästä Kuluttajaneuvonnan kannasta piitanneet, eivätkä peruneet MDM laskua. Klarnaan itse yhteyttä ottamalla sain laskun keskeytettyä ja nyt odotellaan mitä seuraavaksi... toivottavasti nyt ymmärtävät perua laskun. Marraskuussa jos laskua ei ole peruttu niin homma menee klarnan riita-asioihin erikoistuneen tiimin käsiteltäväksi.

Vierailija
442/455 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen jengi. Jos käyttöehdoissa on tällaisia fraaseja:

"Asiakkaan on kielletty aiheuttamasta haitallista vaikutusta, puhumasta pahaa verkkoseminaarien aikana tai muissa verkko- tai offline-tilaisuuksissa, keskusteluissa, yhteisöissä, foorumeissa jne. Asiakas sitoutuu ... [noudattamaan] ehtoja, Asiakas on velvollinen maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset per rikkomus." 

niin tiedät välittömästi pysyä erossa.

Poikien taloustiedot eli yhtiöt ovat Finderissä, ja pikamulkauksella eivät ole todellakaan sanojensa mittaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/455 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut muutaman webinaarin mielenkiinnosta. En ostanut. Perustelut: Jätkien track record ja referenssit todella heikkoja. Isoi puheita mut mitää näyttöö ei oo. ChatGPT opettaa samat asiat ilmaseksi minuutissa ja oikeasti hyvin. 

Jep. Koska nuo matskut on tehty tekoälyllä, ne saa tekoälyltä ulos. Ehkä jopa parempana, jos osaa antaa paremmat promptit.

Vierailija
444/455 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä itselläni myös tämä edessä..

Asiakaspalvelua hoitaa lakimies. Onko sitten oikeasti lakimies? Kuka tietää... mutta välttäkää tätä, älkää lähtekö mukaan heidän huijaukseen!

Olen nyt reilun kuukauden verran tapellut MDM ohjelman tilauksen irtisanomisen kanssa. Tilaus tehty webinaarissa14 päivän kokeilujakson aikana. Heidän palveluehdoissa on ettei MDM ohjelmassa ole peruutusoikeutta vaan 100% takuu saada 1500€ maksu takaisin suorittamalla heidän kurssi. Mielestäni kurssi on ihan täysin muuta kun markkinoinnissa on annettu ymmärtää. Esimerkiksi kunnollisia tekoälytyökaluja et saa vaan joudut ne itse ostamaan. Ilmaisilla kokeiluversioilka et saa tehtyä juurikaan mitään kunnollista.

Kuluttajaneuvontaan olen ollut yhteydessä ja heidän kanta asiaan oli minun puolellani - eli on oikeus irtisanoa tilaus vaikka heillä on omat palveluehdot 100% takuulla. He eivät tästä Kuluttajaneuvonnan kannasta piitanneet, eivät

On tää heidän toimintansa niin erikoista ettei voi kun ihmetellä.

Ja kuka Lakimies muka hoitaa asiakaspalvelua, oikeesti? Ihmettelen.

Vierailija
445/455 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä myyntihätä webnaareissa ja sitten monet jotka ostivat kurssin , eivät saaneet mitään ohjausta vaikka ostivat VIP - palvelun. Rahat pois meininki! periaatteessa idea hyvä mutta keskittyvåt vain muutamiin jotka toimivat sitte mainoksissa, muut jää oman onnensa nojaan.En voi suositella. 

Vierailija
446/455 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on pyramidi huijaus jos heillä on asiakkaita jotka ovat tienanneet jopa yli 50 000 euroa? Törmäsin tähän fb:ssä :

https://www.milliondollarmentor.fi/kokemuksia

Vierailija
447/455 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ainakin asiakaspalvelussa vastasi Ronja-niminen henkilö, ei hän mikään lakimies ollut

Vierailija
448/455 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle ainakin asiakaspalvelussa vastasi Ronja-niminen henkilö, ei hän mikään lakimies ollut

Hän vastaa ensin. Mutta jos valitat, vaadit kaupan perumista ja rajoja takaisin, Lakimies astuu kehiin.

Vierailija
449/455 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on pyramidi huijaus jos heillä on asiakkaita jotka ovat tienanneet jopa yli 50 000 euroa? Törmäsin tähän fb:ssä :

Hima Happinessin Laura, on upea tyyppi ja hienoa kun on onnistunut saamaan tuollaisia myyntituloksia :)

Vierailija
450/455 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näillä on Digituotehaaste. Välttäkää.

Vierailija
451/455 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä hupiukkoja molemmat :D kukaan oikeasti digibisneksessä menestyvä henkilö/firma ei myy mitään pieruverkkokursseja vaan tekee itse sitä bisnestä jos on hyvä siinä. Mikä järki kasvattaa itselleen kilpailua? Nämä kaikki affiliate, dropshipping, smma, digituote, passiivinen tulo, sijoittaminen, kryptovaluutta verkkokurssien vetäjät myyvät unelmaa hölmöille. 

Vierailija
452/455 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja molemmat

Vierailija
453/455 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla on ollut jo vuosia Hima Happiness niminen yritys. Eli hän ei lähtenyt nollasta kuten tuossa saattaisi kuvitella. 50k€ myynti on perushommia joilla saat yrittäjänä itsellesi about 2580€/kk (poista ALV ja sivukulut), mikä voisi olla siivoojan kuukausipalkka. Älkää missään nimessä uskoko tämän jengin myyntipuheita, ja yleinen ohje muutenkin: Katsokaa herrojen taustat. 

"10K Digituotehaaste alkaa maanantaina 27.10. klo 19.00.

Viiden päivän aikana näet, miten ideasta syntyy oma digituoteja miten siitä syntyy uusi tulovirta.

Tämä on sama malli, jolla olemme tehneet yli 2 miljoonaa euroa yhdellä digituotteella ja auttaneet muita luomaan oman vapautensa.

Ja osallistumalla olet mukana arvonnoissa: 3 iPhone 17 Pro 2 MacBook Pro 1 Unelmaloma Thaimaassa"

SOS x 10

Vierailija
454/455 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että tästä on 23 sivun ketju, kun koko paskan voisi kuitata yhdellä sanalla.

Vierailija
455/455 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MentorMind Oy (3293831-9) on Osakeyhtiö. Sen toimialana on Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus. Yrityksen viime tilikautena 12/2024, MentorMind Oy teki 938 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 419 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 45%.

2 miljoonaa in your dreams xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi