Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?

Vierailija
30.08.2024 |

Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät? 

Kommentit (255)

Vierailija
121/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami breilinin koulutus?

Ei mitään koulutusta! 

Kertooko se jotain? 

Kyllä.

Samin sivuilta tällainen linkki on poistettu, miksi? 

Teacher | Sami Matias Breilin

Sami Matias Breilin. Sami on tehnyt intohimostaan visuaaliseen tarinankerrontaan menestyvän uran, työskennellen huippubrändien, kuten Fazerin ja Finnairin, ..

Vierailija
122/255 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on käynyt jomman kumman heidän valmennuksistaan MDM tai OEP kunnolla läpi ja toiminut heidän ohjeiden mukaan? Jokaisen vaiheen? 

Itse aloitin OEP:n kesäkuussa ja olen ainakin ollut tyytyväinen kurssin sisältöön. Mitään ei tietenkään saa helposti ilman raakaa duunia, mutta tämä on ollut yksi parhaista valmennuksista, jossa olen ollut. Selkeästi rakennettu, helppo seurata ja konkreettisia neuvoja!! OEP maksoi 1000€. 

Kun ostin valmennuksen en odottanut miljoonia tai helppoa rahaa. Odotukseni on, että voin rakentaa oman yritystoiminnan itselleni sisällöntuotannolla ja sitä kautta vaikuttaa omaan työelämään. Mutta tämä ei tapahdu viikossa tai kahdessa vaan vaatii omaa aikaa ja sitä raakaa duunia. Miksi niin moni jättää asiat kesken ja luovuttaa? Koska olettaa että kaikki tulee valmiina eikä itse tarvitse tehdä mitään. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta.

Oon jälkikäteen kuunnellut heidän myynti webinaareja ja kyllä oon samaa mieltä, että ne ovat hyvin myyntipainotteisia ja ymmärrän jos jollain jää sellainen kuva, että pääsisi turhan helpolla. 

Ja suosittelu / affiliate bisnes on nykyaikaa. Sitä tekee kaikki isotkin brändit Veke, Ruohonjuuri, Pentik, Vallila, ja sadat ellei tuhannet muut. Eli he maksavat komissiota kun suosittelet heidän tuotteitaan blogissa, somessa jne. Eli tuo suosittelu ei ole mikään uusi tai ihmeellinen asia vaan ihan tätä päivää. 

Ja ei, en ole laittamassa mitään suosittelulinkkiä tmv. vaan kerron rehellisen oman mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami breilinin koulutus?

Ei mitään koulutusta! 

Kertooko se jotain? 

Kyllä.

Samin sivuilta tällainen linkki on poistettu, miksi? 

Teacher | Sami Matias Breilin

Sami Matias Breilin. Sami on tehnyt intohimostaan visuaaliseen tarinankerrontaan menestyvän uran, työskennellen huippubrändien, kuten Fazerin ja Finnairin, ..

Miksiköhän lie poistettu :D

Ehkäpä Sami ent. Takarautio nyk. Breilin tuli järkiinsä..

elämäm koulu paras koulu,, jämpti,,

Vierailija
124/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katson tätä webinaaria nyt ja olen ostoaikaisessa tästä. kyllä puhuvat myös ihan asiaakin! 

Vierailija
125/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttöön ja pyramidihuijaukseen perustuvaa hommaa, en lähtisi mistään hinnasta mukaan, enkä tälläistä suosittele. 

Roskalavalle joutaa kyseiset roskakurssit, osaavat myydä, mutta siihen se jääkin.

Kiva olis tietää missä vaiheessa rikosilmoitushomma eteneee.

Vierailija
126/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on käynyt jomman kumman heidän valmennuksistaan MDM tai OEP kunnolla läpi ja toiminut heidän ohjeiden mukaan? Jokaisen vaiheen? 

itse olen käynyt OEP valmennuksessa ja ostin silloin kun se webinaari oli niin sen paketin kun sai hyvällä tarjouksella. itse olen käynyt jokaisen vaiheet tarkkaan läpi ja perehtynyt tähän.      tänään olen katsonut uutta webinaaria MDM:ää ja todella hyvä on ollut.   

Itse aloitin OEP:n kesäkuussa ja olen ainakin ollut tyytyväinen kurssin sisältöön. Mitään ei tietenkään saa helposti ilman raakaa duunia, mutta tämä on ollut yksi parhaista valmennuksista, jossa olen ollut. Selkeästi rakennettu, helppo seurata ja konkreettisia neuvoja!! OEP maksoi 1000€. 

Kun ostin valmennuksen en odottanut miljoonia tai helppoa rahaa. Odotukseni on, että voin rakentaa oman yritystoiminnan itselleni sisällöntuotannolla ja sitä kautta vaikuttaa omaan työelämään. Mutta tämä ei tapahdu viikossa tai kahdessa vaan vaatii omaa aikaa ja sitä raakaa duunia. Miksi niin moni jättää asiat kesken ja luovuttaa? Koska olettaa että kaikki tulee valmiina eikä itse tarvitse tehdä mitään. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta.

Oon jälkikäteen kuun

Vierailija
127/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen asia on, saivatko ostajat sen, mitä markkinoinnissa ja myynnissä luvattiin. Nämä valmennukset ovat niin arvokkaita, että kuluttajalla on oikeus tietää faktat ja sitten arvioida, onko hintansa arvoinen sijoitus! 

Vierailija kirjoitti:

Oon jälkikäteen kuun

Vierailija
128/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tekemässä rikosilmoituksen. Mikäli joku haluaa mun mukaan, että tehdään yhdessä, niin laittakaa sähköpostia veikkolanv(@)gmail.com 

mikä on syy tehdä rikosilmoitus? olen ostanut heidän tarjouksessa olevia paketteja ja hyviä ovat

129/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa. En ymmärrä ollenkaan, miksi joku tekisi rikosilmoituksen siitä, että joku myy koulutuspalveluita varsinkin kun kaikki materiaalit ja pääsyoikeudet ovat toimitettu heille. Tilanne on kyllä todella outo. Tuntuu aika erikoiselta.

Vierailija
130/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä koulutuksia saa myydä, sitäpaitsi heiltä löytyy Y-tunnus. rikosilmoitus tehdään jos asiaan liittyy rikos tai rikosepäily. jos olisi vaikka maksanut eikä saanut mitään koulutuksia niin se olisi asia erikseen! 

mutta heiltä saa erinomaisen koulutuksen, itsekin lopulta päädyin ostamaan valmennuksen.

131/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä siitä, että rikosilmoitus ei ole tässä tilanteessa mitenkään ajankohtainen en näe sille mitään perusteita. Rehellisesti sanottuna tämä vaikuttaa enemmän siltä, että osa näistä valittajista on vain turhautuneita siihen, etteivät ole itse saaneet asioita liikkeelle. Moni tuntuu odottavan, että joku muu tekisi kaiken puolesta, vaikka kyse on loppujen lopuksi siitä, että pitää itsekin tehdä töitä tavoitteidensa eteen. Materiaalit on kuitenkin toimitettu, ja mahdollisuudet ovat olleet jokaisella samat.

Vierailija
132/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista Samille ja Victorille :D Epätoivo paistaa läpi, kun pitää tännekin tulla runoilemaan muka "tyytyväisinä asiakkaina". Toivottavasti kukaan ei haksahda moiseen huijaushommaan.

Vierailija
133/255 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
134/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista Samille ja Victorille :D Epätoivo paistaa läpi, kun pitää tännekin tulla runoilemaan muka "tyytyväisinä asiakkaina". Toivottavasti kukaan ei haksahda moiseen huijaushommaan.

en usko, miksi pitäisi. jos joku kiinnostunut tekemään rahaa ja  yrittämään niin ei se ole keneltäkään pois. olen mukana tässä uudessa menestyklubissa ostin paketin jo edellisenä päivänä. he antaa kyllä tukea aina kun kysyy täällä vaan jotkut huutelee kun on kateellisia toiselle.

Vierailija
135/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, nyt "aidot suosittelijat" ovat kaikki vaihtaneet rennompaan kirjoitustyyliin 😃

Vierailija
136/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt "aidot suosittelijat" ovat kaikki vaihtaneet rennompaan kirjoitustyyliin 😃

kuule, youtubessa on aidosti henkilöitä mukana tässä, olen nähnyt nämä. Menestysklubissa näkyy tämä sama tyttö mikä on irtisanoutunut työstä ja aloittanut yrittämisen. 

voit olla jälkeenpäin hiljaista poikaa kun me aletaan tekemään rahaa! 

Vierailija
137/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuule, youtubessa on aidosti henkilöitä mukana tässä, olen nähnyt nämä. Menestysklubissa näkyy tämä sama tyttö mikä on irtisanoutunut työstä ja aloittanut yrittämisen. 

voit olla jälkeenpäin hiljaista poikaa kun me aletaan tekemään rahaa! 

En ole poika ja teen jo rahaa yli oman tarpeen

Nämä samat opit saa muualta ilman että pelotellaan "lakimiehellä" ja "sakoilla" ja että takuuna on kämäinen "autamme niin kauan, että saat hikisen 1500 e tienattua" ja että julkisena on se liikevaihto ja -tulos, josta kerrotaan. Ja ettå ylipäätään ollaan rehellisiä kaikesta.

YouTubessa voi vaikka ollakin aitoja suosituksia, mutta näihin en usko, kun jokainen on kirjoitettu samalla tyylillä. Tai nyt on jopa 2 tyyliä 😃

Vierailija
138/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näitä valmennuksia on moni ostanut, katsokaa vaikka tästä todisteet!

Tässä videossa kerron rehellisesti, miten Oman elämäni pomo -kurssi auttoi minua rakentamaan oman yrityksen sisällöntuottajana. 

Vierailija
139/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä! Nyt nää mainostajat ovat tulleet tänne puolustamaan huijjareita! Voisiko joku tehdä tästä kunnon langan ylilaudalle niin saadaan jannut kuriin! 

Selkeästi paistaa läpi itse kirjoitetut tekstit!

Minulla rikosjuttu etenee. Kerron lisää myöhemmin.

Vierailija
140/255 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä näitä valmennuksia on moni ostanut, katsokaa vaikka tästä todisteet!

Tässä videossa kerron rehellisesti, miten Oman elämäni pomo -kurssi auttoi minua rakentamaan oman yrityksen sisällöntuottajana. 

Saahan näitä ostaa, mutta vähintään yhtä hyvät opit saa myös rehellisiltä kouluttajilta,

- joiden toiminta mm. kestää myös asiallisen kritiikin eli joiden webinaareista ei heitetä pihalle jokaista, joka sanoo jotain muuta kuin ylistää heitä

- joilla ei tarvetta kontrolloida asiakkaidensa keskenään tekemisissä olemista

- joilla on aito rahat takaisin -takuu

- joilla ei ole tarvetta käyttää lakimiestä koko ajan

- joiden ei ole tarvetta määrätä kellekään sakkoja

- jne.

...koska toiminta oikeasti kestää päivänvalon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi