Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?

Vierailija
30.08.2024 |

Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät? 

Kommentit (456)

Vierailija
241/456 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on malliesimerkki siitä, miten harhaanjohtava markkinointi voi näyttää houkuttelevalta ulospäin, mutta sisältä paljastuu tyhjäksi kuoreksi.

Harkitse tarkkaan ennen kuin sijoitat euroakaan tällaisiin lupauksiin.

Vierailija
242/456 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset lupaukset voivat kuulostaa houkuttelevilta, mutta todellisuus on usein toisenlainen.

🔎 Ennen kuin sitoudut mihinkään, on tärkeää:

Tarkistaa taustat kuka koulutuksen takana on ja mitä osaamista heillä OIKEASTI on?

Pyytää konkreettisia todisteita onko oikeita tuloksia, ei vain tarinoita?

Lukea ehdot ERITTÄIN huolella mitä oikeasti luvataan, onko peruutusoikeutta?

Punnita riski paljonko maksat ja mitä saat varmasti vastineeksi? 

💡 Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä on. Älä sijoita rahojasi pelkkiin lupauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/456 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaskasin kaks tuntia elämästäni ja mulla ois ollu oikeaakin työtä sinä aikana tehtävänä. Mitä opin? En mitään. :( en investoinut..

Kaikille se ei ole ees mahdollista. Kyllähän tuolla digibisneksellä voi tienata, mutta se vaatii töitä silti, ettei se ilmaiseksi tule.

Iso osa kohderyhmää joille mainosta syötetään on luottotiedottomia tai työttömiä jotka haluavat tietenkin pois tällaisesta kierteestä.. Ei ole kaikille mahdollista investoida yli tuhatta euroa kerralla. Miksei ole mitään toisenlaista laskutussysteemiä, jos se oikeasti toimis? Kerran kuussa suoraan kortilta summa x ja jos katetta ei ole niin palvelu katkeaa siksi aikaa.

Ei tuo mikään täysi floppi ollut, mutta vituttaa katsella, kun iso osa ei saa edellä mainituista syistä itselleen tuota mahdollisuutta. 

Vierailija
244/456 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tehdä suomi24-ketjun samasta aiheesta, alle 12 h niin se oli jo saatu poistettua 😅 Sama juttu jos kysenalaistaa mitään niin bännit ilmaiswebinaareista ja jos on mukana maksetussa valmennuksessa uhataan sakolla. Palveluehdoista kopioitu:

"Asiakas hyväksyy, että yhtiö voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun tapauskohtaisesti hyvityksen kanssa tai ilman hyvitystä, jos asiakas aiheuttaa kohtuutonta haittaa yhtiölle käynnistämällä useita hallinnollisia tapauksia viranomaisten kanssa ilman laillista perustetta, esittämällä epäasialliset ja negatiiviset kommentit yhtiön palveluista julkisesti tai sosiaalisessa mediassa tai levittämällä harhaanjohtavia vääriä tietoja yhtiöstä yleisölle tai muille asiakkaille tai viranomaisille."

"Jäsenet eivät saa jakaa henkilökohtaisia yhteystietojaan (kuten puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita) eivätkä muodostaa ulkopuolisia viestintäryhmiä (kuten WhatsApp-ryhmiä) yhteisön alus

Mitä aktuaalista hel*etin vi*tua. Oma lehmä ojassa kaikilla jotka toimii tuolla tavalla. Oli kyse työelämästä yms. Ei kaveruuttakaan voi estää sen työn ulkopuolella. 🤣 Tiedän näitä tapauksia.. Olen pettynyt. 😔

Vierailija
245/456 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaskasin kaks tuntia elämästäni ja mulla ois ollu oikeaakin työtä sinä aikana tehtävänä. Mitä opin? En mitään. :( en investoinut..

Kaikille se ei ole ees mahdollista. Kyllähän tuolla digibisneksellä voi tienata, mutta se vaatii töitä silti, ettei se ilmaiseksi tule.

Iso osa kohderyhmää joille mainosta syötetään on luottotiedottomia tai työttömiä jotka haluavat tietenkin pois tällaisesta kierteestä.. Ei ole kaikille mahdollista investoida yli tuhatta euroa kerralla. Miksei ole mitään toisenlaista laskutussysteemiä, jos se oikeasti toimis? Kerran kuussa suoraan kortilta summa x ja jos katetta ei ole niin palvelu katkeaa siksi aikaa.

Ei tuo mikään täysi floppi ollut, mutta vituttaa katsella, kun iso osa ei saa edellä mainituista syistä itselleen tuota mahdollisuutta. 

Miksi joku alapeukuttaa sitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta osallistua. 🤔 Just asking. Kyseenalaista. 

Vierailija
246/456 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijausta tai muuten luokatonta toimintaa.

Tuhlasin aikaani kun kuuntelin esitystä.

Asiat voi tehdä monella tapaa. Sain kyl pari ideaa webinaarist, mut en lähtenyt nyt mukaan. 

Vierailija
247/456 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei onnistujat kommentoi? Ois kiva kuulla miten ootte menestynyt! Kuitenkin se pitää tietää, ettei mikään tule helpolla vaikka kaikkea tätä aina markkinoidaan ja myydään sillä tavoin. Onhan noi webinaaritkin myyntipuheita pelkästään jolla houkutella porukkaa ostamaan.

Haluaisin nyt sitä positiivista kommenttia tähän. 🏻

Koska vain siten voi saada lisää potentiaalisia maksavia asiakkaita. 

Vierailija
248/456 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei onnistujat kommentoi? Ois kiva kuulla miten ootte menestynyt! Kuitenkin se pitää tietää, ettei mikään tule helpolla vaikka kaikkea tätä aina markkinoidaan ja myydään sillä tavoin. Onhan noi webinaaritkin myyntipuheita pelkästään jolla houkutella porukkaa ostamaan.

Haluaisin nyt sitä positiivista kommenttia tähän. 🏻

Koska vain siten voi saada lisää potentiaalisia maksavia asiakkaita. 

Positiivisia kommentteja, jotta saadaan lisää maksavia asiakkaita.. ? 

Vierailija
249/456 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisia kommentteja tulee vain samin ja victorin "tiimiltä" 

Vierailija
250/456 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana

Haluan nostaa esiin huoleni, sillä todella monet ovat kertoneet joutuneensa vaikeuksiin kyseisten mentorointien ja heidän digivalmennuksensa vuoksi.

Markkinointi vetoaa voimakkaasti tunteisiin ja lupaa vapautta sekä nopeita tuloja. Todellisuudessa luvattua apua ja tukea ole saanut, ja osa on joutunut syviin velkoihin ilman minkäänlaista ratkaisua.

En halua kenenkään kokevan samaa pettymystä ja ahdinkoa. Siksi suosittelen, että pysytte todella varovaisina ja harkitsette tarkkaan, ennen kuin sitoudutte tällaisiin ohjelmiin. 

Vierailija
251/456 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ehdi lukea noita sopimusehtoja kun ostavat tuon kurssin Live Webinaarin lopussa, näin se on tarkoitettukin, eihä muuten saa kerättyä maksavia asiakkaita. Kurssien maksukin vaihtelee. Olen ihmetellyt kun ostin ensin oman elämäni pomo kurssin joka maksoi 1000€ ja kun tuli kartoitus puhelu minut saatiin liittymään Oman elämäni VIP kurssiin joka maksoi 2500€ lisää. Eli maksoin 3500€. Myöhemmin he pitivät Live Webinaarin nimellä Sisäpiiri ja hinta tähän olikin 1500€ joka sisälsi kaiken saman materiaalin kuin tuo  minun maksamani 3500€. Saa olla tosi tarkkana mitä heiltä ostaa ja mihin se maksamasi summa menee kun poikien yritys on miinuksella vaikka keräävät noin 20 000€ kerran viikossa.

Itse en saanut mihinkään kysymyksiini vastauksia enkä minkäänlaista tukea. Lisäksi ennen 12 viikon kurssin päättymistä minulta poistettiin FB ryhmät joissa olin jäsenenä. Sekä minut poistettiin MentorMind portaalista jossa olisin voinut kysyä ongelmiin vastauksia henkilökohtaisessa chatissa tai clubeissa Someclubi, kuvaklubi ym. Siellä oli muös kurssin tehtävät ja eteneminen. Eli rahat meni enkä saanut mitään tilalle. 

Jos teillä on ollut ongelmia tämän yhtiön kanssa niin tehkää nyt ihmeessä tilanteelle jotain. Osaa maksajista riistetään, maksut menee jonnekin muualle kuin tämän Firman tilille.

Itse tein rikosilmoituksen ja verottajalle petos epäilyn. Mitä useampi näitä tekee niin eiköhän nämä herrat saada kuriin ja lainvalvojatkin ryhtyvät toimenpiteisiin.

252/456 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun aikoinaan tuli joka kotiin sellainen kiva läpyskä kuin kuponkiuutiset. Siellä myytiin laihdutuspillereitä ja jotain litkua, jota päänahkaan hieromalla kalju saisi tukan takaisin. Olin silloin vasta lapsi, mutta ajattelin jo sillloin, että ostaako näitä joku. Siis voiko joku oikeasti olla niin hölmö.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
253/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kurssin ja oletin että saan valmennusta. En saa 

Kirjoitan yhteiselle alustalle, ei vastausta 

Hirveästi porukkaa MUKA, mutta ei tekstejä / kirjoituksia 

Mietin, olenko yksin siellä ?

Heti alkuun tuli viesti, haluatko ohittaa oman kurssin luomisen ja alkaa tienata heti,

käy läpi monta tuntia koulutusta jotta kuulet mitä tuotteita voit myydä. 

PAHINTA

Pitää ostaa itsekin koulutuksia ennen kuin voi myydä niitä 

Idea onkin siis myydä näitä heidän koulutuksiaan 

Juuri näitä monen tuhannen kursseja 20 % provikalla ja pitää olla Y tunnus, mutta 

Alkutuote on MentorMind -alusta, hinta 29,90 - itselle 14,95 

Maksan itse myös 14,95 joten......

Jos on oma kurssi, ilmoittaisin heidän maksullisella alustallaan ??????

Voihan paska, sopimuksessa oli että "ymmärrän ettei rahoja saa takaisin" 

eli mihinkään e

...

On kyllä ikävää.

Itsekin menin lankaan. Ja ei saa peruttua.

Otti niin paljon päähän, etten aio edes tutustua tarkemmin tähän "koulutukseen".

Siksi onkin ikävä kuulla, että vielä pitäis jotain koulutuksia ostaa ennen kuin voi omia kurssejaan myydä.

Huijaukselta vaikuttaa. Siksi onkin ihme ettei Kuluttajansuoja reagoi tällaiseen.

Vierailija
254/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosituimmista tavoista rikastua on viimeisen vuosikymmenen aikana ollut myydä kursseja joissa opetetaan tyhmille kuinka rikastua. Rikastuminen on todella vaikeaa ja työlästä, mutta tyhmien ihmisten kusettaminen on helppoa. Kun se tehdään kouluttamisen varjolla, niin se on jopa täysin laillista.

Vierailija
255/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ehdi lukea noita sopimusehtoja kun ostavat tuon kurssin Live Webinaarin lopussa, näin se on tarkoitettukin, eihä muuten saa kerättyä maksavia asiakkaita. Kurssien maksukin vaihtelee. Olen ihmetellyt kun ostin ensin oman elämäni pomo kurssin joka maksoi 1000€ ja kun tuli kartoitus puhelu minut saatiin liittymään Oman elämäni VIP kurssiin joka maksoi 2500€ lisää. Eli maksoin 3500€. Myöhemmin he pitivät Live Webinaarin nimellä Sisäpiiri ja hinta tähän olikin 1500€ joka sisälsi kaiken saman materiaalin kuin tuo  minun maksamani 3500€.

Voi hyvänen aika 🤦🏼

Vierailija
256/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja mitä tallukoita sitä onkin olemassa.

Vierailija
257/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ehdi lukea noita sopimusehtoja kun ostavat tuon kurssin Live Webinaarin lopussa, näin se on tarkoitettukin, eihä muuten saa kerättyä maksavia asiakkaita. Kurssien maksukin vaihtelee. Olen ihmetellyt kun ostin ensin oman elämäni pomo kurssin joka maksoi 1000€ ja kun tuli kartoitus puhelu minut saatiin liittymään Oman elämäni VIP kurssiin joka maksoi 2500€ lisää. Eli maksoin 3500€. Myöhemmin he pitivät Live Webinaarin nimellä Sisäpiiri ja hinta tähän olikin 1500€ joka sisälsi kaiken saman materiaalin kuin tuo  minun maksamani 3500€.

Voi hyvänen aika 🤦🏼

Järkyttävää. Törkeää itse asiassa. 😮🤬

Vierailija
258/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vahva kulttuuri, jossa kaikki mikä liittyy rahaan, myyntiin tai helppoon tienaamiseen herättää epäilyjä. Ihmiset ajattelee helposti, että kyseessä on huijaus tai pyramidihuijaus, vaikka taustalla olisi ihan normaalia liiketoimintaa.

Kun joku puhuu isoista tuloksista ja vapaudesta, se osuu herkästi niihin, jotka itse ovat jumissa arjessa. Sen sijaan että ajattelisi miten voisin hyödyntää tätä itse, moni reagoi torjumalla.

Tämä näkyy erityisesti silloin, kun joku tekee asioita isosti ja näkyvästi. Reaktiot jakautuvat kahtia: osa inspiroituu ja saa kipinän, osa kokee sen uhkana omalle maailmankuvalleen.

Lopulta kysymys on siitä, katsooko asioita avoimin mielin ja mahdollisuuksien kautta vai sulkeeko itsensä pois kaikesta uudesta jo lähtökohtaisesti. Ne, jotka valitsevat ensimmäisen, löytävät usein ihan uusia ovia elämäänsä.

Hyvin sanott

Huijaaminen/ erehdyttäminen ja asioiden katsominen mahdollisuuksien valossa ovat kaksi eri asiaa.

Tapa millä he hoitavat myyntiään on ensimmäistä.

Ihan oikeesti, älä edes viitsi.

Ihmisillä on oikeus kertoa kokemuksistaan ja siten varoittaa muita, etteivät lankea samaan ansaan.

On myös kurssittahia, jotka hoitavat kurssit ja myynnit rehellisesti ja ilman jälkijupinoita, koska ihmisillä ei ole syytä valittaa.

Vierailija
259/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aina ollut vähän sellainen kulttuuri, että kaikkeen mikä liittyy rahaan, myyntiin ja etenkin vapauteen suhtaudutaan epäluuloisesti. Jos joku sanoo ääneen, että on tehnyt ison liikevaihdon tai tienannut nopeasti, se herättää heti epäilyjä ja aletaan huudella huijauksesta tai pyramidista. Mutta tosiasiassa kyse ei ole mistään mystisestä kikkailusta, vaan siitä, että on opittu hallitsemaan samoja perusasioita, joilla kaikki bisnes pyörii: markkinointi, myynti ja tuotteiden rakentaminen. Kun siihen yhdistää vielä tekoälyn, jota nämä kaverit on hyödyntäneet suoraan sanottuna ihan Suomen kärkitasolla, niin syntyy yhdistelmä, jolla oikeasti voi kasvaa nopeasti.

On paljon helpompaa heittää ilmaan kommentti huijaus kuin oikeasti pysähtyä miettimään, voisiko tästä oppia jotakin omaan elämään tai omaan työhön. Usein negatiivinen reaktio kertoo enemmän kommentoijasta itsestään kuin mainoksen tekijästä joku kokee, että hänen oma todellisuutensa haastetaan, ja se herättää ärtymystä. Mutta se on juuri se hetki, jolloin kannattaisi kysyä: mitä jos tämän voisi nähdä mahdollisuutena?

Fakta on se, että tässä ei ole kyse tyhjistä lupauksista, vaan konkreettisesta osaamisesta, jota on testattu, hiottu ja opittu käytännön kautta. Ja se, että samaa osaamista myydään eteenpäin, ei tee siitä vähempiarvoista päinvastoin. Juuri näin tieto ja osaaminen leviää. Ei menestyneitä yrityksiä muutenkaan rakenneta niin, että joku vain pitää kaiken tiedon itsellään. Se, että opettaa muille sen, minkä itse on oppinut, on täysin normaali ja toimiva liiketoimintamalli.

Vierailija
260/456 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on parempi, että joku jakaa osaamistaan ja opettaa muitakin, kuin että pitäisi kaiken tiedon vain itsellään.