Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?

Vierailija
30.08.2024 |

Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät? 

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin niin Sami Matiaksellakin instagramissa lähes 90 000 seuraajaa ja facessa yli 40 000

Vierailija
222/255 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että ihmiset down-vote faktat 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami sä oot jo! :D

Vierailija
224/255 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus nuorille digikursseista ja verkostomarkkinointityylisestä mentoroinnista

Viime aikoina on noussut esiin useita somevaikuttajia, jotka tarjoavat digitaalisia "elämänmuutoskursseja", somementorointeja ja lupaavat nopeita tuloja esimerkiksi seuraavin väittein:

Opi elämään vapaasti ja tekemään rahaa somella.

Rakensin digitaalisen tulovirran nollasta.

Voit sinäkin jättää päivätyösi.

Erityisesti tämä Oman elämäni Pomo tarjoaa tällaisia kursseja ja valmennuksia voimakkaan verkkopainotteisen markkinoinnin ja emotionaalisten tarinoiden kautta.

🔎 On tärkeää ymmärtää seuraavat asiat ennen sitoutumista mihinkään tällaiseen koulutukseen:

---

1. Tarkista taustat

Breilin vai Taka(tu

Tätä on hyvä jakaa

Vierailija
225/255 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö viimeisimmässä webinaarissa arvottu iPhone taas ahkeralle kommentoijalle, jonka tyyli oli samanlaista kun noiden kaikkien affipostauksia tekevien?

Vierailija
226/255 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menikö viimeisimmässä webinaarissa arvottu iPhone taas ahkeralle kommentoijalle, jonka tyyli oli samanlaista kun noiden kaikkien affipostauksia tekevien?"

Eiköhän se ole huijausta sekin. Joku feikkinimi ja puhelinta ei anneta kenellekkään.

ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ NÄIHIN MUKAAN.

Vierailija
227/255 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seuraajia olisi miljoona, ei se todista että toiminta olisi asiallista. Vai mitä tällä haetaan

Vierailija
228/255 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties mistä saa laadukkaampaa koulutusta ja halvemmalla. Mieluummin panostaa sen tonnin vaikkapa avoimen amk:n/yo:n, Udemyn tms. koulutuksiin. Kuka muuten ostaisi kurssia/ekirjaa tms.  joka on täysin tekoälyllä luotu, sehän voi sisältää ties mitä virheitä. Ideointiin ja sisällysluettelon hahmottamiseen ihan ok, mutta kannattaa nyt -kele edes tarkistaa se tuotos eikä myydä aivopieruja. 

Mieluummin osallistuu campwiren verkkokurssisytytin-haasteeseen tms. On kuulema lähes 500 euron arvoinen, mutta on ihan maksuton ja alustaa saa kokeilla 30 päivää ilmaiseksi. Kevytyrittäjänä voi käyttää eezyn kautta! Verkkokurssisytytin-haasteessa on tietty päivä johon mennessä markkinointisivu yms. pitäisi olla valmiina, itse koko kurssia ei tarvitse olla silloin täysin tehty. Nimim. Tyytyväinen verkkokurssihaasteeseen osallistunut vm-2024

Vierailija
229/255 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuu ei toiminkin et pääse edes tilille eikä MDM koulutusta ole saatu suomennettua vieläkään vaikka helmikuussa luvattiin. Kaikki kommentit blokataan eikä jäsenet pääse enää yhdessä juttelemaan tai kehittämään ideoitaan! 

Vierailija
230/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta tai muuten luokatonta toimintaa.

Tuhlasin aikaani kun kuuntelin esitystä.

Vierailija
231/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy ohjelma kokonaisuudessaan suomeksi ja olen oikeasti saanut oppia oman kurssin ja digituotteen rakentamiseen enemmän kuin mistään muualta. Sami ja Victor tekevät hienoa työtä oppilaidensa eteen ja päivittävät jatkuvasti uusia materiaaleja.

Vierailija
232/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä missasin viime viikon liven ja iPhone-arvonnan kokonaan mutta nyt aion olla ajoissa

Vierailija
233/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä missasin viime viikon liven ja iPhone-arvonnan kokonaan mutta nyt aion olla ajoissa

Mie menin viimeksi siihen liveen vähän semmosella 'no katotaan nyt' -fiiliksellä, kun oon nähny vaikka mitä noita pyörivän netissä. Mut täytyy sanoo et mie yllätyin oikeesti, oli yllättävän selkee ja energinen setti. Tuli ekaa kertaa pitkään aikaan semmonen olo et ehkä mäkin voisin.

Vierailija
234/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Victor on varmasti monelle Suomessa vähän liikaa kun ne puhuu isoista unelmista ja vapaudesta ja jostain 100k kuukaudessa jutuista, mitkä voi tuntua ihan utopialta. Mutta jos pääsee sen yli ja kuuntelee mitä ne oikeasti sanoo, niin siellä on pohjalla tosi fiksuja pointteja.

En mäkään usko että kaikki menestyy, enkä usko että se on helppoa, mutta arvostan sitä, että ne yrittää auttaa ihmisiä ajattelee isommin ja puhuu suoraan rahasta ja menestyksestä. Kaikille se ei sovi, mutta joillekin se voi olla just se ravistelu, mitä tarvitsee.

Vierailija
235/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän naurattaa miten paljon tunteita nämä tyypit herättää. Jos joku sanoo somessa "elä unelmaasi", niin puolet tykkää ja puolet suuttuu. En mä tiedä ehkä se kertoo enemmän meistä kuin niistä.

Mä ajattelen niin, että jos joku tekee asioita isosti, niin se tulee aina jakamaan mielipiteitä. Mutta ennemmin niin, kuin ettei herätä mitään reaktiota. Ja jos siitä joku saa potkun lähteä kohti omia unelmia, niin hyvä niin.

Vierailija
236/255 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän naurattaa miten paljon tunteita nämä tyypit herättää. Jos joku sanoo somessa "elä unelmaasi", niin puolet tykkää ja puolet suuttuu. En mä tiedä ehkä se kertoo enemmän meistä kuin niistä.

Mä ajattelen niin, että jos joku tekee asioita isosti, niin se tulee aina jakamaan mielipiteitä. Mutta ennemmin niin, kuin ettei herätä mitään reaktiota. Ja jos siitä joku saa potkun lähteä kohti omia unelmia, niin hyvä niin.

No onko se ihme jos selkeä huijaus herättää tunteita. Säälittää tyypit jotka menee halpaan. 

Vierailija
237/255 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. On tervetullutta suomeen tämä heidän osaaminen ja asenne.

Vierailija
238/255 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. On tervetullutta suomeen tämä heidän osaaminen ja asenne.

Mikä osaaminen? XD

Vierailija
239/255 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi jätkät mitään huijareita oo. Ne on markkinoinnissa ja myynnissä vahvoja ja AI-kentällä ehkä jopa Suomen parhaita.

Vierailija
240/255 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vahva kulttuuri, jossa kaikki mikä liittyy rahaan, myyntiin tai helppoon tienaamiseen herättää epäilyjä. Ihmiset ajattelee helposti, että kyseessä on huijaus tai pyramidihuijaus, vaikka taustalla olisi ihan normaalia liiketoimintaa.

Kun joku puhuu isoista tuloksista ja vapaudesta, se osuu herkästi niihin, jotka itse ovat jumissa arjessa. Sen sijaan että ajattelisi miten voisin hyödyntää tätä itse, moni reagoi torjumalla.

Tämä näkyy erityisesti silloin, kun joku tekee asioita isosti ja näkyvästi. Reaktiot jakautuvat kahtia: osa inspiroituu ja saa kipinän, osa kokee sen uhkana omalle maailmankuvalleen.

Lopulta kysymys on siitä, katsooko asioita avoimin mielin ja mahdollisuuksien kautta vai sulkeeko itsensä pois kaikesta uudesta jo lähtökohtaisesti. Ne, jotka valitsevat ensimmäisen, löytävät usein ihan uusia ovia elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän