Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?
Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät?
Kommentit (255)
Aika jännä, että ihmiset down-vote faktat 😄
Vierailija kirjoitti:
Varoitus nuorille digikursseista ja verkostomarkkinointityylisestä mentoroinnista
Viime aikoina on noussut esiin useita somevaikuttajia, jotka tarjoavat digitaalisia "elämänmuutoskursseja", somementorointeja ja lupaavat nopeita tuloja esimerkiksi seuraavin väittein:
Opi elämään vapaasti ja tekemään rahaa somella.
Rakensin digitaalisen tulovirran nollasta.
Voit sinäkin jättää päivätyösi.
Erityisesti tämä Oman elämäni Pomo tarjoaa tällaisia kursseja ja valmennuksia voimakkaan verkkopainotteisen markkinoinnin ja emotionaalisten tarinoiden kautta.
🔎 On tärkeää ymmärtää seuraavat asiat ennen sitoutumista mihinkään tällaiseen koulutukseen:
---
1. Tarkista taustat
Breilin vai Taka(tu
Tätä on hyvä jakaa
Menikö viimeisimmässä webinaarissa arvottu iPhone taas ahkeralle kommentoijalle, jonka tyyli oli samanlaista kun noiden kaikkien affipostauksia tekevien?
Vierailija kirjoitti:
"Menikö viimeisimmässä webinaarissa arvottu iPhone taas ahkeralle kommentoijalle, jonka tyyli oli samanlaista kun noiden kaikkien affipostauksia tekevien?"
Eiköhän se ole huijausta sekin. Joku feikkinimi ja puhelinta ei anneta kenellekkään.
ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ NÄIHIN MUKAAN.
Vaikka seuraajia olisi miljoona, ei se todista että toiminta olisi asiallista. Vai mitä tällä haetaan
Ties mistä saa laadukkaampaa koulutusta ja halvemmalla. Mieluummin panostaa sen tonnin vaikkapa avoimen amk:n/yo:n, Udemyn tms. koulutuksiin. Kuka muuten ostaisi kurssia/ekirjaa tms. joka on täysin tekoälyllä luotu, sehän voi sisältää ties mitä virheitä. Ideointiin ja sisällysluettelon hahmottamiseen ihan ok, mutta kannattaa nyt -kele edes tarkistaa se tuotos eikä myydä aivopieruja.
Mieluummin osallistuu campwiren verkkokurssisytytin-haasteeseen tms. On kuulema lähes 500 euron arvoinen, mutta on ihan maksuton ja alustaa saa kokeilla 30 päivää ilmaiseksi. Kevytyrittäjänä voi käyttää eezyn kautta! Verkkokurssisytytin-haasteessa on tietty päivä johon mennessä markkinointisivu yms. pitäisi olla valmiina, itse koko kurssia ei tarvitse olla silloin täysin tehty. Nimim. Tyytyväinen verkkokurssihaasteeseen osallistunut vm-2024
Takuu ei toiminkin et pääse edes tilille eikä MDM koulutusta ole saatu suomennettua vieläkään vaikka helmikuussa luvattiin. Kaikki kommentit blokataan eikä jäsenet pääse enää yhdessä juttelemaan tai kehittämään ideoitaan!
Huijausta tai muuten luokatonta toimintaa.
Tuhlasin aikaani kun kuuntelin esitystä.
Minulla näkyy ohjelma kokonaisuudessaan suomeksi ja olen oikeasti saanut oppia oman kurssin ja digituotteen rakentamiseen enemmän kuin mistään muualta. Sami ja Victor tekevät hienoa työtä oppilaidensa eteen ja päivittävät jatkuvasti uusia materiaaleja.
Mä missasin viime viikon liven ja iPhone-arvonnan kokonaan mutta nyt aion olla ajoissa
Vierailija kirjoitti:
Mä missasin viime viikon liven ja iPhone-arvonnan kokonaan mutta nyt aion olla ajoissa
Mie menin viimeksi siihen liveen vähän semmosella 'no katotaan nyt' -fiiliksellä, kun oon nähny vaikka mitä noita pyörivän netissä. Mut täytyy sanoo et mie yllätyin oikeesti, oli yllättävän selkee ja energinen setti. Tuli ekaa kertaa pitkään aikaan semmonen olo et ehkä mäkin voisin.
Sami ja Victor on varmasti monelle Suomessa vähän liikaa kun ne puhuu isoista unelmista ja vapaudesta ja jostain 100k kuukaudessa jutuista, mitkä voi tuntua ihan utopialta. Mutta jos pääsee sen yli ja kuuntelee mitä ne oikeasti sanoo, niin siellä on pohjalla tosi fiksuja pointteja.
En mäkään usko että kaikki menestyy, enkä usko että se on helppoa, mutta arvostan sitä, että ne yrittää auttaa ihmisiä ajattelee isommin ja puhuu suoraan rahasta ja menestyksestä. Kaikille se ei sovi, mutta joillekin se voi olla just se ravistelu, mitä tarvitsee.
Mua vähän naurattaa miten paljon tunteita nämä tyypit herättää. Jos joku sanoo somessa "elä unelmaasi", niin puolet tykkää ja puolet suuttuu. En mä tiedä ehkä se kertoo enemmän meistä kuin niistä.
Mä ajattelen niin, että jos joku tekee asioita isosti, niin se tulee aina jakamaan mielipiteitä. Mutta ennemmin niin, kuin ettei herätä mitään reaktiota. Ja jos siitä joku saa potkun lähteä kohti omia unelmia, niin hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän naurattaa miten paljon tunteita nämä tyypit herättää. Jos joku sanoo somessa "elä unelmaasi", niin puolet tykkää ja puolet suuttuu. En mä tiedä ehkä se kertoo enemmän meistä kuin niistä.
Mä ajattelen niin, että jos joku tekee asioita isosti, niin se tulee aina jakamaan mielipiteitä. Mutta ennemmin niin, kuin ettei herätä mitään reaktiota. Ja jos siitä joku saa potkun lähteä kohti omia unelmia, niin hyvä niin.
No onko se ihme jos selkeä huijaus herättää tunteita. Säälittää tyypit jotka menee halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. On tervetullutta suomeen tämä heidän osaaminen ja asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. On tervetullutta suomeen tämä heidän osaaminen ja asenne.
Mikä osaaminen? XD
Ei noi jätkät mitään huijareita oo. Ne on markkinoinnissa ja myynnissä vahvoja ja AI-kentällä ehkä jopa Suomen parhaita.
Suomessa on vahva kulttuuri, jossa kaikki mikä liittyy rahaan, myyntiin tai helppoon tienaamiseen herättää epäilyjä. Ihmiset ajattelee helposti, että kyseessä on huijaus tai pyramidihuijaus, vaikka taustalla olisi ihan normaalia liiketoimintaa.
Kun joku puhuu isoista tuloksista ja vapaudesta, se osuu herkästi niihin, jotka itse ovat jumissa arjessa. Sen sijaan että ajattelisi miten voisin hyödyntää tätä itse, moni reagoi torjumalla.
Tämä näkyy erityisesti silloin, kun joku tekee asioita isosti ja näkyvästi. Reaktiot jakautuvat kahtia: osa inspiroituu ja saa kipinän, osa kokee sen uhkana omalle maailmankuvalleen.
Lopulta kysymys on siitä, katsooko asioita avoimin mielin ja mahdollisuuksien kautta vai sulkeeko itsensä pois kaikesta uudesta jo lähtökohtaisesti. Ne, jotka valitsevat ensimmäisen, löytävät usein ihan uusia ovia elämäänsä.
Katsoin niin Sami Matiaksellakin instagramissa lähes 90 000 seuraajaa ja facessa yli 40 000