Tinder on vaikea miehelle
Puolen vuoden aikana olen saanut viitisen tykkäystä ja yhden matchin joka osoittautui huijariksi. Onko muilla näin nihkeää?
Kommentit (118)
Loppuiko kalja vai talouspaperi, M28?
Vierailija kirjoitti:
Siloaivomiesten perjantaiparaati.
Tätä jatkuu sunnuntaille asti ja sitten alkaa se laskuhumalainen huorittelu taas.
On kumma tämäkin: nimitellään huoraksi naisia, jotka nimenomaan eivät sitä ole kun ei heiltä lohkea.
Awws.. voisitko tällä kertaa tehdä poikkeuksen? Sopisko huomiselle treffit? Sää tarjoot, mää maksan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa ajatus mustasta melasta oman naisen raakussa.
NIin, musta muna on mielestäsi vielä kivempi kuin valkoinen. Homous aukottomasti todistettu.
Asiahan ei minulle sinänsä kuulu, mutta vertaisin tuollaista tapahtumaa lähinnä koiran kanssa suoritettuun aktiin. 🤮
Nykyään nihkeämpää kuin ennen, mutta se yksikin match kerralla riittää, kunhan jaksaa panostaa siihen yhteen henkilöön, niin tapaamiset järjestyy. Olen saanut tänä vuonna vain muutaman matchin, kun ennen sain viikossa kymmeniä. Käytän ilmaisversiota. M40
Jos naisella on ollut seksikumppaneita enemmän kuin 2 niin minulle on aivan sama onko tinderistä vaiko kaupan kassalta bongattu niin hylkyyn menee. Minä en mitään kyläpyöriä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tässä nykyajassa on mennyt pieleen, kun aikuiset miehet kyselevät ihan tosissaan, että "mistä sitten, jos ei netistä??"
Eikö teillä ole työpaikkoja, kaveripiirejä, yhdistys- ja harrastustoimintaa ja ennen kaikkea niiden illanviettoja?
Sen ymmärrän, että baari voi olla aika vaikea paikka, siis mennä siellä juttelemaan ihan tuntemattomille.
Itse naisena boikotoin tindereitä yms, koska koen sen ajanhukkana näpytellä jotain tykkäyksiä bittimaailmassa. Ja olisin pohjasakkaa ylipainoisena siellä. Livemaailmassa persoona tulee niin minusta kuin miehistäkin enemmän esille. Lisäksi, erilaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa käyminen on itsessään avartavaa ja hauskaakin, jää sentään kivat muistot näistä. Deittiapeista ei jää mitään käteen, jotain v*ttuilua on tullut, jollaista kukaan ei uskalla tulla päin naamaa sanomaan.
Luin tuon jutun jossa toimittaja oli käynyt mummotunnelisa ja tullut ahdistellu
Minä en ainakaan ikinä alkaisi jutulle naisten kanssa kasvokkain, ilman että saa toisesta jotaon ennakkokäsitystä tinder profiilista ja keskustelusta. Olen kyllä deittaillut vuoden aikana kolmea plus-kokoista naista, joista kaikki mukavia persoonia. Turha #metoo:n jälkeisenä aikana odottaa normaalien miesten lähestymisiä livenä.
Wazz up? Tinderistä saa ihan mitä haluaa.
Itse oon 38 ja huomenna treffaan 22 ikäisen pimun ja lystin hinnaksi sovittiin 150€. Pitää vaan tietää mitä etsii ja mitä haluaa, ei se sen vaikeampi alusta ole kuin mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Wazz up? Tinderistä saa ihan mitä haluaa.
Itse oon 38 ja huomenna treffaan 22 ikäisen pimun ja lystin hinnaksi sovittiin 150€. Pitää vaan tietää mitä etsii ja mitä haluaa, ei se sen vaikeampi alusta ole kuin mikään muukaan.
Mulla tänä vuonna 19v ja 20v. Ihan ilmaiseksi vielä. Ikinä en oo maksanu. M40
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä sikiää jatkuvasti!? Aivan joka päivä joku valittaa asiasta jossa ei ole mitään perää... Itse olen tinderissä ja siellä kyllä tulee muutamassa päivässä kymmeniä matcheja, puolessa vuodessa satoja. Lopettakaa ja hankkikaa elämä! M39v
Siksi koska 80% miehistä ei pärjää ulkonäöllään tinderissä. Jos on ruma ja epäsymmetrinen naama, niin siihen ei voi vaikuttaa. Sinä taas kuullut siihen johonkin 20%. Matchien määrästä päättelisin sinun kuuluvan jopa johonkin 15%.
Tuosta kun katot noita videoita, niin alat ymmärtämään miten suurinosa miehistä ei pärjää tinderissä. https://www.youtube.com/WheatWaffles
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tässä nykyajassa on mennyt pieleen, kun aikuiset miehet kyselevät ihan tosissaan, että "mistä sitten, jos ei netistä??"
Eikö teillä ole työpaikkoja, kaveripiirejä, yhdistys- ja harrastustoimintaa ja ennen kaikkea niiden illanviettoja?
Sen ymmärrän, että baari voi olla aika vaikea paikka, siis mennä siellä juttelemaan ihan tuntemattomille.
Itse naisena boikotoin tindereitä yms, koska koen sen ajanhukkana näpytellä jotain tykkäyksiä bittimaailmassa. Ja olisin pohjasakkaa ylipainoisena siellä. Livemaailmassa persoona tulee niin minusta kuin miehistäkin enemmän esille. Lisäksi, erilaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa käyminen on itsessään avartavaa ja hauskaakin, jää sentään kivat muistot näistä. Deittiapeista ei jää mitään käteen, jotain v*ttuilua on tullut, jollaista kukaan ei uskalla tulla päin naamaa sanomaan.
Luin tuon jutun jossa toimit
Täh??
Mitä vikaa plus koon naisissa muka nyt yht'äkkiä on? Samanlaisia kuin muutkin pimut. Mukavia, niinkuin pääsääntöisesti muutkin ovat. Olen ollut ihan mukavien hoikkienkin naisten kanssa. Ei ne luonteet koon perusteella mene pölhö 😂 ei edes pituuden.
M28n kaltaiset Japanissa matkustelevat nuoret miehet ovat onnettomia surkimuksia. Onneksi nuoret suomalaiset naiset ovat kostoksi vapaaehtoisesti sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena boikotoin tindereitä yms, koska koen sen ajanhukkana näpytellä jotain tykkäyksiä bittimaailmassa. Ja olisin pohjasakkaa ylipainoisena siellä. Livemaailmassa persoona tulee niin minusta kuin miehistäkin enemmän esille. Lisäksi, erilaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa käyminen on itsessään avartavaa ja hauskaakin, jää sentään kivat muistot näistä. Deittiapeista ei jää mitään käteen, jotain v*ttuilua on tullut, jollaista kukaan ei uskalla tulla päin naa
Mitöähhh?? Eikö se mene niin, että mitä läskimpi , sitä kauniinpi ja ihanampi sisältä?? Ainakin jokainen lihava nainen niin on sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon jutun jossa toimit
Todistit juuri, että olin oikeassa. Et osaa enää edes puhua naiselle niin, ettet ahdistele. Puhutko pelkkää alapääläppää, vai mikä siinä on, että pelkäät ahdistelusyytteitä? Nyt äkkiä ihmisten ilmoille, katsele vaikka vierestä ensin.
Vierailija kirjoitti:
M28n kaltaiset Japanissa matkustelevat nuoret miehet ovat onnettomia surkimuksia. Onneksi nuoret suomalaiset naiset ovat kostoksi vapaaehtoisesti sinkkuja.
Mieti.
Jos nainen olisi 28 niin hänellä olisi vain 2 vuotta aikaa ennenkuin rupsahtaa dramaattisesti ja paino nousee yli 100 kilon , että heilahtaa.
vauva foorumilta asti aisurit tulisivat tuhkakohdun hakemaan. säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä sikiää jatkuvasti!? Aivan joka päivä joku valittaa asiasta jossa ei ole mitään perää... Itse olen tinderissä ja siellä kyllä tulee muutamassa päivässä kymmeniä matcheja, puolessa vuodessa satoja. Lopettakaa ja hankkikaa elämä! M39v
Teet sitten jotain oikein. Millainen profiili sulla on? Millainen kuva, mitä kerrot itsestäsi?
Jos ketään ei kiinnosta, niin jostain sekin aina johtuu.
ite japanissa vaihdossa ny 5kk ja pillua on tullut m27
poistin tinderin ja heti tapasin elämäni naisen kenkäkaupassa
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut seksikumppaneita enemmän kuin 2 niin minulle on aivan sama onko tinderistä vaiko kaupan kassalta bongattu niin hylkyyn menee. Minä en mitään kyläpyöriä huoli.
Ja sinullehan se nainen kertoo heti kättelyssä, montako kumppania on ollut. Tsiisus :D