Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on vaikea miehelle

Vierailija
30.08.2024 |

Puolen vuoden aikana olen saanut viitisen tykkäystä ja yhden matchin joka osoittautui huijariksi. Onko muilla näin nihkeää?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan naisena hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo;

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Uskomatonta vauvapalsta omiutumista on se, että on tallentanut näitä kommenttipätkiä, että voi laittaa saman moneen eri keskusteluun 👌

Vierailija
62/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan naisena hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo;

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Se johtuu ihan sinun saldosi suuruudesta, ei kukaan halua tehdä luntusta vaimoa.

Ukko per joka lapsivapaa viikonloppu on teille yyhhoo naisille ihan normisettiä, mutta siksi teitä ei kukaan haluakkaan.

De facto.

Juu ei se kovin kivaa ole joutua miettimään, että kuinka moni ukko on si

Turvallisempi vaihtoehto nykynaiseen verrattuna. Ja jopa usein parempikin.

Kaikki voittavat, kun pidät kiinni tästä ajattelutavasta 😇🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jokaiselle miehelle Osakaa, Japanissa. Minä olen ihan tavallinen mies, mutta siellä saan baareista ja yökerhoista naisia mukaan jatkoille. Ei kannata tyytyä näihin suomalaisiin miesvihaajiin. M28

Vierailija
64/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

No sen verran minäkin ettei haarat kyllä aukee.

Vierailija
65/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, lisäksi jotkut tehtailee tekaistuja naisten profiileja lisätäkseen houkuttelevuutta. Tästä on omin silmin nähty todiste.

Te miehet teette niitä ensinnäkin itse (todistaaksenne itsellenne jotain. Kuvittelette, että naisista, mutta oikeasti näette vain miesten käytöksen) ja lisäksi niitä tekee ja ylläpitää Tinderin kuukausipalkkainen henkilökunta.

Tämä on julkista tietoa. Kotimaiset alustat tekevät samaa (https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416060.html)

Tinder ei ole mikään deittiappi vaan alusta, joka nyhtää epätoivoisilta (miehiltä) rahaa ja markkinoijille myytävää käyttäytymisdataa.

Teitä on huijattu. Eivät naiset vaan Tinderin miljardööriomistajat.

Kukaan mies ei maksa noista palveluista.

Juujuu, ihan on vilpitön  hyväntekeväisyysappi :D

https://www.help.tinder.com/hc/fi/articles/115005626726-Miten-pyyd%C3%A…

Miten pyydän kopion henkilötiedoistani?

Vierailija
66/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en hoksaa, miksi suurimpien kaupunkien ihmiset ovat ylipäätään tinderissä?

Heidänhän ei tarvitse kuin mennä ovesta ulos niin ovat tuhansien ihmisten keskellä joista valita/ löytää mieleisensä.

Oletusarvoisesti tekstienne lukemisen perusteella olette jokainen haluttavia kauniita ja älykkäitä ihmisiä kuitenkin,ihmisiä jotka vain valitsevat mieleisensä.

Ihmetyttää myös se, että jos/kun te laitatte itsestänne kuvat tinderiin niin miksi ketään ei kiinnosta täydellisen kaunis ja hieno ihminen?

Jokin tässä nyt mättää, mutta mikä? Johtuuko se siitä, että tinder on niin täynnä teitä täydellisiä ihmisiä?

Vai voisiko olla, että olette sysipaskoja tyyppejä, joista ei kiinnostu edes ne toiset sysipaskoiksi luokittelemanne tyypit?

Mato-ongella ei lohta saa ja jää ne pannutkin nuolematta..

Se on se juttu..

Vierailija
67/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet pilatko itseänne. Olkaa mielummin ilman seksiä kuin aasialaisen naisen kanssa. Kukaan suomalainen nainen ei huoli teitä, jos olette käyneet Aasiassa. M28 yrittää vain saduillaan AIVOPESTÄ TEITÄ! ÄLKÄÄ USKOKO! OLKAA MIELUMMIN NEITSYITÄ!

Vierailija
68/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tässä nykyajassa on mennyt pieleen, kun aikuiset miehet kyselevät ihan tosissaan, että "mistä sitten, jos ei netistä??"

Eikö teillä ole työpaikkoja, kaveripiirejä, yhdistys- ja harrastustoimintaa ja ennen kaikkea niiden illanviettoja?

Sen ymmärrän, että baari voi olla aika vaikea paikka, siis mennä siellä juttelemaan ihan tuntemattomille. 

Itse naisena boikotoin tindereitä yms, koska koen sen ajanhukkana näpytellä jotain tykkäyksiä bittimaailmassa. Ja olisin pohjasakkaa ylipainoisena siellä. Livemaailmassa persoona tulee niin minusta kuin miehistäkin enemmän esille. Lisäksi, erilaisissa harrastuksissa ja tapahtumissa käyminen on itsessään avartavaa ja hauskaakin, jää sentään kivat muistot näistä. Deittiapeista ei jää mitään käteen, jotain v*ttuilua on tullut, jollaista kukaan ei uskalla tulla päin naamaa sanomaan.

Luin tuon jutun jossa toimittaja oli käynyt mummotunnelisa ja tullut ahdistelluksi. Tuli mieleen, että miehet eivät osaa enää käyttäytyä kun ovat näpyttäneet näitä "naisentilauspalveluja". 

Vierailija
69/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen jokaiselle miehelle Osakaa, Japanissa. Minä olen ihan tavallinen mies, mutta siellä saan baareista ja yökerhoista naisia mukaan jatkoille. Ei kannata tyytyä näihin suomalaisiin miesvihaajiin. M28

Miksi olet silti yksinäsi suomessa ja kirjoittelet vauvapalstalle? Missä se sinun japanilainen naisesi nyt on? Nekö eivät halua sinua vaan ainoastaan maksun palveluistaan? Pillun ostaminen on ihan vain pikkiriikkisen verran eri asia kuin parisuhteen perustaminen.

Vierailija
70/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Miksi ihmeessä sun pitää tuutata tätä tilastoasi joka hemmetin keskusteluun? Oletko jotenkin vajaa?

Ihan saman huomasin. Kristiinalla ei miehensaanti onnistu ollenkaan. Mikähän on naisiaan, joku tökkii.

Vierailija
71/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tässä nykyajassa on mennyt pieleen, kun aikuiset miehet kyselevät ihan tosissaan, että "mistä sitten, jos ei netistä??"

Eikö teillä ole työpaikkoja, kaveripiirejä, yhdistys- ja harrastustoimintaa ja ennen kaikkea niiden illanviettoja?

Ei näillä ole töitä, ei opiskelupaikkaa.

Harrastus: sohvalla istuminen, pelailu ja juominen.

Illanvietto: istuu sohvalla toisen kundin kanssa, pelaa ja juo.

Naisilla on elämää ja vipinää, näillä ei. Nämä on sukupolvensa ylijäämämiehiä.

Vierailija
72/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan en hoksaa, miksi suurimpien kaupunkien ihmiset ovat ylipäätään tinderissä?

Heidänhän ei tarvitse kuin mennä ovesta ulos niin ovat tuhansien ihmisten keskellä joista valita/ löytää mieleisensä.

Oletusarvoisesti tekstienne lukemisen perusteella olette jokainen haluttavia kauniita ja älykkäitä ihmisiä kuitenkin,ihmisiä jotka vain valitsevat mieleisensä.

Ihmetyttää myös se, että jos/kun te laitatte itsestänne kuvat tinderiin niin miksi ketään ei kiinnosta täydellisen kaunis ja hieno ihminen?

Jokin tässä nyt mättää, mutta mikä? Johtuuko se siitä, että tinder on niin täynnä teitä täydellisiä ihmisiä?

Vai voisiko olla, että olette sysipaskoja tyyppejä, joista ei kiinnostu edes ne toiset sysipaskoiksi luokittelemanne tyypit?

Mato-ongella ei lohta saa ja jää ne pannutkin nuolematta..

Se on se juttu..

Se on se pannun nuoleminen. Ylityöllistettynä lesbona päädyin Tinderiin ja löysinkin sieltä naisen itselleni viitisen vuotta sitten.

Luultavasti ovat tähän mennessä onnistuneet pilaamaan sen sovelluksen myös naista etsiviltä naisilta. Jo tuolloin sain supertykkäyksiä miehiltä, vaikka etsin vain naisia ja sanoin sen profiilissakin. 

Ihan vinkkinä miehillekin: osa naisista, joita Tinder teille tyrkyttää muka saatavilla olevina, on umpilepakoita. Älkää maksako euroakaan tuosta pskasta. 

Vierailija
73/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, kun lopettaa käyttämisen. Avautuu kummasti mielenkiintoisempi elämä edessä.

Mielenkiintoisempi elämä yksinäisenä hautaan asti?

Etkö sä tule itsesi kanssa toimeen. Opettele itsellistä elämää ja lopeta kaikki pllunvinkuminen.

Vierailija
74/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siloaivomiesten perjantaiparaati.

Tätä jatkuu sunnuntaille asti ja sitten alkaa se laskuhumalainen huorittelu taas.

On kumma tämäkin: nimitellään huoraksi naisia, jotka nimenomaan eivät sitä ole kun ei heiltä lohkea.

Vierailija
75/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, kun lopettaa käyttämisen. Avautuu kummasti mielenkiintoisempi elämä edessä.

Etkö sä tule itsesi kanssa toimeen. Opettele itsellistä elämää ja lopeta kaikki pllunvinkuminen.

Sanoisitko saman naiselle joka valittelee ettei saa parisuhdetta, että elä itseksesi ja unohda ne miesten vehkeet?

Vierailija
76/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet pilatko itseänne. Olkaa mielummin ilman seksiä kuin aasialaisen naisen kanssa. Kukaan suomalainen nainen ei huoli teitä, jos olette käyneet Aasiassa. M28 yrittää vain saduillaan AIVOPESTÄ TEITÄ! ÄLKÄÄ USKOKO! OLKAA MIELUMMIN NEITSYITÄ!

Ei mies kerro naiselle nussittujen naisten määrää eikä minkä maalaisia ovat olleet. En minäkään kerro kuin ne pakolliset jotka nainen jo tietääkin, eli vain sen edellisen exän ja max kaksi muuta. Koskaan ei saa sanoa kolmea enempää. Se on tarkkaan laskelmoitu sopivaksi määräksi ajatellen naisen kiinnostuksen säilymistä. Kokematon ei saa olla ja 4 on jo liikaa. Paina tämä ohje mieleesi.

Vierailija
77/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on kaikki neitsyitä. Myös M28, joka ei ikinä ole käynyt naapuripitäjää kauempana.

Vierailija
78/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Miksi ihmeessä sun pitää tuutata tätä tilastoasi joka hemmetin keskusteluun? Oletko jotenkin vajaa?

Ihan saman huomasin. Kristiinalla ei miehensaanti onnistu ollenkaan. Mikähän on naisiaan, joku tökkii.

Liian moni on tökkinyt. Kirjaimellisesti.

Vierailija
79/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitko saman naiselle joka valittelee ettei saa parisuhdetta, että elä itseksesi ja unohda ne miesten vehkeet?

Olen sanonutkin. Moni noudattaa neuvoa. Elämä on helpompaa niin ja rahansa saa käyttää itse.

Vierailija
80/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikiaa. Luo tili, tykkää kaikista, elä loppuelämä yksin. 

Todella simppeliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi