Tinder on vaikea miehelle
Puolen vuoden aikana olen saanut viitisen tykkäystä ja yhden matchin joka osoittautui huijariksi. Onko muilla näin nihkeää?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan naisena hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo;
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Se johtuu ihan sinun saldosi suuruudesta, ei kukaan halua tehdä luntusta vaimoa.
Ukko per joka lapsivapaa viikonloppu on teille yyhhoo naisille ihan normisettiä, mutta siksi teitä ei kukaan haluakkaan.
De facto.
Juu ei se kovin kivaa ole joutua miettimään, että kuinka moni ukko on siinä aiemmin muniaan huljutellut. Jotenkin vaan ne fiilikset laskee siinä.
Mietit paljon muiden miesten munia ollaksesi hetero.&nb
Panettaa ajatus mustasta melasta oman naisen raakussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan naisena hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo;
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Se johtuu ihan sinun saldosi suuruudesta, ei kukaan halua tehdä luntusta vaimoa.
Ukko per joka lapsivapaa viikonloppu on teille yyhhoo naisille ihan normisettiä, mutta siksi teitä ei kukaan haluakkaan.
De facto.
Juu ei se kovin kivaa ole joutua miettimään, että kuinka moni ukko on siinä aiemmin muniaan huljutellut. Jotenkin vaan ne fiilikset laskee siinä.
Mietit paljon muiden miesten munia ollaksesi hetero.&nb
Safety first on sinulle vieras käsite? Tyypillinen yhHoo siis. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa, kun lopettaa käyttämisen. Avautuu kummasti mielenkiintoisempi elämä edessä.
Mielenkiintoisempi elämä yksinäisenä hautaan asti?
Tinderissä on naisia häviävä vähemmistö.
Elävässä elämässä taas ovat jokaisen ikäluokan kaikki naiset, myös kaikki kumppania etsivät sinkkunaiset 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
De facto.
Mie
Kas kun ei koiran. Sehän on sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
De facto.
Se, ja sitten kun antavat vielä kaikkien vedellä palj
Miksi tapailet naisia, jotka eivät suojaudu taudeilta?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä.
Hmm.. vaimomatskuu..
Lähekkö treffeille?
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008143065.html
Tinderin algoritmia ja toiminta-ajatusta ovat tutkineet muutkin, mutta tässä suomenkielinen tiivistelmä:
"Tiedätkö, miten Tinder oikeasti toimii? Jenni Janakka perehtyi aiheeseen ja päätti lopulta poistaa sovelluksen etenkin kerätyn tiedon määrä järkytti
Käyttäjien arvottamista, seuraamista ja erihintaisia palveluita naamakertoimen perusteella. Nämä havainnot saivat Jennin, 35, lähtemään Tinderistä.
...yksittäisen ihmisen kohdalla puhuttaisiin useista sadoista sivuista. (voit pyytää Tinderiltä omat tietosi vetoamalla EU:n tietosuojalakiin).
...käyttäjien seuraamisen lisäksi Tinderin algoritmi myös jaottelee käyttäjiään eri kasteihin.
Tinderin lisäpalvelut Tinder Plus ja Tinder Gold ovat erihintaisia eri ihmisille...
Hinta määräytyy todennäköisesti sen perusteella, millaisen luokituksen Tinder kullekin käyttäjälle antaa. Toistaiseksi on vielä epäselvää, mitkä kaikki tekijät mahdolliseen nykyiseen luokitukseen, mutta vielä vuonna 2019 Tinderin käyttäjiä arvioitiin Elo-luvulla.
...yhtiön perustaja Sean Rad on myöntänyt sovelluksen määritelleen käyttäjiä näiden haluttavuuden mukaan.
Tinderin algoritmi pyrkii koukuttamaan käyttäjän sovellukseen, eikä löytämään tälle kumppania."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
De facto.
Se,
Miksi olet lukutaidoton? Kääntyykö asiat useinkin päälaelleen elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
De facto.
Mie
Ja sä olet vienyt ajatuksen niin pitkälle, että panet vain omaa nyrkkiäsi.
Tollot vollottaa Tinderistä. Ulos murjusta ja elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
De facto.
Juu ei se kovin kivaa ole joutua miettimään, että kuinka moni ukko on siinä aiemmin muniaan huljutellut. Jotenkin vaan ne f
Turvallisempi vaihtoehto nykynaiseen verrattuna. Ja jopa usein parempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
De facto.
Se, ja sitten kun antavat vielä kaikkien vedellä palj
Nyt sinä mietit muiden miesten PALJAITA munia, homo
Vierailija kirjoitti:
Tollot vollottaa Tinderistä. Ulos murjusta ja elämään!
M28 kävisi baareissa, mutta on niin lyhyt, ettei ylety baaritiskiltä tilaamaan.
Todellisuus suututtaa naisia. Pitää aina antaa alapeukkuja ja alkaa selittämään, miten kaikki on itsestä kiinni.
Suurin osa naisista on kokoomuslaisia pariutumisjutuissa. Demarista tulee Purra, kun mies alkaa kertomaan elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa ajatus mustasta melasta oman naisen raakussa.
NIin, musta muna on mielestäsi vielä kivempi kuin valkoinen. Homous aukottomasti todistettu.
Ottakaa onkeenne siitä rakkausrunoilijan tapauksesta. Tolla oli Tiktokissa tuhansia naistilaajia ennenkö päätti treffata 20v. tilaajansa kanssa jonka jostain syystä pahoinpiteli. Mikä teitä estää luomasta Tiktokkiin naisille suunnattua hömppäkanavaa jossa luetaan rakastavaisella äänellä harlekiineja tai runoja nauttien siinä samalla söpöistä kuppikakuista? Naiset lankeaa loppupeleissä yllättävän helppoon.
Vierailija kirjoitti:
Safety first on sinulle vieras käsite? Tyypillinen yhHoo siis. 👍
On kyse sinun peniksiä kohtaan osoittamastasi heteromiehelle harvinaisesta ja kohtuuttomasta kiinnostuksestasi ja naisvihastasi.
Etkö tajua, mistä nuo piirteesi kertovat. Et osaa yhteenlaskua?
Plluahan te vaan metsästätte. Ei sitä mistään netistä saa.
sepä on ttasa-arvoa hehehhe pitää väkisin saada mummeli konisarioksi hhehe