Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on vaikea miehelle

Vierailija
30.08.2024 |

Puolen vuoden aikana olen saanut viitisen tykkäystä ja yhden matchin joka osoittautui huijariksi. Onko muilla näin nihkeää?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan naisena hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo;

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Se johtuu ihan sinun saldosi suuruudesta, ei kukaan halua tehdä luntusta vaimoa.

Ukko per joka lapsivapaa viikonloppu on teille yyhhoo naisille ihan normisettiä, mutta siksi teitä ei kukaan haluakkaan.

De facto.

Vierailija
22/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole AP minullakaan naisena hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo;

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Miksi ihmeessä sun pitää tuutata tätä tilastoasi joka hemmetin keskusteluun? Oletko jotenkin vajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on minullakin tuo ongelma, mutta lomamatkoilla Japanissa saan uuden naisen jokaiselle illalle. Japanin Tinder on ihan erilainen. Ja olen ihan tavallinen mies. M28

Vierailija
24/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, unohda tinder. Harrastuksissa tapaa ihmisiä. Ellei ole harrastuksia, palaa kohtaan yksi ja hanki elämä.

Vierailija
25/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on minullakin tuo ongelma, mutta lomamatkoilla Japanissa saan uuden naisen jokaiselle illalle. Japanin Tinder on ihan erilainen. Ja olen ihan tavallinen mies. M28

Satusetä taas.

Vierailija
26/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Miksi ihmeessä sun pitää tuutata tätä tilastoasi joka hemmetin keskusteluun? Oletko jotenkin vajaa?

Vanhuksille on tyypillistä jankata samoja vanhoja asioia, älä moiti häntä siitä. Se on ikärasismia ja se ei ole kovin suotavaa.

Vierailija
27/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä, unohda tinder. Harrastuksissa tapaa ihmisiä. Ellei ole harrastuksia, palaa kohtaan yksi ja hanki elämä.

Ja ellei susta pidä kukaan irl, niin lopeta ihmeessä. Itsesi.

Vierailija
28/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppamuna sinä olet. Mieslortto.

Vierailija
29/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, kun lopettaa käyttämisen. Avautuu kummasti mielenkiintoisempi elämä edessä.

Mielenkiintoisempi elämä yksinäisenä hautaan asti?

Mene johonkin harrastustoimintaan tai esim salille, ole aktiivinen oikeassa elämässä. Löydät varmasti seuraa. Yksinäisyydestä ei ole pakko kärsiä, kaikille löytyy omat porukkansa, jos aidosti haluaa ja yrittää. Itse olen yksineläjä, mutta käyn välillä keikoilla hankkimassa seuraa.

En ole käymässä salissa tai baarissa.

Vierailija
30/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Se johtuu ihan sinun saldosi suuruudesta, ei kukaan halua tehdä luntusta vaimoa.

Ukko per joka lapsivapaa viikonloppu on teille yyhhoo naisille ihan normisettiä, mutta siksi teitä ei kukaan haluakkaan.

De facto.

Juu ei se kovin kivaa ole joutua miettimään, että kuinka moni ukko on siinä aiemmin muniaan huljutellut. Jotenkin vaan ne fiilikset laskee siinä.

Vierailija
31/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET! Älkää missään nimessä uskoko M28:n satuja. Te ette halua pilata itseänne harrastamalla seksiä aasialaisten naisten kanssa. Sen jälkeen yksikään suomalainen nainen ei huoli teitä.

Vierailija
32/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, lisäksi jotkut tehtailee tekaistuja naisten profiileja lisätäkseen houkuttelevuutta. Tästä on omin silmin nähty todiste.

Te miehet teette niitä ensinnäkin itse (todistaaksenne itsellenne jotain. Kuvittelette, että naisista, mutta oikeasti näette vain miesten käytöksen) ja lisäksi niitä tekee ja ylläpitää Tinderin kuukausipalkkainen henkilökunta.

Tämä on julkista tietoa. Kotimaiset alustat tekevät samaa (https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416060.html)

Tinder ei ole mikään deittiappi vaan alusta, joka nyhtää epätoivoisilta (miehiltä) rahaa ja markkinoijille myytävää käyttäytymisdataa.

Teitä on huijattu. Eivät naiset vaan Tinderin miljardööriomistajat.

Vierailija
33/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti panisit.

M28

Vierailija
34/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

Tietenkin on. Tyypillinen lahna.

Vierailija
35/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, lisäksi jotkut tehtailee tekaistuja naisten profiileja lisätäkseen houkuttelevuutta. Tästä on omin silmin nähty todiste.

Te miehet teette niitä ensinnäkin itse (todistaaksenne itsellenne jotain. Kuvittelette, että naisista, mutta oikeasti näette vain miesten käytöksen) ja lisäksi niitä tekee ja ylläpitää Tinderin kuukausipalkkainen henkilökunta.

Tämä on julkista tietoa. Kotimaiset alustat tekevät samaa (https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416060.html)

Tinder ei ole mikään deittiappi vaan alusta, joka nyhtää epätoivoisilta (miehiltä) rahaa ja markkinoijille myytävää käyttäytymisdataa.

Teitä on huijattu. Eivät naiset vaan Tinderin miljardööriomistajat.

Kukaan mies ei maksa noista palveluista.

Vierailija
36/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea jos profiiliin panostaisi. Harmillisesti puolet menee vasemmalle ihan siksi, että kuvat on surkeita (esim. ei saa mitään selvää millaiselta näyttää) tai profiili on suurimmaksi osaksi tyhjä. Puhumattakaan parin sanan teksteistä "kysymällä selviää jne"

Vierailija
37/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti panisit.

M28

Sinuako? En pidä miehistä, joiden älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengännumero.

Vierailija
38/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti panisit.

M28

Tuskin  kun et saa Tinderistäkään ketään.

Vierailija
39/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina ihmetellyt miksi noita epäuskottavia tv-sarjoja tulee jatkuvasti uusia. Niissä yleensä joku mummo on "komisario" tai "ylikomisario" aina tutkintatiimiä vetämässä -unbelievebel

Vierailija
40/118 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Kolme tapailusuhdetta 

De facto.

Juu ei se kovin kivaa ole joutua miettimään, että kuinka moni ukko on siinä aiemmin muniaan huljutellut. Jotenkin vaan ne fiilikset laskee siinä.

Mietit paljon muiden miesten munia ollaksesi hetero. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä