Miehillä on aina suuret puheet mutta pienet teot.
Mistä se johtuu? Kuten esimerkiksi mies haluaa lapsia mutta sitten ei halua lasta hoitaa.
Kommentit (75)
Mitkä ovat esimerkiksi sen Paimiossa pihalla istuvan koulutytön teot?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat esimerkiksi sen Paimiossa pihalla istuvan koulutytön teot?
Vaikka sankarillinen mielenosoittaminen. Mitkä ovat yleensä koulupoikien teot?
Niin kyllä tuntuu olevan. Hyvä aloitus
Kaikki eivät ole kelvollisia isäksi ja silti naiset haluaa sellaisen isän lapselleen.
Kyl tuo miun ukko on sanojensa mittanen mies.
Minun mies halusi lapsia mutta petti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on yksinkertaisia. Aivot ei oikein osaa ottaa vastaa sitä mitä mies sanoo.
Miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Minun mies halusi lapsia mutta petti kuitenkin.
Itse valitsit miehen
Miesvihainen aloitus. Itse teette lapset niiden luusereiden kanssa.
Ite aina esitän, että en osaa tai uskalla ja sitten häikäisen kaikki tekemällä mestarisuorituksen. Parempi niin päin. T. Nainen
Kaikki miehet tietenkin.
Jälleen kerran kaikki miehet.
Mulle ex valehteli päin naamaa seurustellessa haluvansa ison perheen. Ei hänestä ollut isäksi lainkaan, ei varmaan halunnut lapsia. Esitti vaan kun minä halusin. Erosimme sittemmin ja m*lkku teki vielä nyxänsäkin kanssa lapsen, hah.
Itsepähän valitsette ne "paskat" miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole kelvollisia isäksi ja silti naiset haluaa sellaisen isän lapselleen.
No eipä ne etukäteen ilmoittele, etteivät aio osallistua lapsenhoitoon tai elatukseen. Ihan itse haluavat isäksi. Valhetta toisensa perään, ja sitten yhtäkkiä pettämään ja sikailemaan. Jotkut vielä alkoholisoituvat ja käyvät väkivaltaisiksi.
Luuletko tosiaan, että tällaisia kukaan haluaisi lapsensa isäksi, jos kertoisivat luonteestaan ennen sitoutumista? Kun se syyllinen ei ole se, joka petetään, vaan se paskamainen lupausten rikkoja.
Miten naiset on parempia? Lupailevat kaikkea, mutta tunne ja muut miehet sekoittaa pään.
Olen poikkeus. Minulla on pienet puheet ja pienet teot.
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän valitsette ne "paskat" miehet.
Miehet ovat ihan itse vastuussa teoistaan, vaikka sinä syytät miesten teoista naisia. Miten miehille on noin mahdotonta kantaa vastuu omista teoistaan?
Miehet on yksinkertaisia. Aivot ei oikein osaa ottaa vastaa sitä mitä mies sanoo.