Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoa sitten lähdin nettideittimaailmasta

Vierailija
26.06.2024 |

Ja nyt on vieroitusoireita. Tekis mieli olla siellä, jos siellä onkin joku hyvä tyyppi. Blaah, kukaan ei usko tuota. Olen ollut sinkku jo 9v ja pari tapailua on siihen mahtunut.

Vaikka olen kokenut niin paljon henkistä väkivaltaa nettideiteissä, ghostausta, penkittämistä, murustelua ja kaikkea muutakin pelkän seksin vonkausta, että päätin olla vuoden ilman nettideittiä. Kerätä itseäni ja hoikistua. Ja miettiä edelleen sitä millaisen miehen tartteisin. 

Kertokaa mulle syy olla ilman nettideittiä? 

Mulle vaan tulee niin huono itsetunto, kun kaveri erosi ja 3kk päästä on taas niin palavasti rakastunut. Minä olen aina se joka jää ilman. Ja rukkaset käteen.

Auttakaa mua?!? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tän palstan tinder-aloituksia niin muistat kyllä miksi lähdit sieltä. 

2/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sua voisi motivoida se ajatus, että ainakaan sun ei tarvii enää sietää pettymyksiä kun et ole Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on tinder pelin tarkoitus.

Vierailija
4/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta sinkkuna eli olet todella nirso eikä sinulle kelpaa tavalliset kiltit miehet vaan haluat sen komeimman miehen joka sua hemmottelee rahalla ja lahjoilla.

Vierailija
5/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 vuotta sinkkuna eli olet todella nirso eikä sinulle kelpaa tavalliset kiltit miehet vaan haluat sen komeimman miehen joka sua hemmottelee rahalla ja lahjoilla.

Eikun etsin juurikin kilttiä ja tavallista miestä. En mistään löydä häntä. Mikä voisi auttaa minua?

Vierailija
6/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee takaisin Tinderiin. Eihän kukaan muuten tiedä edes että olet olemassa ja sinkku. Mene myös muihin nettideittipalveluihin niin maksimoit mahdollisuutesi. Jos ahdistaa, niin älä selaa koko ajan.

Vierailija
8/13 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilit tehty ja yksi viesti jo lähetetty. 

Kuka povaa meneekö taas metsään?

9/13 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ehkä sua voisi motivoida se ajatus, että ainakaan sun ei tarvii enää sietää pettymyksiä kun et ole Tinderissä.

eikä mene rahaa treffeillä kun ei tarvii tarjota treffikumppanille,jota todennäköisesti ei tule enää koskaan tapaamaan uudelleen.

Vierailija
10/13 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käy baarissa niin ne ovat melkeinpä ainoita paikkoja tavata mahdollisia kumppaneita. Mutta fantasiaahan se pitkälti on, minäkin olen roikkunut apeissa ja tavannut yli 10v aikana vain yhden miehen. Tästä jouduin tekemään rikosilmoituksen.

Jos ei halua elämäänsä koiramaista seksiaddiktia, ei appien miehistä oikein ole mihinkään. Se ei kuitenkaan poista sitä, että on itse vapaa ja avoin seurustelemaan. Yhden osumanhan se vaan tarvitsee. Okcupidin vanhoina aikoina, ennen kuin se muuttui käyttöliittymältään tinderiksi, tapasin sieltä pari miestä. Ei kumpikaan kuitenkaan sopiva minulle

11/13 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

nautiskelet vaan elämästä ja kohennat ulkonäköäsi samalla esim. treenaamalla kroppaa ja hoitamalla ihoa.

12/13 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun etsin juurikin kilttiä ja tavallista miestä. En mistään löydä häntä. Mikä voisi auttaa minua?

juuri ne "kiltit ja tavalliset" miehet haluavat myös ne kaikisita kauneimmat ja upeimmat naiset.

13/13 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Tinderissä reilu 2 v ja tässä mun treffisaldo:

ensitreffejä 32

annetut pakit 10

saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen

yski vielä avoin tapaus

kolme lyhyttä tapailua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan