Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää ostaa kirjoja vuonna 2024?

Vierailija
30.08.2024 |

Kuka haluaa niitä riesaksi pyörimään nurkkiin? Itse hävitin kirjat ja kirjahyllyn jo vuosia sitten, tilaakin tuli mukavasti. Kirjat maksaa 30€+ ja luet sen sitten kerran. Kirjastosta voi lainata jos haluaa jotain lukea

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko se on maksaa 30 egee kirjasta? Kun odottaa vähän aikaa, se tulee alennukseen, myös kovakantiset. Romaaneissa varsinkin kun ei ole niin aktuellia asia, voi odottaa hinnanalennusta. Itse odotan hinnan alenemista alle kympin tai vitosen, ennen kuin ostan kirjan. Sitä odotellessa käytän kirjastoa.

Ymmärrän, mutta kirjailijana tämä kirpaisee. Toki itseäni tässä pitäisi rehellisyyden nimissä osata syyttää ja opetella kirjoittamaan paremmin!

Yhtä kaikki, lukemisen iloa jokaiselle, löytyi se sitten kirjastosta, kirjakaupasta tai verkosta!

Vierailija
22/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mun 16-vuotias tyttö ostaa kirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi. Ostan kaikki kirjani jotka luen.

Miksi ihmeessä??

Uuden kirjan tuoksu on mahtava, mukavaa on silitellä sen hyväntuoksuisia sileitä sivuja ennen lukemisen aloittamista.

Ostan vain hyviä kirjoja, joita voi lukea useamman kerran. Vain harvoin uusi lukukertaa pilaa kirjan taian.

Hyvää tekisi uusimmallekin sukupolvelle lukea kirjoja  niistä oppii yllättäviä asioita, ja mikä parasta, suomenkielen kirjoitustaito paranee ja sanavarasto kohenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan