Minkälaisen kauppakassin omistat?
Kommentit (50)
Ässän mustavalkoisia muutamia ja pari kivaa kangaskassia. Hyvin pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Muumi kestokassi.
Mun kiva muumikassi meni huonoon kuntoon joten jouti roskapussiksi ja roskiin. Oli just täydellinen kooltansa.
Vierailija kirjoitti:
Ikean sininen
Nämä on olleet hyviä! Nykyisin hieman heikompilaatuisia mutta kivoja silti. Muuttoonkin sopivia. Pidä hyvää huolta niistä.
Kestokassit käytössä. Monikäyttöisiä ja kestäviä, eikä maksa maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Alkon kestoksssi. Se on sopivan kokoinen ja siihen mahtuu yhden ihmisen ostokset todella hyvin. Värikin miellyttää kun on koko musta.
Saako vielä Alkosta näitä? Haluan kokomustan!
Vierailija kirjoitti:
K-ketjun muumikassit on parhaita.
Ne on olleet kivoja kyllä, ostan aina jos tulee kiva uusi vastaan.
Oli iso Marimekkokassi, se kupattiin ja nyt Jokipiin upouusi arpajaisvoittona saamani hieno olalle sopiva kassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkon kestoksssi. Se on sopivan kokoinen ja siihen mahtuu yhden ihmisen ostokset todella hyvin. Värikin miellyttää kun on koko musta.
En käy valitettavasti Alkossa, saisiko tähän pian jo vastauksen. Pakko saada myös yksi kokonaan musta kassi, tulee halvemmaksi kuin uusi nahkalaukku.
Aika monta. Kaunein on mummolan vintiltä löytyneestä kankaasta itse ompelemani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy valitettavasti Alkossa, saisiko tähän pian jo vastauksen. Pakko saada myös yksi kokonaan musta kassi, tulee halvemmaksi kuin uusi nahkalaukku.
Melkein kaikkien ruokakappojen läheisyydessä on alko. Mikset itse käy katsomassa?
Onko jo haalistunut