Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joille oma koti tärkein?

Vierailija
30.08.2024 |

Teen etätöitä kotoa käsin ja vietän muutenkin paljon aikaa kotona. En juokse tapahtumissa, baareissa ym. 

Laina- ym kuluihin menee vähän enemmän rahaa eli halvemmallakin voisin asua. Mutta rakastan tätä taloani <3 

Ja haluan laittaa rahaa mieluummin mieluisaan kotiin kuin harrastuksiin, matkusteluun ym. Meinasin jossain vaiheessa laittaa taloni myyntiin ja muuttaa halvempaan asuntoon mutta onneksi tulin järkiini. Onneksi!!

Onko muilla ihana koti jossa aina niin hyvä olla? Ja haluatte mieluiten laittaa rahaa kotiin? :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on ollut oma jo niin kauan, ettei lainaa ole. Harrastamme paljon matkailua, mutta kotiin on mukava palata. Olemme tehneet remontteja, jotka pienentävät asumiskulut minimiin.

Vierailija
2/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Terveisiä hikikomorilta #0_0#

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi 👧🏻autistivajakki joka ei ole ikinä nähnyt maailman kauneutta ja mahtavuutta. 

Vierailija
4/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen silmissäni sisustustaulut, -tikkaat, tuoksukynttilät ja karvamatot 😆

Vierailija
5/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljonko rahaa olet käyttänyt Ikeassa?

Vierailija
6/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinvuoteella olet varmaan tosi tyytyväinen 🤦🏻

Vierailija
7/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kotini on aivan ihana. Vuokralla asun. Meilläkin on näet valinnanvapaus.

Vierailija
8/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti on ollut oma jo niin kauan, ettei lainaa ole. Harrastamme paljon matkailua, mutta kotiin on mukava palata. Olemme tehneet remontteja, jotka pienentävät asumiskulut minimiin.

Kunhan ei ota laskuun remonttien hintoja..

Vierailija
9/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta.

Vierailija
10/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koti on maailman paras paikka mutta kyllä mä tykkään myös matkustella ja nähdä muutakin kuin seinät. Mutta etenkin talven tullen kotona olo lisääntyy ja onhan se silloin kiva, että koti on viihtyisä

Vierailija
11/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. En ole yhtään koti-ihminen ja olen menossa aina kun suinkin pystyn. En viihdy kotona. 

Vierailija
12/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ota laskuun remonttien hintoja..

Ei remontit ilmaisia ole, mutta niistä saa täydet kotitalousvähennykset. Remontteihin ei ole otettu lainaa ja ne tienaavat itsensä.

Vierailija
13/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole matkustellut 15 vuoteen. Oma koti tärkeintä.

Vierailija
14/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kotiani, se on maailman paras paikka ja mun turva. Meillä on pieni laina ja vuokralla asuminen tulisi huomattavasti kalliimmaksi. Tällä hetkellä opiskelen etänä ja olisi tosiaan kiva jos voisin tulevaisuudessa tehdä edes osittain etätyötä! 

Vierailija
15/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kotini on minulle tärkein paikka, siellä on aina hyvä olla ja vaikka se on nyt velaton, siihen on joskus pantu kaikki rahat mitä oli.

olen silti edelleen täysin tietoinen siitä, että kun vaikka ilmastonmuutos tästä etenee tai tulee joku muu ympäristökatastrofi, niin mun voi muuttua mahdottomaksi asua kodissani - tai missään. Että tällaisissa tilanteissa se koti sitten kuitenkin on toisarvoinen. Ja siksi näiden tilanteiden välttämisen täytyy kuitenkin olla ykköstavoite, koska jos se ei onnistu, ei kotikaan onnistu.

Vierailija
16/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on tosi tärkeä, siellä lataudutaan. En jaksaisi arkea, jos koti olisi kaikkea muuta kuin omankaltainen. Asuin 10 vuotta kaksiossa, jota en ollut itse hankkinut, valinnut tapetteja ja huonekalujakin oli ns. omia vain muutama. Se ei tuntunut kodilta ja usein se juuri ahdisti. Ostettiin talo, tein itse suurimman osan remonteista ja valittiin yhdessä materiaalit ja kummasti tämä alkaa tuntua kodilta enkä haluaisi lähteä täältä mihinkään.

Vierailija
17/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolinvuoteella olet varmaan tosi tyytyväinen 🤦🏻

Nyt en ymmärrä. Miksi ihmeessä ap ei olisi tyytyväinen? Eivät kaikki nauti esim. tapahtumissa käymisestä.

Vierailija
18/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi 👧🏻autistivajakki joka ei ole ikinä nähnyt maailman kauneutta ja mahtavuutta. 

Mikä ihmeen kommentti nyt taas :D

Minä viihdyn sekä kotona ja maailmalla. Kesäkuussa vaelsin Sequoian ja Kings Canyonin kansallispuistossa ja -metsissä, ja ensi kuussa vuorossa on kaupunkiloma. 

Matkustamisen välillä viihdyn kotona. Hoidan lasten ja koiran ja työni ja näiden normaalien juttujen lisäksi viherkasveja ja yrttejäni. Soitan pianoa ja kitaraa, pidän paikat siistinä. Meillä on vuonna 2022 valmistunut talo, jonka sisustus meni vähän vahingossa jopa kaiken kiireen keskellä hyvinkin nappiin. Täällä on rauhallista, kotoisaa ja tyylikästä yhtä aikaa. Tämä talo, lapset ja matkustaminen on niin kallista, että muita rahaa vieviä juttuja en tee. Mutta lukeminen, nettisurffailu, soittaminen, lenkkeily, kaikki se on ilmaista. 

Syksyn tullen tekee mieli sisustaa vähän Halloweenia, mutta pyrin tekemään koristeita itsekin. Tulevalta kaupunkilomalta hommaan muutaman sisustusjutun, jota aion käyttää sitten vuosia ja vuosia. 

Vierailija
19/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt hyvin kotona enkä tajua, miksi siitä pitää aina olla aukomassa päätään. Matkustelen kyllä jonkin verran, mutta parhaiten palaudun ja rentoudun ihan kotona puuhastelemalla. Entäs sitten?

Vierailija
20/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kotini on maailman paras paikka. En viihdy missään yhtä hyvin, kuin omassa talossani. Aina kun palaan reissusta tai vaikka vain juhlista kotiin, tunnen suurta onnellisuutta jo kääntyessäni pihatielle. Mieluiten vietänkin aikaa kotona, ja laitan taloon ja asumiseen suurimman osan tuloistani. Koen tämän suureksi etuoikeudeksi, en rasitteeksi tai elämää kaventavaksi tekijäksi.