Mikä olisi harrastus, jossa tapaisi miehiä?
Missä harrastuksessa tapaisi miehiä? Nyt harrastusryhmät joissa olen, ovat naisryhmien ja ei oikein inspiroi yrittää löytää miestä ruokakaupassa käydessään. Vaikka kaipa sielläkin on romansseja syntynyt.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen. Voit lähestyä miehiä missä tahansa. Ei sinun tarvitse välttämättä miesten takia jotain harrastusta etsiä. Miksi et ole menestynyt Tinderissä? Ajattelitko, että muualla sinua katsotaan jotenkin eri tavalla?
Tinder vaikuttaa kovin väkinäiseltä ja mistä saakka sovellus on ollut jonkinlainen menestyksen mittari? Kasvotusten kohdatessa aistii paljon enemmän kuin Tinderissä viesteillen. Itseasiassa Tinderissä tämä aihe tuli mieleen sillä kyllähän sieltä saa osumia, mutta eipä juurikaan kuvien ja tekstinpätkien perusteella herää halua tavata jne.
Tämä on syy, miksen itsekään vaivaudu sovelluksiin, vaikka olen atleettinen ja ihan OK kasvoinen mies. Ei sen kuvan ja tekstin perusteella voi tietää, miten sen toisen kanssa "synkkaa" kasvotusten j
Jos menestyt miehenä Tinderissä, niin menestyt aivan varmasti myös oikeassa elämässä. Tosin jos olet mies, joka menestyy Tinderissä, niin et hengaile vauvapalstalla.
Juuri näin. 100% samaa mieltä.
Kaikkein vähiten miehet kaipaa kiimaisia naisia harrastuksiaan sotkemaan. Pysykää naiset poissa jos tarkoitus on bongata mies harrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein vähiten miehet kaipaa kiimaisia naisia harrastuksiaan sotkemaan. Pysykää naiset poissa jos tarkoitus on bongata mies harrastuksesta.
Terveisin
mustasukkainen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluisin kiimasia naisia harrastuksiin. Mikä sen parempaa ko lauma avoimesti saatavilla olevia naisia harrastusten lomassa
Suomessa on erittäin paljon yhteiskunnan hylkäämiä, yksinäisiä tietokoneharrastaja ja -pelaajamiehiä jotka eivät ole koskaan naisille kelvanneet. Ehkä voisit ottaa tälläisen miehen pelastusprojektiksi? Annat seksiä ja rakkautta, mies parantuu syrjäytyneisyydestään jonka myötä hän innostuu menemään töihin sekä alkaa maksaa veroja. Itsemurhaltakin saattavat pelastua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluisin kiimasia naisia harrastuksiin. Mikä sen parempaa ko lauma avoimesti saatavilla olevia naisia harrastusten lomassa
Ei kunniankukko laula jos missaat hyvä hirvenkaatopaikan akan nussimisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kunniankukko laula jos missaat hyvä hirvenkaatopaikan akan nussimisten takia.
En nakkaa paskaakaan sellasesta. Nussiminen menee kaiken edelle.
Mutta mun pääharrastus onki seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli kaverit nyreissään kun lähdin kesken harrastuksen polkemaan tyttökaveria. Ei niinkään siitä että menin vaan siitä että minä olin kuskina ja toiset oli jääneet kentälle vesisateeseen tunneiksi 🤣
Jos siis lähdetään siitä, missä on ylivoimaisesti enemmän miehiä, niin joku elektroniikka- tai tietokonekerho, DX-kuuntelijoiden tai radioamatöörien yhdistys.Se tasoteoreettinen puoli on sitten kokonaan eri keskustelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on erittäin paljon yhteiskunnan hylkäämiä, yksinäisiä tietokoneharrastaja ja -pelaajamiehiä jotka eivät ole koskaan naisille kelvanneet. Ehkä voisit ottaa tälläisen miehen pelastusprojektiksi? Annat seksiä ja rakkautta, mies parantuu syrjäytyneisyydestään jonka myötä hän innostuu menemään töihin sekä alkaa maksaa veroja. Itsemurhaltakin saattavat pelastua!
Hmm. Pelastamisprojektit parisuhdemielessä saavat puolestani jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vaan itse harrastaa aktiivisesti asioita, joista ITSE on kiinnostunut. Aika monessa harrastuksessa on MYÖS miehiä. Ehkä jotkut kansalaisopiston kokkauskurssit, lukupiirit ja käsityökurssit ovat vähän hankalia tässä mielessä, koska vaikka niissäkin usein joku yksittäinen mies saattaa olla, niin ei ole sanottua, että hän on sinkku, hetero tai että just teillä synkkaa. Mutta yleisesti ottaen kyllä minä olen nähnyt miehiä niin kulttuuriharrastuksissa, bändien keikoilla, lautapeli-illoissa, roolipelaamassa, urheilu- ja liikuntaharrastuksissa, tanssikursseilla, yhdistystoiminnassa, jne. Usein toki yksittäiset ryhmät ovat aika pieniä, joten onko just sulle sopiva sinkkumies just siinä ryhmässä... Se on tuurista kiinni. Mutta yleisesti ottaen, kun on aktiivinen, tekee paljon ja liikkuu ihmisten ilmoilla, tutustuu uusiin ihmisiin, ja joskus niiden uusien ihmisten joukossa voi olla joku, jonka kanssa synkkaa ihan erityisen hyvin.
Tietenkään en hakeudu harrastukseen, joka ei kiinnosta minua. Toisaalta olen suht avoin kokeilemaan eri harrastuksia, koska tuovathan ne kuitenkin kokemuksia ja elämyksiä vaikkeivat muotoituisikaan intohimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Pelastamisprojektit parisuhdemielessä saavat puolestani jäädä.
Pelastamisprojektit ovat aina huono lähtökohta suhteelle. Jos ihminen ei saa itsenäisesti jotain aikaiseksi, niin todennäköisesti ei saa suhteessakaan... Tai vaikka saisi, niin todennäköisesti tukeutuisi aivan liikaa ja olisi roikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Melonta.
Melaa mekkoon?
Siellä ollaan niin mulkunpuutteessa. Lumppu.
Ala harrastaa seksiä. Siinä tapaa aina miehiä ellei halua olla naisten kanssa.