Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi harrastus, jossa tapaisi miehiä?

Vierailija
29.08.2024 |

Missä harrastuksessa tapaisi miehiä? Nyt harrastusryhmät joissa olen, ovat naisryhmien ja ei oikein inspiroi yrittää löytää miestä ruokakaupassa käydessään. Vaikka kaipa sielläkin on romansseja syntynyt.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksissa tai töissä ei saa lähestyä jos seuraa etsii. 

t: vauvafoorumi

...Muuten, komppaan lenkkipolkua. Monesti näkee yksin liikkuvia miehiä. 

Ai että lähdetään juoksemaan perään vai? Ja sitten vierelle ja kyselemään että ootko sinkku?

Lähes missä tahansa harrastuksessa on erikoista mennä kysymään, ootko sinkku? Eli ei se ole harrastuksesta tai edes tilanteesta kiinni, vaan uskalluksesta. Täytyy ottaa riski ja laittaa itsensä alttiiksi, oli se paikka ja aika missä tahansa.

Ei, kun kaikki ilmoittavat aina ensiksi jos kotoa löytyy puoliso ja onko suhde onnellinen... Sitten kerrotaan, kenestä voisi mahdollisesti kiinnostua, niin on helppo työ lähestyjillä, kun ei tarvitse pelätä pakkeja. 

Vierailija
42/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lenkillä ja haluan myös rauhassa lenkkeillä.Se toimii myös minulle terapiana. Se ei tarkoita sitä että kaiken maailman Riitat ja Reetat voi tulla iholle. Eikö lenkilläkään saa olla rauhassa. V i t u t t a a  jo muutenkin kun on koira niin pitäisi jäädä joka mirkun kanssa juttelemaan jonnin joutavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa yhden miehen ostoksia tekevät ovat monesti sellaisia, että tulee mieleen kaupungissa matkatyötä tekevä ihminen. Jossainhan tietysti oikeasti sinkutkin käyvät kaupassa, elleivät tilaa netistä.

Vierailija
44/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla on miehiä ja naisia.

Olen käynyt salilla 15 vuotta, en ole tavannut siellä yhtäkään miestä. Siis onhan niitä toki siellä, mutta ei ne mitenkään vuorovaikuta.

Niin, pitäisikö sinun vuorovaikuttaa? Ei se ole yhtään sen helpompaa missään muuallakaan.

Noku niitten pitäs tulla mulle puhumaan, niin ei tarvii nolata itteään!!  

Vierailija
45/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravit. Ei ratsastus.

Vierailija
46/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lenkillä ja haluan myös rauhassa lenkkeillä.Se toimii myös minulle terapiana. Se ei tarkoita sitä että kaiken maailman Riitat ja Reetat voi tulla iholle. Eikö lenkilläkään saa olla rauhassa. V i t u t t a a  jo muutenkin kun on koira niin pitäisi jäädä joka mirkun kanssa juttelemaan jonnin joutavia.

Jos se mirkku on unelmiesi nainen ja todellinen saalis, niin ehkä jäät ihan mielelläsi. Näin ei tosin koskaan tule käymään, mutta noin teoriassa.

Vierailija
47/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sitä on tosi helppo lähestyä miehiä, koska ei tarvitse pelätä metoota. Miehille voi puhua rauhassa ilman että se on ahdistelua.

Vierailija
48/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kohdata miehen harrastuksessa, kun parisuhteessa haluat miehen kuitenkin lopettavan harrastamisen ja keskittyvän sinuun?

EI tulisi mieleenkään estää miestä harrastamasta. Olen aivan tarpeeksi kohdannut asennetta, jossa harrastukseni ovat vääränlaisia ja/tai ei saisi ollenkaan harrastaa, joten tietenkin mies saisi myös parisuhteessa jatkaa harrastuksiaan, kunhan sallii saman minullekin.

Vierailija
49/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se mirkku on unelmiesi nainen ja todellinen saalis, niin ehkä jäät ihan mielelläsi. Näin ei tosin koskaan tule käymään, mutta noin teoriassa.

Niinhän se tapaa mennä, puolin ja toisin, että ne "väärät" olisivat kiinnostuneita... Mutta harvoin edes ne väärät tekevät minkäänlaisia liikkuja. 

Vierailija
50/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

Harrastushan se on tuokin, eikä maksa mitään

Vierailija
51/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kiipeilyä. Kiipeilyn parissa on paljon myös naisia, mutta ei mitenkään liikaa, eikä tätä lajia kukaan ala harrastaa kumppanin löytämisen toiveesta. Et olisi epäilyttävä. Köysikiipeily on väkisinkin parityöskentelyä, ja kiipeilyseuraa etsitään aktiivisesti. 

Kiipeilijät ovat keskimäärin oikein järkevää porukkaa. Kumppania ei ole ollut tarve etsiä, mutta uusia hyviä kavereita olen saanut!

Vierailija
52/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

Jokainen tiedostava nainen vihaa patriarkaattia. Miehet ovat yhteiskunnan syöpä joka estää naisten ja muunsukupuolisten ihmisoikeuksien toteutumisen. Koti jossa on mies ei koskaan ole turvallinen tila.

On kahdenlaisia miehiä, ra'iskaajia sekä potentiaalisia raïskaajia, niin kodissa, kadulla, kauppakeskuksissa ja kaikkialla.

Vierailija
53/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baletissa tuskin, siellä ei käy kuin homppelit. Ehkäpä joku melonta harrastus, mutta niillä on vain melat mielessä. Salilla voi olla joitakin körmyjä tai golf kentällä.

Balettia harrastaakin ryhdin, kehon liikkuvuuden jne. takia sekä siksi, että tanssiminen on huomaatavasti mielekkäämpi liikuntamuoto kuin vatsa-pakara jumpparyhmät.

Vierailija
54/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt salilla 15 vuotta, en ole tavannut siellä yhtäkään miestä. Siis onhan niitä toki siellä, mutta ei ne mitenkään vuorovaikuta.

Ei tietenkään vuorovaikuta jos olet naama norsunvitulla. Arvatkaa kahdesti lähestynkö naista, joka ottaa itse kontaktia ja tekee tikusta asiaa vai sellaista, joka on aina naama norsunvitulla eikä koskaan puhu tai hymyile?

Näytä aiemmat lainaukset

Autoihin ja aseisiin liittyvissä harrastuksissa ainakin taitaa olla enemmän miehiä kuin naisia. 

Vierailija
56/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin monia miehiä äsken lenkillä, naisia en yhtään 

Olen lenkkeillyt vuosikymmeniä ja kyllähän siellä naisiakin näkyy mutta lenkkeillessä ei todellakaan kommunikoida muiden tuntemattomien lenkkeilijöiden kanssa ellei halua pippurisumutetta naamalleen.

Kuntosalillakin kaikki kulkevat nykyään valkoiset sähköhammasharjan päät korvissaan merkkinä siitä että kenenkään on turha yrittää sanoa mitään kenellekään joka ei ole jo vanha tuttu.

Koita vaikka jotain täysin älytöntä kuten keilailua. Siinä on äkkiä tusina äijää tappituntumassa näyttämässä kädestä pitäen millainen ote siitä pallosta pitäisi ottaa. Iästä tai tasosta en mene takuuseen

Vierailija
57/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisissa DnD noppapeli-illoissa on yleensä vain miehiä. Ystäväni löysi oman kumppaninsa tuollaisesta peliryhmästä.

Kamppailulajeissa on aika tasaisesti miehiä ja naisia. Krav maga ja savate varmaan miespainotteisia. Yleensä harvinaisimmissa kamppailulajeissa kuten iaido on miehiä naisia enemmän.

Vierailija
58/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään vuorovaikuta jos olet naama norsunvitulla. Arvatkaa kahdesti lähestynkö naista, joka ottaa itse kontaktia ja tekee tikusta asiaa vai sellaista, joka on aina naama norsunvitulla eikä koskaan puhu tai hymyile?

Main character syndrome. Mikä siinä on, kun miehet eivät omatoimisesti tule salilla, kaupassa yms. juttelemaan... Ja sitten kun tulevat, valitetaan kun ei saa olla rauhassa, kun ne miehet eivät ole juuri niitä, jotka kelpaisivat... Ratkaisu olisi tietysti itse lähestyä niitä, jotka kiinnostavat, mutta sehän vaatisi itsensä likoon laittamista ja tässä tapauksessa on nyt vaan kätevää aina vedota siihen "miehen pitää tehdä aloite, tai hän lähtee läpällä 20 vuotta kestävään avioliittoon". 

Vierailija
59/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja jos. Mutta kun ne pysäyttelijät on niitä 50 vuotiaita joilla sitä uskallusta jo löytyy, nuoremmat ei uskalla kuin hymyillä. Tuskin naisetkaan ovat kiinnostuneita jäämään juttelemaan epämiellyttävän näköisen miehen kanssa joka on vielä 20 vuotta vanhempi. 

Vierailija
60/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutyöt, kiipeily, metsästys, kalastustapahtumat, roolipelit. Riippuu millaista miestä etsit