Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi harrastus, jossa tapaisi miehiä?

Vierailija
29.08.2024 |

Missä harrastuksessa tapaisi miehiä? Nyt harrastusryhmät joissa olen, ovat naisryhmien ja ei oikein inspiroi yrittää löytää miestä ruokakaupassa käydessään. Vaikka kaipa sielläkin on romansseja syntynyt.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitkähän miesten harrastukset kelpaa neidille? Ehdottaisin animea ja shakkia, mutta kun naisten asenne miesten harrastuksia kohtaan on niin toksinen, niin on vähän vaikea auttaa naisia.

M28?

Vierailija
82/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Voit lähestyä miehiä missä tahansa. Ei sinun tarvitse välttämättä miesten takia jotain harrastusta etsiä. Miksi et ole menestynyt Tinderissä? Ajattelitko, että muualla sinua katsotaan jotenkin eri tavalla?

Tinder vaikuttaa kovin väkinäiseltä ja mistä saakka sovellus on ollut jonkinlainen menestyksen mittari? Kasvotusten kohdatessa aistii paljon enemmän kuin Tinderissä viesteillen. Itseasiassa Tinderissä tämä aihe tuli mieleen sillä kyllähän sieltä saa osumia, mutta eipä juurikaan kuvien ja tekstinpätkien perusteella herää halua tavata jne.

Tämä on syy, miksen itsekään vaivaudu sovelluksiin, vaikka olen atleettinen ja ihan OK kasvoinen mies. Ei sen kuvan ja tekstin perusteella voi tietää, miten sen toisen kanssa "synkkaa" kasvotusten ja ei ole kiinnostusta käydä kymmenillä tai sadoilla treffeillä. Vaikka olisi kuinka hyvä paperilla, niin voi olla, että vuorovaikutus on todella kiusallista ja kankeaa... Kasvotusten taas tietää suoraan, minkälaisia tuntemuksia toinen aiheuttaa ja siitä voi sitten mahdollisuuksien mukaan edetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoon. Eihän naisista ensinnäkään tiedä kuka on vapaana vai sidottuna siellä harrastuksessa, ja kun kyseessä on liikunta on oman tekemisen ohessa hankalampaa alkaa smalkata parisuhdestatukset läpi tuntemattoman kanssa. Sitten pitäis olla naama riittävän komea, pituus ja muut tekijät kondiksessa että ei saa naamapakkeja heti alkusanan jälkeen.

Sama sen lähikaupan kassan ihanuuden kanssa. Jotain pitäis tehdä tervehtimisen ja kiitos moin lisäksi.

Minulle ei maistu tupakka, kemikaalit, reseptilääkkeet eikä olut. Onko sillä painoarvoa kun keski-ikäistyvistä naisista ei löydy yleensä kuin hälläväliä-elämäntapaisia tai hyvinvointi-friikkejä. Oli niin tai näin, naama, pituus ja status on se millä lähdetään tai jäädään.

Ihan vihoviimeinen juttu on jossain syksy illan hämärässä alkaa lenkkeileville (tuskin liikkuukaan kuin koiranaiset enää) naisille yhtään mitään juttelemaan jos ei halua sinipukuisia setiä noutamaan pakettiautolla.

Vierailija
84/117 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiautoharrastus.

Vierailija
85/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Voit lähestyä miehiä missä tahansa. Ei sinun tarvitse välttämättä miesten takia jotain harrastusta etsiä. Miksi et ole menestynyt Tinderissä? Ajattelitko, että muualla sinua katsotaan jotenkin eri tavalla?

Tinder vaikuttaa kovin väkinäiseltä ja mistä saakka sovellus on ollut jonkinlainen menestyksen mittari? Kasvotusten kohdatessa aistii paljon enemmän kuin Tinderissä viesteillen. Itseasiassa Tinderissä tämä aihe tuli mieleen sillä kyllähän sieltä saa osumia, mutta eipä juurikaan kuvien ja tekstinpätkien perusteella herää halua tavata jne.

Tämä on syy, miksen itsekään vaivaudu sovelluksiin, vaikka olen atleettinen ja ihan OK kasvoinen mies. Ei sen kuvan ja tekstin perusteella voi tietää, miten sen toisen kanssa "synkkaa" kasvotusten ja ei ole kiinnostusta käydä kymmenillä tai sadoil

Jos menestyt miehenä Tinderissä, niin menestyt aivan varmasti myös oikeassa elämässä. Tosin jos olet mies, joka menestyy Tinderissä, niin et hengaile vauvapalstalla.

Vierailija
86/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen lintubongaus, joka olikin jo mainittu, mutta voi laajentaa myös lintukuvaukseen. Luontokuvaus voi toki olla yksinäistäkin hommaa, mutta kyllä noista lintubongaripiireistä varmasti löytyy sosiaalisempaakin porukkaa johon voi päästä mukaan. Ja oletan että 90+% on miehiä.

Vierailija
87/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana tuli mieleen lintubongaus, joka olikin jo mainittu, mutta voi laajentaa myös lintukuvaukseen. Luontokuvaus voi toki olla yksinäistäkin hommaa, mutta kyllä noista lintubongaripiireistä varmasti löytyy sosiaalisempaakin porukkaa johon voi päästä mukaan. Ja oletan että 90+% on miehiä.

Ja 90% on eläkeikäisiä.

Vierailija
88/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta podcast jossa käsitellään miesten ongelmia. Pääset oikein valitsemaan. Suomeksi vedettyjä punapilleri lähetyksiä ei juurikaan näy.

Vierailija
89/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junat ja rautatiet. Voit olla jopa ensimmäinen naisharrastaja alalla...

Vierailija
90/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kuntosali, tosin itse miehenä vaihdan välillä salia, kun en jaksa kiimaisia naisia siellä, käyn siellä treenaamassa.

Vierailija
91/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilautailu

Vierailija
92/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa vaan itse harrastaa aktiivisesti asioita, joista ITSE on kiinnostunut. Aika monessa harrastuksessa on MYÖS miehiä. Ehkä jotkut kansalaisopiston kokkauskurssit, lukupiirit ja käsityökurssit ovat vähän hankalia tässä mielessä, koska vaikka niissäkin usein joku yksittäinen mies saattaa olla, niin ei ole sanottua, että hän on sinkku, hetero tai että just teillä synkkaa. Mutta yleisesti ottaen kyllä minä olen nähnyt miehiä niin kulttuuriharrastuksissa, bändien keikoilla, lautapeli-illoissa, roolipelaamassa, urheilu- ja liikuntaharrastuksissa, tanssikursseilla, yhdistystoiminnassa, jne. Usein toki yksittäiset ryhmät ovat aika pieniä, joten onko just sulle sopiva sinkkumies just siinä ryhmässä... Se on tuurista kiinni. Mutta yleisesti ottaen, kun on aktiivinen, tekee paljon ja liikkuu ihmisten ilmoilla, tutustuu uusiin ihmisiin, ja joskus niiden uusien ihmisten joukossa voi olla joku, jonka kanssa synkkaa ihan erityisen hyvin.

Vierailija
93/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa vaan itse harrastaa aktiivisesti asioita, joista ITSE on kiinnostunut. Aika monessa harrastuksessa on MYÖS miehiä. Ehkä jotkut kansalaisopiston kokkauskurssit, lukupiirit ja käsityökurssit ovat vähän hankalia tässä mielessä, koska vaikka niissäkin usein joku yksittäinen mies saattaa olla, niin ei ole sanottua, että hän on sinkku, hetero tai että just teillä synkkaa. Mutta yleisesti ottaen kyllä minä olen nähnyt miehiä niin kulttuuriharrastuksissa, bändien keikoilla, lautapeli-illoissa, roolipelaamassa, urheilu- ja liikuntaharrastuksissa, tanssikursseilla, yhdistystoiminnassa, jne. Usein toki yksittäiset ryhmät ovat aika pieniä, joten onko just sulle sopiva sinkkumies just siinä ryhmässä... Se on tuurista kiinni. Mutta yleisesti ottaen, kun on aktiivinen, tekee paljon ja liikkuu ihmisten ilmoilla, tutustuu uusiin ihmisiin, ja joskus niiden uusien ihmisten joukossa voi olla joku, jonka kanssa synkkaa ihan erityisen hyvin.

Ja tähän lisään vielä sen, että kun harrastaa itselleen mieluisia asioita, se tuntuu mielekkäältä, vaikka sieltä ei miestä löytyisikään. Tai jos se mies löytyy vasta kahden vuoden päästä, kun ryhmään tulee joku uusi tyyppi. Ja joskus voi ollakin, että ensin tutustutaan muuten vaan ja kiinnostus alkaa syventyä vasta pitemmän ajan jälkeen.

Vierailija
94/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf

Vierailija
95/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräily

Vierailija
96/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kuntosali, tosin itse miehenä vaihdan välillä salia, kun en jaksa kiimaisia naisia siellä, käyn siellä treenaamassa.

Tämä.

Vierailija
97/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tinder vaikuttaa kovin väkinäiseltä ja mistä saakka sovellus on ollut jonkinlainen menestyksen mittari?"

Itse en nauti tinderin käytöstä, enkä siellä enää ole.

Mutta ihan samoja ihmisiä siellä tinderissä on kuin todellisessa elämässäkin. Jos kukaan ei kiinnostu sinusta tinderissä, on aika todennäköistä että kukaan ei kiinnostu sinusta myöskään tosielämässä. 

Vierailija
98/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, että ne 50 vee naiset ottaa kontaktia lenkkipolulla. Ne naiset ei kyllä välttämättä ole ketään iskemässä kunhan muuten vaan sanovat jotain sanoakseen. Olen itse huomannut kun ikää on tullut,että miehetkin juttelevat enemmän ihan niitä näitä, ilmeisesti olen sen ikäinen, että on turvallista aloittaa keskustelu. En ole etsimässä seuraa mistään. 

Kaupassa etenkin siellä jossain hyllykköjen keskellä miehet ovat hukassa kun vaihtoehtoja on niin paljon ja useammin kuin kerran ovat pyytäneet apua. Itsekin saatan kommentoida jotain jollekin joka on siinä samalla hedelmälaarilla, "oleko maistanut näitä mandariinejä, onko nää hyviä?" tms. Aina olen saanut ihan asiallisen vastauksen, en mitään mulkoilua mutta asunkin Tampereella missä keskustellaan paljon muuten randomien kanssa vaikka bussipysäkillä.

Vierailija
99/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukatsomoihin.

Urheilua seuraa paikanpäällä ja varmaan telkkaristakin lähinnä miehiä. Tällein kesällä jalkapalloa tai jotain muuta "kesälajia" seuraamaan paikanpäälle. Talvella sitten jotain sisälajia.

Sitäpaitsi urheilun seuraaminen on paikanpäällä kivempaa mitä telkkarista.

Vierailija
100/117 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos menestyt miehenä Tinderissä, niin menestyt aivan varmasti myös oikeassa elämässä. Tosin jos olet mies, joka menestyy Tinderissä, niin et hengaile vauvapalstalla."

En tiennytkään, että tänne on joku naama ja flaksiraja.