Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet arvostelevat naisten halua saada taloudellisesti toimeentuleva kumppani?

Vierailija
29.08.2024 |

Eikö se ole ihan itsestään selvää? Jos haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa. Ei niitä sosiaalituilla saada.

Kommentit (306)

Vierailija
261/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kummallista. Minusta intohimoa on helpompaa ylläpitää suhteessa, jossa ei tarvitse murehtia rahasta. Ja kun kumpikin pyrkii elämässä eteenpäin, syntyy sellainen inspiroiva kehä. 

Olen samaa mieltä ja siksi opiskellut rahakkaalle alalle. Mikseiköhän iso osa muista muijista niin tee?

Vierailija
262/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin, ei ole meille "pillunkantotelineillekään" "rakkautta" tarjolla kuin korkeintaan "parasta ennen"-päiväykseemme asti. Etteköhän te miehetkin selviydy siihen tosiasiaan heräämisestä, että "rakkautenne" lisäksi naiset kaipaavat muutakin elämässä. Rahalla saa ja hevosella pääsee!

Ei kun naisten pitäisi siis rakastaa pyyteetömästi vaikka sitten köyhää ja rumaa miestä ja antaa tälle myös kaikki rahansa. Takaisin saa odottaa että mies käyttää sinua pillunkantotelineenä. Tämä on vain reilua ja tasaväkistä.

Siis tietysti. Mitä naisten "perheteatterista" ym. naurettavista hömpötyksistä, kunhan JOKAINEN mies saa kokea AiDoN RaKkAuDeN=saa nuorta ja kaunista pillua, josta on pienestä pojasta asti kuullut ja haaveillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ainakaan tässä ketjussa ole ollut kyse siitä, että miehen pitäisi ansaita e N e M m Ä n eli taidat olla väärässä paikassa kitisemässä omia epävarmuuksiasi.

Nainen avasi keskustelun aidoista, miehet tulivat puhumaan seipäistä. Kuten nyt yleensäkin. 

Selitättekö sitten miksi nimenomaan se työnimike (=tulotaso) tuntuu olevan niin tärkeä monelle, jos kerran enemmän tienaamisella ei ole väliä ja pelkästään se, että on töissä pitäisi teidän mukaan riittää?

Miehet, jotka arvostelevat naisia, jotka haluavat taloudellisesti toimeentulevan kumppanin, voisivat kertoa, mikä on se tulotaso, jonka nainen saa haluta miehellä olevan.

Vierailija
264/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarit. Siinäpä se vastaus tuli. 

Niin tai elokuvat ja teatteri.

Voihan sitä aikaa viettää toistensakin kodeissa ja kummassakin siivoaa omat jälkensä.

Vierailija
265/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kummallista. Minusta intohimoa on helpompaa ylläpitää suhteessa, jossa ei tarvitse murehtia rahasta. Ja kun kumpikin pyrkii elämässä eteenpäin, syntyy sellainen inspiroiva kehä. 

Olen samaa mieltä ja siksi opiskellut rahakkaalle alalle. Mikseiköhän iso osa muista muijista niin tee?

Minä opiskelin alalle, joka on intohimoni. Ei erityisen rahakas, mutta omiin tarpeisiini tulot riittää erinomaisesti. Ei tarvitse murehtia rahasta.

Vierailija
266/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä opiskelin alalle, joka on intohimoni. Ei erityisen rahakas, mutta omiin tarpeisiini tulot riittää erinomaisesti. Ei tarvitse murehtia rahasta.

Siinä samalla vastaus myös aloitukseen.

Vierailija
267/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täälläkin naisista eivät näytä ymmärtävän sitä, että miehelle ei ole naisen koulutuksella, ammatilla tai palkalla paskaakaan väliä. Monelle miehelle riittää se, että nainen käy töissä ja elättää itsensä. Myös työtön nainen kelpaa miehelle, kuhan on nuori ja hyvän näköinen.

M32

Vierailija
268/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täälläkin naisista eivät näytä ymmärtävän sitä, että miehelle ei ole naisen koulutuksella, ammatilla tai palkalla paskaakaan väliä. Monelle miehelle riittää se, että nainen käy töissä ja elättää itsensä. Myös työtön nainen kelpaa miehelle, kuhan on nuori ja hyvän näköinen.

M32

Itse olen välillä töissä ja välillä työtön. Työttömäksi voi joutua kuka tahansa ja on myös miehiä työttömänä esim. rakennusalalla.

Parisuhde ei ole naiselle välttämätön juttu.

Ikäluokassa 20-40 on 50000 miestä enemmän kuin naisia, mutta ottakaa vaan nuori nainen. Meitä 40-vuotiaita ei ilmaissiivoojan rooli enää kiinnosta, on kivempaakin tekemistä kuten mukavat harrastukset.

Vierailija
269/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Miksi koulutuksen/Ammatin/palkan vaatiminen on halveksuttavampaa kuin nuoruuden/Ulkonäön vaatiminen?

Vierailija
270/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Itse olen välillä töissä ja välillä työtön. Työttömäksi voi joutua kuka tahansa ja on myös miehiä työttömänä esim. rakennusalalla.

Parisuhde ei ole naiselle välttämätön juttu.

Ikäluokassa 20-40 on 50000 miestä enemmän kuin naisia, mutta ottakaa vaan nuori nainen. Meitä 40-vuotiaita ei ilmaissiivoojan rooli enää kiinnosta, on kivempaakin tekemistä kuten mukavat harrastukset.

Olen ajatellut, että ottaisin lemmikin, se on kivaa seuraa, ei valita.

Vierailija
271/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse en ole koskaan arvostellut mutta täällähän palstalla, ja joka paikassa muuallakin, huomaa kun naiset valittavat kun heidän tukia leikaitaan ja ei makseta tarpeeksi palkkaa julkisella. Eli kaikenlainen kaksinaismoralismi minua kullä ärsyttää aina, ei nyt erityisesti tässä mutta naisissa sitä todella paljon on. Rotampaa tyyppiä ei ole kuin kaksinaismoralisti.

Vierailija
272/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kovia määräämään, ei saa ottaa kissaa tai koiraa tai liikaa vaatteita.

Yksin asuessa voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
273/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse en ole koskaan arvostellut mutta täällähän palstalla, ja joka paikassa muuallakin, huomaa kun naiset valittavat kun heidän tukia leikaitaan ja ei makseta tarpeeksi palkkaa julkisella. Eli kaikenlainen kaksinaismoralismi minua kullä ärsyttää aina, ei nyt erityisesti tässä mutta naisissa sitä todella paljon on. Rotampaa tyyppiä ei ole kuin kaksinaismoralisti.

Niin, tukien leikkaus vaikuttaa myös teihin. Naiset ei enää halua muuttaa miesten kanssa samaan asuntoon tekemään ilmaiseksi kotitöitä.

Naisille ei tehdä vakituisia työsopimuksia. Naisia ei arvosteta Suomessa. Miehet ahnehtivat itselleen verorahoista isoja palkkoja valtion työpaikoissa.

Vierailija
274/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Nimenomaan ymmärretään, että miehiä kiinnostaa nuoret ja kauniit pillut. Kysymys nyt kuului, miksi miehiä korventaa, että naisilla on kriteerinsä miehen tulotasolle?

Vierailija
275/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tukien leikkaus vaikuttaa myös teihin. Naiset ei enää halua muuttaa miesten kanssa samaan asuntoon tekemään ilmaiseksi kotitöitä.

Naisille ei tehdä vakituisia työsopimuksia. Naisia ei arvosteta Suomessa. Miehet ahnehtivat itselleen verorahoista isoja palkkoja valtion työpaikoissa.

Armeija, poliisi, palolaitos, suurin osa työntekijöistä miehiä.

Vierailija
276/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeija, poliisi, palolaitos, suurin osa työntekijöistä miehiä.

Ottaisivat nyt sitten naisia enemmän töihin.

Vierailija
277/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Mutta helpompaa on kahden tulonlähteen taloudessa joka tapauksessa. 

Vierailija
278/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Kyllä sille on monelle miehelle väliä. Olen aina ollut kiinnostunut miehille joiden mielestä sillä on merkitystä. Ei olisi mukava tunne tulla valituksi vain ulkonäön ja iän perusteella. 

Vierailija
279/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista leikataan. Baariin en mene pieniä rahojani tuhlaamaan ja tinderiä en halua.

Eli jos miehet haluavat parisuhteita niin heidän täytyy jutella naisille ruokakaupoissa tai kun naiset ovat matkalla kotiin määräaikaisista töistä.

Emme ole tinderissä, mutta emme myöskään tule baareihin eikä ravintoloihin eikä pubeihin.

Vierailija
280/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Miksi koulutuksen/Ammatin/palkan vaatiminen on halveksuttavampaa kuin nuoruuden/Ulkonäön vaatiminen?

Ei olekaan! Jos kysynnän ja tarjonnan laki kohtaa, niin mikäs siinä sitten. Mutta naisella on aikaikkuna mikäli hän haluaa saada biologisia lapsia, toisin kuin miehellä, sillä mies voi aina hakea vaimon Kaakkois-Aasian maasta itselleen mikäli hän haluaa. Nainen taas ei voi mitään ja mikäli hänelle on kova vauvakuume, niin hänen on pakko laskea rimaa miesten suhteen tai jäädä lapsettomaksi.

Itse olen korkeasti koulutettu, ja minulla on mistä valita naisia kumppanikseen. Olen nyt parisuhteessa 20v kassaneidin kanssa ja sekös työpaikan 30-45v naisia kismittää, kun en ole valinnut +30v naista kumppanikseen. Olen parikertaa saanut kuulla minun ja kumppanin ikäerosta työpaikan naisilta, varsinkin sinkkunaiset ovat olleen turhautuneita, että käytän muka 20v naista vaan hyväkseen.

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi