Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös. Olen itkeskellyt

Vierailija
28.08.2024 |

Tapasin miehen jonka kanssa alusta asti kaikki on tuntunut oikealta. Hänen käytös kuitenkin ihmetyttää. Välillä haluaa olla seurassani ja kertoo kuinka kanssani on hyvä olla eikä ole pitkään aikaan näin tuntenut. Välillä on todella etäinen, eikä hänestä kuulu mitään.

En haluaisi jatkuvasti kysellä mistä kiikastaa, mutten myöskään pysty olemaan ajattelematta miksi käyttäytyy näin.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako aina seksiä, kun näette? Käy siis vain panemassa, muttei välitä oikeasti. 

Jos vaikuttaa kiireiseltä ilman oikeasti hyvää selitystä eikä halua aina seksiä, niin et ole ainoa nainen. 

Keskustele kumminkin asiasta. Kysy suoraan ja sano miltä sinusta tuntuu. Erittäin hyvät syyt pitää olla niille kiireille tai erittäin introvertti tai autisti, että on ymmärrettävissä. Siinäkin tapauksessa mieti, pystytkö elämään näiden ominaisuuksien kanssa. Mieti myös, mitä tuo kertoo miehen ihastuksen tai sitoutumisen tasosta. Ainakin sitten, jos mies ei muuta käytöstään keskustelun jälkeen, niin ei välitä kuin itsestään. 

Vierailija
22/84 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat kiireet ja väsymys voi olla, jos on yhtäaikaa vaikka työt, opiskelu, harrastus tai jokin projekti. Pitää pystyä sanomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä majoitusliikkeeseen.

Vierailija
24/84 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kenenkään pelejä pelailisi. Ihastunut ihminen ei tuollaista tee vaan yrittää saada ihastumisenkohteensa tuntemaan olonsa mahdollisemman hyväksi, että saisi hänet itselleen.

Saattaa olla ihastunut, mutta tuo voi olla vain miehen kommunikointityyli. Ei siis välttämättä pelaa pelejä, vaan tiedostamattaan satuttaa ap:stä. Ei siis tajua, että ap odottaa tiiviimpää yhteydenpitoa. Keskustelemalla asia selviää ja jos ei selviä, on aika laittaa suhde poikki.

Vierailija
25/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Vierailija
26/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän itkeskelet sitten 

Vierailija
27/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kengät palauttaa ja vaihtaa sopiviin?

Vierailija
28/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden häiriöllä tarkoitetaan tilannetta, jossa henkilön mieliala, tunteet, ajatukset tai käytös haittaavat toimintakykyä, ihmissuhteita tai aiheuttavat kärsimystä. Tilapäinen mielenterveyden kuormittuminen ja henkinen pahoinvointi erilaisissa vaikeissa elämänvaiheissa on normaalia. Reaktiot elämän vastoinkäymisiin eivät ole sairautta.

Vierailija
29/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseksesikö Itkeskelet?

Vierailija
30/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kenenkään pelejä pelailisi. Ihastunut ihminen ei tuollaista tee vaan yrittää saada ihastumisenkohteensa tuntemaan olonsa mahdollisemman hyväksi, että saisi hänet itselleen.

.... mutta ei haittaa jos jollain sinkkudeittinaisella on pari-kolme deittimiestä "koeajossa" miltä parhain kipinä alkaa löytyä? Sitten t*osaa annetaan joka kerta treffaten ja kas, ikuiset treffaajat elää kuin JamesBond välittämättä muista mitään kunhan oma saanti on priimaa.

Ps. ihastunutta ihmistä ei se toinen puoli vielä "omista" joten kun ei ole alustavasti siinä vaiheessa pysyvää sovittu voi käytös olla myös noin, eikä vain puudelina päivystää Ihastujan viestiä/soittoa/huomiota.

Vierailija
31/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et omista häntä.

Vierailija
32/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on muitakin naisia pyöritettävänä välillä, ei anna sun viedä silloin aikaa.

Mulla oli tuollainen miesystävä, koko ajan treffaili muitakin. Jatkaa samaa nykyään ilman minua. Kannattaa varoa todella, tuommosilla on yleensä enemmänkin myrkyllisiä puolia. 

Täällä on pitkä ketju chadeistä ja siellä kerrotaan pienen joukon miehistä pyörittävän useampaa naista. Juttu ei varmasti ole ihan täysin totta, mutta teidän kohdalla näin on nyt käynyt. Valitettavasti neuvo on: siirry eteenpäin.

Vierailija
33/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies jaksaa olla jatkuvasti kiinnostunut naisesta? Mies on oikeasti kiinnostunut naisesta kun häntä panettaa, muuten joutuu esittämään.

Vierailija
34/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies jaksaa olla jatkuvasti kiinnostunut naisesta? Mies on oikeasti kiinnostunut naisesta kun häntä panettaa, muuten joutuu esittämään.

Älä huoli, kyllä sinäkin varmaan vielä jonain päivänä rakastut. 

Vierailija
35/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä mieheltäsi.

Mitä?? Ei kai sentään! Haukutaan mieluummin täällä.

Vierailija
36/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana rakastunut ja silloin tosiaan tarkemmin ajatellen olin kiinnostunut naisesta myös muutenkin kuin panetti. En kovin usein mutta kuitenkin aina välillä. Ahdisti jo silloin, kun aisti toisesta, että pitää esittää kiinnostunutta. Nykyään tarvitsen naisilta vain seksiä, olen melko varma etten rakastu.

Vierailija
37/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat kiireet ja väsymys voi olla, jos on yhtäaikaa vaikka työt, opiskelu, harrastus tai jokin projekti. Pitää pystyä sanomaan. 

Todella kiinnostunut ja ihastunut ihminen kyllä yleensä löytää sitä aikaa vaikka keskellä yötä. Oma mieheni saattoi ajaa melkein joka päivä töiden jälkeen kahden tunnin matkan luokseni vain jotta ehdimme olla tunnin tai pari yhdessä. Sitten ajoi yöllä takaisin kotiin että ehti taas töihin aamuksi.

Ei jäänyt epäselväksi oliko minusta kiinnostunut vain ei. Nyt oltu jo 20 vuotta naimisissa.

Vierailija
38/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka mies jaksaa olla jatkuvasti kiinnostunut naisesta? "

Sellainen joka ihan oikeasti tykkää juuri siitä naisesta.

Vierailija
39/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana rakastunut ja silloin tosiaan tarkemmin ajatellen olin kiinnostunut naisesta myös muutenkin kuin panetti. En kovin usein mutta kuitenkin aina välillä. Ahdisti jo silloin, kun aisti toisesta, että pitää esittää kiinnostunutta. Nykyään tarvitsen naisilta vain seksiä, olen melko varma etten rakastu.

Niin, eli tiedät itsekin vastauksen. Naisesta jaksaa olla kiinnostunut mies, joka on häneen rakastunut, ja jolla on normaali tunne-elämä.

Vierailija
40/84 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta kiinnostunut mies ei koskaan ole etäinen. Olet rakastunut mielikuvaan, mutta tämä mies ei tunne sua kohtaan samalla lailla. Nyt tuhlaat sen miehen aikaa, joka oikeasti olisi se oikea. 

Sanonta if he could, he would, if he would want, he would. Tämä mies valitsee olla etäinen, eli ei halua. Kiinnostunut mies ei koskaan ole etäinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän