Miehen käytös. Olen itkeskellyt
Tapasin miehen jonka kanssa alusta asti kaikki on tuntunut oikealta. Hänen käytös kuitenkin ihmetyttää. Välillä haluaa olla seurassani ja kertoo kuinka kanssani on hyvä olla eikä ole pitkään aikaan näin tuntenut. Välillä on todella etäinen, eikä hänestä kuulu mitään.
En haluaisi jatkuvasti kysellä mistä kiikastaa, mutten myöskään pysty olemaan ajattelematta miksi käyttäytyy näin.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kenenkään pelejä pelailisi. Ihastunut ihminen ei tuollaista tee vaan yrittää saada ihastumisenkohteensa tuntemaan olonsa mahdollisemman hyväksi, että saisi hänet itselleen.
Saattaa olla ihastunut, mutta tuo voi olla vain miehen kommunikointityyli. Ei siis välttämättä pelaa pelejä, vaan tiedostamattaan satuttaa ap:stä. Ei siis tajua, että ap odottaa tiiviimpää yhteydenpitoa. Keskustelemalla asia selviää ja jos ei selviä, on aika laittaa suhde poikki.
Minusta tämä ei ole hyvä neuvo. Mietipä, jos laitat miehen pään vadille, hän todennäköisesti selittelisi jotain kiireestä, oli se totta tai ei. Totuus on se, että kiinnostunut mies ei ikinä joudu tilanteeseen, jossa rakastamansa nainen joutuu pohtimaan jopa eroa miehen etäisyyden vuoksi. Sellaista vain ei tapahdu, vaikka moni nainen niin kuvittelee.
Mies on tällainen, ja lisäksi etäinen, siinä ei keskustelu kauan auta, kun mies kuitenkin käyttäytyy näin, ja keskusteluista huolimatta mä vannon, että näin hän käyttäytyy loppuun asti. Eli siihen, kun löytää naisen, jonka kanssa ei halua olla etäinen.
Vierailija kirjoitti:
Todella kiinnostunut ja ihastunut ihminen kyllä yleensä löytää sitä aikaa vaikka keskellä yötä. Oma mieheni saattoi ajaa melkein joka päivä töiden jälkeen kahden tunnin matkan luokseni vain jotta ehdimme olla tunnin tai pari yhdessä. Sitten ajoi yöllä takaisin kotiin että ehti taas töihin aamuksi.
Ei jäänyt epäselväksi oliko minusta kiinnostunut vain ei. Nyt oltu jo 20 vuotta naimisissa.
Ei olisi montaa kertaa tuota matkaa tehnyt jos ei olisi ollut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kiinnostunut ja ihastunut ihminen kyllä yleensä löytää sitä aikaa vaikka keskellä yötä. Oma mieheni saattoi ajaa melkein joka päivä töiden jälkeen kahden tunnin matkan luokseni vain jotta ehdimme olla tunnin tai pari yhdessä. Sitten ajoi yöllä takaisin kotiin että ehti taas töihin aamuksi.
Ei jäänyt epäselväksi oliko minusta kiinnostunut vain ei. Nyt oltu jo 20 vuotta naimisissa.
Seksi kuuluu kyllä aitoonkin liittoon. Ei se, että mies haluaa seksiä kanssani tarkoita, että hän käyttäisi hyväkseen. Omani olisi sitten käyttänyt hyödykseen jo 15 vuotta, ai kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorempana rakastunut ja silloin tosiaan tarkemmin ajatellen olin kiinnostunut naisesta myös muutenkin kuin panetti. En kovin usein mutta kuitenkin aina välillä. Ahdisti jo silloin, kun aisti toisesta, että pitää esittää kiinnostunutta. Nykyään tarvitsen naisilta vain seksiä, olen melko varma etten rakastu.
Niin, eli tiedät itsekin vastauksen. Naisesta jaksaa olla kiinnostunut mies, joka on häneen rakastunut, ja jolla on normaali tunne-elämä.
Niin mutta jaksaisi olla jatkuvasti kiinnostunut? Kyllä se kiinnostus miehillä painottuu siihen kun panettaa, vaikka olisikin rakastunut.
Ei oikea kysymys ole se miksi kakka haisee pahalle. Oikea kysymys on miksi ap ei osaa päästää kakasta irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu kyllä aitoonkin liittoon. Ei se, että mies haluaa seksiä kanssani tarkoita, että hän käyttäisi hyväkseen. Omani olisi sitten käyttänyt hyödykseen jo 15 vuotta, ai kamala.
Ei tietenkään tarkoita. Miksi seksin haluaminen tarkottaisi hyväksikäyttöä? Ei kai naiset seksiä harrasta jos ei itse halua?
Se, että mies ajaa pari tuntia saadakseen seksiä, ei tarkoita, että mies olisi naisesta välttämättä erityisen kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarkoita. Miksi seksin haluaminen tarkottaisi hyväksik
Kyllä se nainen on silloin miehelle niin erityinen, että juuri hänen takiaan tekee asioita.
Tyypillinen narsisti, kuka laidasta laitaan aiheuttaa sekannusta. Kun olet koukussa häneen, sitten vasta kyynelille aihetta tulee. Olkaa varovaisia, ne on hyviä teeskentelemaan, näytteleman, valehteleman. Kaikki miehet ovat aluksi ventovieeaita. Katsokaa tarkkaan, kenet päästäte lähelle. Kun huomate ristiriitoja, juoskaa.
Mulle tuollainen itkeskelevä nainen on iso red flag.
Millainen aikuinen hoitaa asiat itkeskelemällä tai ylipäätään itkeskelee mistä milloinkin.
Koko "itkeskely"-sana on ihan lässynläätä. Oletko se sama, jolla on "surua".
Mitä ihmeen lässyttäviä lapasia te olette? Kerro miehelle miltä sinusta tuntuu äläkä palstalla volise
tapasit chadin ja kaikki tuntuu oikealta. LOL :D
olet kyllä varsinainen professori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat kiireet ja väsymys voi olla, jos on yhtäaikaa vaikka työt, opiskelu, harrastus tai jokin projekti. Pitää pystyä sanomaan.
Olen nainen, ja vaikka olisikin johonkuhun ihastunut, kiinnostunut ja tosissani, en ajaisi kahta tuntia suuntaansa jotta ehdin olla toisen kanssa tunnin tai kaksi. Enkä myöskään vaadi sitä toiselta. Pöljä minä moista pitäisin
Vierailija kirjoitti:
Miten perspillujutskat 🤔
Exit only!
Heräsin tänään kuudelta itkeskelemään.
Mahtaako olla kassien tyhjennysaika?
Miten voi tuntua niin oikealta, jos toinen käyttäytyy noin? Kai sinua sitten pitää kohdella noin, että tuntuu oikealta. Mieshän tekee juuri kuten sulle pitääkin tehdä.
🇺🇦🇮🇱
No ehkä se mies ei kestä itkeskelyäsi.
Välttelevästi kiintynyt tai pelimies. Oma tapailumieheni on samanlainen, en vieläkään ole varma onko hän tosissaan vai ei. Parannusta on tapahtunut vuodessa yhteydenpidossa keskustelujen jälkeen, mutta silti epäilen hänen tunteitaan alituiseen. Raskasta. En itkeskelen ja yritän olla ahdistumatta, mutta kuluttavaa kaikenkaikkiaan...
Juuri näin, tämä tosiasia kannattaisi tälläkin palstalla sisäistää.