Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän suurin ilmastoteko?

Vierailija
28.08.2024 |

Mä en juurikaan lennä, enkä aio ottaa lemmikkiä ja kierrätän paljon. Näillä toimin osallistun itse, mites te muut?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään ilmaston hyväksi, toivon vaan että Suomessa on lämpimämpää.

Vierailija
62/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te jotka hyvesignaloitte sillä ettette matkusta missään, tajuatte että se on sama kuin sanoisi ettette lue koskaan kirjoja. Yhtä sivistymätöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ekotekoja koska en ole synnyttänyt yhtäkään lasta vaan ne synnytti exäni. Lentänytkin olen, mutta vain baarista ulos. Autoa ajan itse hyvin harvoin koska minulla on juoppokuski.

Tyhjät tölkit kierrätän ja seksiä harrastan vain toisten kierrätykseen laittamien yh naisten kanssa. Laivalla kävin kerran, mutta siitäkin puolet matkasta olin putkassa joten ne päästöt kuittaantuivat kyllä sillä.

Töissä en käy sillä en halua pilata työympäristöä. Syön ekologisesti joko toisten jämiä tai keräilen roskiksista. Ylipäätään syön melko vähän.

Ystävinäni minulla on kaksi veljestä joista toinen on imppaamisen vuoksi lähes vihannes. Ja sillä toisellakin on perunanenä..

Vierailija
64/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lennä, kierrätän jätteet, kasvatan osan syömistäni kasviksista, en osta punaista lihaa, kalastan/sienestän/marjastan/metsästän ja olen vaihtanut autoni bioetanolilla toimivaksi.

Vierailija
65/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt hengittää saa. Kiskurihinnat saa kääntymään kirpparien puoleen. Eli kierrätän ja panen lanttini likoon hyvän asian puolesta. Toki en kailota sitä kaiken kansan kuullen vaan pidän ihan omana tietona ja olen ylpeä siitä ja luonto kiittää. Olen pitkäjänteinen ja säästäväinen, katson tarkkaan miten killinkini tohdin nöpönuukana sijoitella. En haksahda heräteostoksiin ja kierrän kaukaa kaikenmaailman kekkerit joissa rihkamaa tuutataan jengille pilkkahintaan. Syön lautaseni tyhjäksi ennemmin kuin otan remmiä persauksille kuten on opetettu, lajittelen roskat esimerkillisesti.

Vierailija
66/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs te sairaat mummot enää lentäisitte? Taivaaseen vai?😆🤣

Vierailija
67/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus tarkoittaa että samat työ tehtävä saastuttavammassa maassa kun ei Suomesta löydy tekijöitä.

Suomi 100g CO2/kWh

EU 200g/kWh

Intia/Kiina noin 800g/kWh

Sama työ? Jätä ostamatta sitä Temu-paskaa, niin ei tarvitse sitä noissa maissa tehdä.

Vierailija
68/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt lapsia, että teidän lapsillanne olisi enemmän kulutettavaa. En lennä minnekään, että muut voisi lentää enemmän. En syö punaista lihaa, että muut voisivat syödä. Jne.

Vierailija
69/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti yleinen mielipide on , että suurimpia yksittäisiä ekoterroristeja ovat synnyttäneet naiset ja seuraavina tulevat he jotka ovat matkustaneet yhdenkin kerran lentokoneessa. Nämä ihmiset kun lopetetaan niin me kunnon ihmiset saamme jatkaa elämäämme kuten ennenkin.

Vierailija
70/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te jotka hyvesignaloitte sillä ettette matkusta missään, tajuatte että se on sama kuin sanoisi ettette lue koskaan kirjoja. Yhtä sivistymätöntä. 

Kyllä, koska jonottaminen Eiffel-tornille satojen amerikkalaisturistien vanavedessä on hyvin kylttyrelliä. Turismi ja matkailu ovat eri asioita. Matkailla voi lähelläkin. 

Vierailija
71/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia.

Vierailija
72/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lennä. Minulla ei myöskään ole lemmikkiä, joka näyttää nykyään kuuluvan monen mielestä normaaliin elämään. Minusta lemmikki on aina ollut vähän luksusta.

Vierailija
73/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko yksittäisenä ihmisenä vaikuttavani ilmastoon pisaran vertaa.

En tee mitään ilmastotekoja.

En ole mikään vihreiden marionetti joka nielee kaiken propagandan.

Yksi ohjus palestiinassa , yksi lento taivaalla, yksi junamatka helsingistä turkuun.. nuo kaikki tekevät täysin turhaksi yhden ihmisen elämän mittaiset ekoteot.

Kaikki muutkin yksittäisen ihmisen teot ovat turhia vai? Vedän vastaantulijaa turpaan, koska sillä ei ole mitään väliä. 

Vierailija
74/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoversio hiroshiman pommista suoraan keskelle kiinaa niin še korvaa suomalaisten aiheuttamat päästöt viimeisen 200 vuoden ajalta nollaten ne kokonaan.

Vierailija
75/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai siis miks? 

Vierailija
76/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. olen odottanut että venäjä räjäyttäisi sen padon joka tuhoaisi vähintään miljoona ihmistä . Se olisi ekoteko parhaimmillaan. Raamatullinen tulva.

Vierailija
77/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska jonottaminen Eiffel-tornille satojen amerikkalaisturistien vanavedessä on hyvin kylttyrelliä. Turismi ja matkailu ovat eri asioita. Matkailla voi lähelläkin. 

Tästä olen samaa mieltä. Aikoinaan matkustelin kiehtovissa matkakohteissa vain huomatakseni, ettei niistä saa hyvää kuvaa paikan päällä. Jos jossain on hyvä kohde, esim. pyramidit, niin kyllä sen kaikki muutkin tietävät.. Siellä sitten ollaan sumpussa katsomassa edellä seisovan niskaa. Nykyään matkustelen vain kotimaassa ja täälläkin enimmäkseen lähiseuduilla. On tyydyttävämpää. Kaukokohteisiin voi tutustua paremmin tv-dokkareita katsomalla tai netissä. Kirjoistakiin saa paremman kuvan.

Vierailija
78/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ahkerasti, erityisesti iltaisin. Parantaa huomattavasti ilmastoa. 

Vierailija
79/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen odottanut että venäjä räjäyttäisi sen padon joka tuhoaisi vähintään miljoona ihmistä . Se olisi ekoteko parhaimmillaan. Raamatullinen tulva.

Onko Pentti Linkola syntynyt uudestaan?

Vierailija
80/124 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko yksittäisenä ihmisenä vaikuttavani ilmastoon pisaran vertaa.

En tee mitään ilmastotekoja.

En ole mikään vihreiden marionetti joka nielee kaiken propagandan.

Yksi ohjus palestiinassa , yksi lento taivaalla, yksi junamatka helsingistä turkuun.. nuo kaikki tekevät täysin turhaksi yhden ihmisen elämän mittaiset ekoteot.

Kaikki muutkin yksittäisen ihmisen teot ovat turhia vai? Vedän vastaantulijaa turpaan, koska sillä ei ole mitään väliä. 

Tee mitä lystäät. Sinun teoillasi ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään  ei vaikuta minun elämääni mitenkään. Pääsääntöisesti jokainen kuolema, tappo,murha, liikennekuolema on vain hyvä asia. Minun elämääni ei hetkauta pisaraakaan tuntemattomien ihmisten kuolemat. Olkoon mopilla tapettu tai skuutin kanssa auton alle kuollut tai kuusijärveen hukkunut. Vetele ihan rauhassa vastaantulijoita turpaan, mutta muista kuolevaisuutesi. Ei sillä, että sinulla olisi mitään merkitystä, mutta mikään jumala sinä et ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän