Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä varatuissa kiehtoo?

Vierailija
09.02.2007 |

Mua on aina, kun seurustelen tullut joku mies iskemään. Mutta sitten kun oon sinkku, oon aina sinkku, ei kukaan osoita kiinnostusta. Saman huomannut monet kaverit, mun oma mies ja sen ystävät että vientiä ja tarjontaa olis kun varattu on. Miks? Mikä varatuissa kiehtoo? Se että on toisen oma, vai että toinen on vaikeasti saatavissa? Vai onko sinkkuna sitten jotenkin tyrkky ja epätoivoinen ettei kukaan halua edes lähestyä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät jää nurkkiin pyörimään ja pesää väsäämään... (sorry, tytöt)

Vierailija
2/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vapailla on hirvee haku päällä ja biologinen kello tikittää ja on löydettävä se oikea ja vakiinnuttava. Varattujen kanssa voi pitää hauskaa miettimättä mitään sitoutumsipaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiä kiinnostaa juuri se, että tietää ettei toinen ryhdy rakentamaan pesää.

Toisia, jotka ei ehkä edes tiedä, että toinen on varattu, kiinnostaa se, että se toinen tuntuu haluavan pitää hauskaa ja on niin ollen aina hyvällä tuulella ja innostuu kaikesta - toisin kuin se joka mieltäisi sinut vakituiseksi kumppaniksi ja katsoisivoivansa purkaa sinuun omatkin pahat mielensä.

Kolmansia kiinnostaa juuri se tavoittamattomuus.

Vierailija
4/4 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus sormessa on sen merkki että miehen/naisen on pakko olla hyvä kun se on kelvannut jollekkin toisellekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi