Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.
Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.
Kommentit (169)
Mies on varmaan pitänyt sinua ns. "varapilluna" siltä varalta että nykyinen jättää. Ja nyt kun treffailet muita, hän on tilanteessa jossa jää kokonaan ilman jos homma ei nykyisen kanssa toimikaan. Miehet ovat aika tunteellisia tällaisten asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuittailee?
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Siis puhuu lastensa äidistä noin?!?
Ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa tällä tyypillä. Jotenkin varoitusvalot vilkkuu että kaikki ei ole kohdillaan.
Meillä sama juttu. Mies piti mun selän takana toista naista ja oli jopa viettänyt aikaa tämän kanssa yhteisten ystäviemme kanssa MEIDÄN asuntoautossa (tai siis pariskunnat omissa asuntoautoissaan), mun lakanoilla ja mä jopa nukuin niissä ennen ja jälkeen näiden naikkosreissujen. Ostettiin yhteinen asuntoauto kun lapset kasvoivat aikuisiksi ajatuksella että nyt voidaan reissailla sitten yhdessä. Ja missä lie oli tätä naista kuljettanut kuin parisuhteessa olisivat. Samalla kuitenkin mun kanssa ihan normi elämää vietti. Mä en ymmärrä noiden kaikkien ihmisten pokkaa vieläkään! Erosta nyt 2 v. ja mies oli silloin 60-vuotias, eli pappaikäinen. Mä 50-vuotias, eli ollaan jo varttuneempia. Sekin tästä tekee jotenkin niin törkeää. Mutta sitten kun minä surutyöni tehtyäni aloin hiljan tapailla uutta ihanaa ihmistä niin tuo ex-mies alkoikin lähetellä tälle uudelle miehelle viestejä että "mitäs mun muijaa siellä vikittelet, jätä rauhaan se"!
En ikimaailmassa olisi kuvitellut mitään näistä tapahtuvan omalla kohdalla, varsinkaan tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin että erottiin myös kun mies petti mua, eli siis systemaattista kaksoiselämää ja jäi kiinni siitä. Jouduttiin elämään n. 2 kk käytännön syistä vielä samassa talossa ja koko sen ajan mies kävi *anemassa tätä toista naista + reissasivat yhdessä ympäri maata ja mä kärsin, en enää tuntenut omaa pitkäaikaista elämänkumppaniani ollenkaan. Oli jallittanut mua totaalisesti ja kotona oli ollut ihan normaalisti enkä osannut epäillä yhtään mitään. Meillä oli normaali *eksielämä, kaikki ihan normaalisti siis. Kunnes sitten kävi ilmi että tosiaan oli jo pitkään ollut suhde toiseen naiseen. Miksi oli, en ymmärrä koska meillähän oli kaikki hyvin. En tiedä vastausta vieläkään. Mutta siis sitten kun muutin pois ja liityin Tinderiin, niin joku miehen tuttu oli mut siellä nähnyt ja kertonut miehelle. Mies hyökkäsi suorastaan silm
Ihminen on harvinaisen paha peto, se jopa tappaa omiaan. Ihmisellä on syntyjään mahdollisuus pahaan. Edes siedettävät ensimmäiset elinvuodet vähentävät riskiä käyttää sitä pahuutta myöhemmin.
Kun ei ole saanut rakkautta lapsena, ei osaa antaa sitä aikuisenakaan. Mulle isä opetti katso äitiä, näet tyttären. Ja nyt mulla on aivan ihana anoppi ja ihan paras vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan pitänyt sinua ns. "varapilluna" siltä varalta että nykyinen jättää. Ja nyt kun treffailet muita, hän on tilanteessa jossa jää kokonaan ilman jos homma ei nykyisen kanssa toimikaan. Miehet ovat aika tunteellisia tällaisten asioiden suhteen.
Paljon mahdollista joo. Ja mä sanoin sille heti kättelyssä että mikään tämän toisen naisen varanainen mä en sitten ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu. Mies piti mun selän takana toista naista ja oli jopa viettänyt aikaa tämän kanssa yhteisten ystäviemme kanssa MEIDÄN asuntoautossa (tai siis pariskunnat omissa asuntoautoissaan), mun lakanoilla ja mä jopa nukuin niissä ennen ja jälkeen näiden naikkosreissujen. Ostettiin yhteinen asuntoauto kun lapset kasvoivat aikuisiksi ajatuksella että nyt voidaan reissailla sitten yhdessä. Ja missä lie oli tätä naista kuljettanut kuin parisuhteessa olisivat. Samalla kuitenkin mun kanssa ihan normi elämää vietti. Mä en ymmärrä noiden kaikkien ihmisten pokkaa vieläkään! Erosta nyt 2 v. ja mies oli silloin 60-vuotias, eli pappaikäinen. Mä 50-vuotias, eli ollaan jo varttuneempia. Sekin tästä tekee jotenkin niin törkeää. Mutta sitten kun minä surutyöni tehtyäni aloin hiljan tapailla uutta ihanaa ihmistä niin tuo ex-mies alkoikin lähetellä tälle uudelle miehelle viestejä että "mitäs mun muijaa siellä vikittelet, jätä rauhaan se"!
Yksikään suhde ei ole turvassa. Mun ex toi toisen naisen meidän kotiin kun en pystynyt seksiin, kun olin juuri saanut meidän pojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa tällä tyypillä. Jotenkin varoitusvalot vilkkuu että kaikki ei ole kohdillaan.
Ilmeisesti ei ole. Mä olen hänelle sanonut että ensin kohtelet lastesi äitiä tuolla tavalla ja sitten vielä haukut päälle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on kiero ja valehteleva.
Siksi on surullista että naista uskotaan sokeasti.
Naista uskotaan ihan sen vuoksi, että moni muu on kokenut aivan vastaavan tilanteen. Kyllä, nainenkin saattaa olla kiero ja valehteleva. Ei kukaan kyseenalaistanut miehen vastaavaa kokemusta naisen taholta. Kyseinen persoonallisuus ei katso sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on kiero ja valehteleva.
Siksi on surullista että naista uskotaan sokeasti.
Naista uskotaan ihan sen vuoksi, että moni muu on kokenut aivan vastaavan tilanteen. Kyllä, nainenkin saattaa olla kiero ja valehteleva. Ei kukaan kyseenalaistanut miehen vastaavaa kokemusta naisen taholta. Kyseinen persoonallisuus ei katso sukupuolta.
Ei niin ja tänne nyt on sattunut kirjoittamaan kokemuksistaan enempi naispuoliset ihmiset. Muutama mieskin onneksi.
Se reaktio syntyy sussa itsessä, se ei oikeasti johdu siitä, mitä toinen ihminen sanoo tai tekee Se toinen ihminen ei ole vastuussa siitä, miten sä reagoit asioihin, vaan sä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko muutenkin itsekäs? Kiinnostaako sitä koskaan mitä esim sinä tai lapset haluatte? Vai luuleeko että hän on maailman napa ja vain hänen haluillaan on merkitystä?
vai onko kontrollifriikki. Ei halua että lasten elämään tulisi aikuinen jota hän ei ole valinnut. Haluaa päättää edelleen sinun ja lasten asioista vaikka ette ole perhe.
Tai sitten vaan mustasukkainen.
Hmmmm....no on kyllä itsekäs! Ja oli musta mustasukkainen koko meidän liiton ajan. Mutta että vieläkin, miksi?!
Ap
Mutta että vieläkin, miksi? No varmaan siitä samasta täysin järkeen käyvättömästä syystä, miksi oli alunperinkin mustasukkainen. Eihän siinä ole yhtään mitään järkeä ja siten se lienee mahdoton selitettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna päästäisin miehen jutut toisesta korvasta sisään toisesta ulos ja hoitaisin asiallisesti pelkät lapsiin liittyvät asiat. Saattaisin arkistoida muutaman haukkumaviestin mahdollista myöhempää tarvetta varten esim lastenvalvojan luona näyttääkseni jos asiat vaatii.
Miehen h..ittelulle voi todeta vaikka "kikkeliskokkelis, mitäs läksit" ja räkäiset naurut perään 😂
Parempi esittää ettei kuullutkaan ja puhua vaikka säästä tai lapsen pienistä talvikengistä
Jos joku asia herättää sussa jonkun reaktion, pysähdy äläkä tee mitään. Tiedosta se hetki ja mitä siinä tapahtuu ja mene eteenpäin, se menee ohi. Sun ei tarvi hyökätä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko muutenkin itsekäs? Kiinnostaako sitä koskaan mitä esim sinä tai lapset haluatte? Vai luuleeko että hän on maailman napa ja vain hänen haluillaan on merkitystä?
vai onko kontrollifriikki. Ei halua että lasten elämään tulisi aikuinen jota hän ei ole valinnut. Haluaa päättää edelleen sinun ja lasten asioista vaikka ette ole perhe.
Hmmmm....no on kyllä itsekäs! Ja oli musta mustasukkainen koko meidän liiton ajan. Mutta että vieläkin, miksi?!
Ap
Mutta että vieläkin, miksi? No varmaan siitä samasta täysin järkeen käyvättömästä syystä, miksi oli alunperinkin mustasukkainen. Eihän siinä ole yhtään mitään järkeä ja siten se lienee mahdoton selitettävä.
Luulis kuitenkin että kun ollaan erottukin että ei nyt enää olisi syytä olla.
Ap
Näköjään on saanut sut koukkuun takaisin jo joten onnistui siis tavoitteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa tällä tyypillä. Jotenkin varoitusvalot vilkkuu että kaikki ei ole kohdillaan.Ilmeisesti ei ole. Mä olen hänelle sanonut että ensin kohtelet lastesi äitiä tuolla tavalla ja sitten vielä haukut päälle!
Ap
Lasten käyttäminen syyllistämisessä toimii vain jos toinen välittää niistä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta että vieläkin, miksi? No varmaan siitä samasta täysin järkeen käyvättömästä syystä, miksi oli alunperinkin mustasukkainen. Eihän siinä ole yhtään mitään järkeä ja site
Luulis kuitenkin että kun ollaan erottukin että ei nyt enää olisi syytä olla.
Ap
Mieskin on tunteva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän hemmetistä niin päättelet?
Ap
Älä nyt uskottele itsellesi että haluaa sinut takaisin. On epämukavaa jos tulee toinen mies lasten elämään, sitä se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän hemmetistä niin päättelet?
Ap
Siitä, että sä roikut siinä kiinni, tapaat sitä, suostut kuuntelemaan sitä ja vielä pohdit, että onko se susta mustasukkainen ja miten sillä menee uuden naisen kanssa. Oikein ruokit sen käytöstä tolla omalla käytökselläsi. Taidat haarat auki odotella sitä takaisin?
Ihminen on harvinaisen paha peto, se jopa tappaa omiaan. Ihmisellä on syntyjään mahdollisuus pahaan. Edes siedettävät ensimmäiset elinvuodet vähentävät riskiä käyttää sitä pahuutta myöhemmin.