Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.

Vierailija
27.08.2024 |

Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

160: Tää on täysin totta. Oman avioeron aikaan mä kärsin, itkin, huusin, vihasin, rakastin, syytin, pelkäsin....ihan kaikkea. Sitten paranin. En juonut alkoholia, en käyttänyt rauhoittavia, halusin kaikkien tunteiden tulevan. Puoliso sen sijaan pakeni, joi joka viikonloppu alkoholia, hyppäsi naisissa jne. Mä selvisin paremmin kun hoidin surutyöni. 

Vierailija
162/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan rakkausreikähän on alkujaankin kostunut kun on tutustunut mieheen, luonne on ollut nähtävillä jo silloin, ehkä ei vain niin päälleliimattuna. Ylimielinen ja näennäisesti hyvän itsetunnon omaava, selvästi aviomies- ja isä-ainesta kun on sen kanssa päättänyt lisääntyäkin. Mielesi pohjalla kytee ajatus yhteenpaluusta ja miesten tapailusi on itseasiassa hänen mustasukkaiseksi tekemistä, jätit sen pois aloituksesta tarkoituksella. Pelaat hänen kanssaan, ja kun olet saanut hänet reagoimaan koet jonkinlaista voitonriemua ja toivoakin, se rakastaa mua vielä ja tajuaa, mitä menettää. Se tajuaa, miten ikävältä tämä minusta tuntui kun kokee itse saman. Laitan paremmaksi ja haalin useita miehiä lyhyen ajan sisään. Mullakin on vientiä. Mä kelpaan kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se miehen uusi nainen on, kysyppäs häneltä että onko tullut hu***ltua, kun miehes ei kuulemma tykkää.

Vierailija
164/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan rakkausreikähän on alkujaankin kostunut kun on tutustunut mieheen, luonne on ollut nähtävillä jo silloin, ehkä ei vain niin päälleliimattuna. Ylimielinen ja näennäisesti hyvän itsetunnon omaava, selvästi aviomies- ja isä-ainesta kun on sen kanssa päättänyt lisääntyäkin. Mielesi pohjalla kytee ajatus yhteenpaluusta ja miesten tapailusi on itseasiassa hänen mustasukkaiseksi tekemistä, jätit sen pois aloituksesta tarkoituksella. Pelaat hänen kanssaan, ja kun olet saanut hänet reagoimaan koet jonkinlaista voitonriemua ja toivoakin, se rakastaa mua vielä ja tajuaa, mitä menettää. Se tajuaa, miten ikävältä tämä minusta tuntui kun kokee itse saman. Laitan paremmaksi ja haalin useita miehiä lyhyen ajan sisään. Mullakin on vientiä. Mä kelpaan kaikille.

Jos hankkisit ensin oman exän ja säästät tuon viha ryöpyn hänelle, eikä vieraille ihmisille.

Vierailija
165/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hankkisit ensin oman exän ja säästät tuon viha ryöpyn hänelle, eikä vieraille ihmisille.

Kiitos, juuri näin. 

Ap

Vierailija
166/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta ihan asiaahan tuossa on, vähän kärkkäästi ehkä ilmaistu.

Vierailija
167/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi halunnut syödä ja säästää kakun.

Vierailija
168/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho ei ollutkaan vihreämpää aidan takana ja nyt kaduttaa?

Siskon exä alkoi ruinaamaan päästä takaisin kun kyllästyi salarakkaaseensa, joka hänellä oli ollut jo avioliiton aikana kymmenen vuotta. Huvittavaa.

Vierailija
169/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoho ei ollutkaan vihreämpää aidan takana ja nyt kaduttaa?

Siskon exä alkoi ruinaamaan päästä takaisin kun kyllästyi salarakkaaseensa, joka hänellä oli ollut jo avioliiton aikana kymmenen vuotta. Huvittavaa.

Kymmenen vuotta, mitä ihmettä?!