Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.
Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuittailee?
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Niin entä sitten? Jos väitteissä ei ole perää miksi sinä niistä itseesi otat?
Mieti sinusta väitteitä joku yksityisesti tai muualle, jos ei pidä paikkaansa sua saa nimitella noilla tai varkaasi, päihteitä tms.. missä sun raja kulkisi. Joku voi uskoakin jos leviää. Haitallista kohdehnekilölle monin tavoin. Vaikka sä olisit alkoholisti, suakaan ei saa nimitellä juopoksi tai olisi mt. ei saa silti nimitellä hulluksi, jo vihajus siitä että käyttäytyy normaalista poikkeavasti sukupuolielämän osalta on loukkaavaa, jo vihjauskin voi johtaa kunnianloukkaukseen. Eli varovaisuutta mitä suustaan päästää
Sanoin exälle että uudella oli aivan mielettömän iso ja kestää kauemmin kukaan koskaan.
Ei olla aiheesta sen koommin puhuttu :D
Sillähän ei ole mitään väliä, sopiiko asia hänelle vai ei. Sano hänelle, että sinä petit ja jätit, joten turpa kiinni, en kuuntele enää yhtään tuota kuittailua ja kommentointia aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran haukutaan miestä pelkästään naisen kertomuksen perusteella.
Teille voi vain nauraa. Ei mitään muuta.
Mitä väliä kun ei me tunneta ap:n miestä? Miksi sitä pitäisi alkaa puolustelemaan? Tai miksi kukaan keksisi tarinaa että mies petti ja jätti, kun näitä tapahtuu ihan päivittäin?
Niin, mutta eihän ap esim sitä kerro että mies on saattanut joutua popsimaan psyykelääkeitä ap käyttäessä tähän henkistäväkivaltaa, jne.
Tai sitä, että hän saattaa raahata lapsiaan joka viikonloppu ties mihin hoitoon, että pääsee toteuttamaan sisästä jumalatartaan, jne
Hän kertoo vain sen mikä sopii hänen agendaan. Esim eron syyt on vähän monimutkaisempia asioita, kuin mustavalkoisesti mies petti ja jätti. Pettäminen on seuraus, ei juuri syy parisuhteen tai henkilökohtaisiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sen uudelle muijalle viestiä että käske laittaa ukko kuriin. Että onko se mustis vai mikä. Meillä kävi vähän sama, tosin ei noin paljon kuittaillut, mutta kuitenkin. Ja se uusi onnikaan ei kauaa kestänyt hänellä. Itse taas löysin nuoren ja komean miehen ja se otti eksällä koville.
Laitoitko siis viestiä uudelle? Mikä reaktio siitä tuli? Itse siis tein niin kun alkoi mitta täyttyä pskasta, mutta eipä ollut seuraukset kovin hyvät eikä se uusi edes uskonut, että silleen.
Tämä uusi laittoi minulle viestiä. Tunnettiin etäisesti jo aiemmin. Tiesi miehen ja miten kohteli minuakin. Mutta kuvitteli vissiin että mies on muuttunut. Kerroin hänelle mitä kysyi, en sen enempää haukkunut. Silloin ei halunnut uskoa, myöhemmin sitten ihan itse huomasi totuuden. Että ei se mies muuttunutkaan. Miehelle oli kova paikka jäädä täysin yksin. En kyllä säälinyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt keittiökone voi treffeillä käydä. Johan sille variksetkin nauraa.
Eli ex miehesi ei arvostanut sinua pätkääkään eikä arvosta vieläkään.
Onneksi pääsit eroon!
Keittiökone 🤣🤣
No tää on kyllä osuva vertaus, oikeesti. Ap
Olit siis nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen epätsa-arvo, alistaminen ja sortaminen aitasi?
Moni nainen on kiero ja valehteleva.
Siksi on surullista että naista uskotaan sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Lasten tapaamiseen liittyvät vaihdot voi tehdä lennossa vaikka jonkun huoltamon pihalla, ei exän kanssa tarvitse olla missään tekemisissä.
sääli, olisi hyvä eroperheiden ihan lasten takia,viettää joskus ns perheaikaa. siitä ei uusien kumppaneiden tarvitse olla mustis. tai otetaan heidätkin mukaan. kyllä näin pystyis toimimaan.
Meillä kävi niin että erottiin myös kun mies petti mua, eli siis systemaattista kaksoiselämää ja jäi kiinni siitä. Jouduttiin elämään n. 2 kk käytännön syistä vielä samassa talossa ja koko sen ajan mies kävi *anemassa tätä toista naista + reissasivat yhdessä ympäri maata ja mä kärsin, en enää tuntenut omaa pitkäaikaista elämänkumppaniani ollenkaan. Oli jallittanut mua totaalisesti ja kotona oli ollut ihan normaalisti enkä osannut epäillä yhtään mitään. Meillä oli normaali *eksielämä, kaikki ihan normaalisti siis. Kunnes sitten kävi ilmi että tosiaan oli jo pitkään ollut suhde toiseen naiseen. Miksi oli, en ymmärrä koska meillähän oli kaikki hyvin. En tiedä vastausta vieläkään. Mutta siis sitten kun muutin pois ja liityin Tinderiin, niin joku miehen tuttu oli mut siellä nähnyt ja kertonut miehelle. Mies hyökkäsi suorastaan silmille että mitä sä siellä *uoraat, pelkkiä *askoja miehiä siellä vaan on, ootpa vajonnut alas, hän ei ikinä sellaiseen paikkaan menisi!!! Oli ehkä samanlainen olo kuin ap:llä, että mitäköhän hittoa tapahtuu?!
Vierailija kirjoitti:
Sillähän ei ole mitään väliä, sopiiko asia hänelle vai ei. Sano hänelle, että sinä petit ja jätit, joten turpa kiinni, en kuuntele enää yhtään tuota kuittailua ja kommentointia aiheeseen liittyen.
Mä oon sanonut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kun ei me tunneta ap:n miestä? Miksi sitä pitäisi alkaa puolustelemaan? Tai miksi kukaan keksisi tarinaa että mies petti ja jätti, kun näitä tapahtuu ihan päivittäin?
Niin, mutta eihän ap esim sitä kerro että mies on saattanut joutua popsimaan psyykelääkeitä ap käyttäessä tähän henkistäväkivaltaa, jne.
Tai sitä, että hän saattaa raahata lapsiaan joka viikonloppu ties mihin hoitoon, että pääsee toteuttamaan sisästä jumalatartaan, jne
Hän kertoo vain sen mikä sopii hänen agendaan. Esim eron syyt on vähän monimutkaisempia asioita, kuin mustavalkoisesti mies petti ja jätti. Pettäminen on seuraus, ei juuri syy parisuhteen tai henkilökoh
No nyt meni ihan höpöjutuiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Eiköhän se sitä saa siltäkin naikkoselta jonka vuoksi perhe heivattiin tieltä pois. Tai ehkä niillä ei olekaan enää ihanaa.
Ap
Älä tuhlaa enää yhtään omaa energiaasi siihen, että mietit ex-ukkosi nykyistä suhdetta. Yritä päästää irti exästä (ja älä anna ajatustakaan exäsi nyxälle ja mahdollisille muille suhteille) ja keskity lapsiin ja omaan elämääsi. Exäsi on exä ja taitaa olla ihan perustellusta syystä exä.
En tuhlaakaan, mutta ihmettelen hänen käytöstään mua kohtaan. En ymmärrä mistä tuo kumpuaa.
Ap
siksi ,ettäjaksaa edes jotenkin sisäistää syyt ala-arvoiseen käytökseen. kukaan siedä moista ukkoa. ukko kuriin nyt. urakoikoon itse uusia akkojaan olan takaa ja kunnioittais lastensa äitiä. hänhän halusi vapautta, nauttikoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuittailee?
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Niin entä sitten? Jos väitteissä ei ole perää miksi sinä niistä itseesi otat?
Mieti sinusta väitteitä joku yksityisesti tai muualle, jos ei pidä paikkaansa sua saa nimitella noilla tai varkaasi, päihteitä tms.. missä sun raja kulkisi. Joku voi uskoakin jos leviää. Haitallista kohdehnekilölle monin tavoin. Vaikka sä olisit alkoholisti, suakaan ei saa nimitellä juopoksi tai olisi mt. ei saa silti nimitellä hulluksi, jo vihajus siitä että käyttäytyy normaalista poikkeavasti sukupuolielämän osalta on loukkaavaa, jo vihjauskin voi johtaa kunni
Heh, minusta on levitetty mitä mielikuvituksellisempia juoruja vailla mitään todellisuuspohjaa. En silti syytä omista mielenterveysongelmistani jokaista vastaan tulevaa miestä, rakenteita ja milloin mitäkin Amerikassa keksittyä muotisanaa. Kun tietää oman arvonsa vikoineen kaikkineen pahat sanat ja loukkaantuminen menevät sanojan puutteellisuuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin että erottiin myös kun mies petti mua, eli siis systemaattista kaksoiselämää ja jäi kiinni siitä. Jouduttiin elämään n. 2 kk käytännön syistä vielä samassa talossa ja koko sen ajan mies kävi *anemassa tätä toista naista + reissasivat yhdessä ympäri maata ja mä kärsin, en enää tuntenut omaa pitkäaikaista elämänkumppaniani ollenkaan. Oli jallittanut mua totaalisesti ja kotona oli ollut ihan normaalisti enkä osannut epäillä yhtään mitään. Meillä oli normaali *eksielämä, kaikki ihan normaalisti siis. Kunnes sitten kävi ilmi että tosiaan oli jo pitkään ollut suhde toiseen naiseen. Miksi oli, en ymmärrä koska meillähän oli kaikki hyvin. En tiedä vastausta vieläkään. Mutta siis sitten kun muutin pois ja liityin Tinderiin, niin joku miehen tuttu oli mut siellä nähnyt ja kertonut miehelle. Mies hyökkäsi suorastaan silmille että mitä sä siellä *uoraat, pelkkiä *askoja miehiä siellä vaan on, ootpa vajonnut alas, hä
Hitto mitä ihmisiä! Miten puoliso voi kohdella toista tuolla tavalla? Sitä joka kerran oli maailman tärkein ihminen. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ällö äiti myytti
Vierailija kirjoitti:
tuokin on totta ja ne raiskaussyytteet,kun itsellä pettänyt itsesuojelu ja muka niin roikkuu jaesittää olevansa vapaaehtoinen,sitten morkkis ja varsinkin jos pettänyt omaansa,sitten keksitään kui hänelle on tehtykin pahaa ja sitten rahaaaaaaa. hankkiudutaan raskaaksi yksipuolisesti tai lapsi onkin vieraalle ukolle jasalataan. tv naine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo vain sen mikä sopii hänen agendaan. Esim eron syyt on vähän monimutkaisempia asioita, kuin mustavalkoisesti mies petti ja jätti. PettäminenNo nyt meni ihan höpöjutuiksi.
Ap
Niin, nämä olivatkin vain kärjistettyjä esimerkkejä miten asiat saattaa olla, ei väittämiä miten asiat ovat.
Vaimoa (soon to be ex) tuntuu kismittävän kovasti, kun mä en oo yhtään kiinnostunut hänen ja uuden miesystävänsä tekemisistä.
Mun tekemiset tuntuu kiinostavan enemmänkin.
No tää on kyllä osuva vertaus, oikeesti.
Ap