Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.
Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Sinuna päästäisin miehen jutut toisesta korvasta sisään toisesta ulos ja hoitaisin asiallisesti pelkät lapsiin liittyvät asiat. Saattaisin arkistoida muutaman haukkumaviestin mahdollista myöhempää tarvetta varten esim lastenvalvojan luona näyttääkseni jos asiat vaatii.
Miehen h..ittelulle voi todeta vaikka "kikkeliskokkelis, mitäs läksit" ja räkäiset naurut perään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta ajattelit velloa tuossa mitä mies teki, jätti tekemättä, mitä mies sanoi tai jätti sanomatta?
Mitenhän mä nyt annoin teille sellaisen kuvan että vellon? Ihmettelen vain että mikä siinä häntä niin häiritsee että minä käyn treffeillä...
Ap
Yritä edes asettua hänen asemaan. Hänellä olisi ne lapset ja kuulet jostain että hän huoraakylillä.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna päästäisin miehen jutut toisesta korvasta sisään toisesta ulos ja hoitaisin asiallisesti pelkät lapsiin liittyvät asiat. Saattaisin arkistoida muutaman haukkumaviestin mahdollista myöhempää tarvetta varten esim lastenvalvojan luona näyttääkseni jos asiat vaatii.
Just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen h..ittelulle voi todeta vaikka "kikkeliskokkelis, mitäs läksit" ja räkäiset naurut perään 😂
Parempi esittää ettei kuullutkaan ja puhua vaikka säästä tai lapsen pienistä talvikengistä
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran haukutaan miestä pelkästään naisen kertomuksen perusteella.
Teille voi vain nauraa. Ei mitään muuta.
Mitä väliä kun ei me tunneta ap:n miestä? Miksi sitä pitäisi alkaa puolustelemaan? Tai miksi kukaan keksisi tarinaa että mies petti ja jätti, kun näitä tapahtuu ihan päivittäin?
Tekisin rikosilmoituksen. Siinä äkkinäisempi mies menee hiljaiseksi, kun poliisista soitetaan ja kysytään, mitä tulikaan exälle sanottua.
Kuinka paljon ap:lla on niitä miehiä nyt ollut? Ja onko pieni paikkakunta
Vierailija kirjoitti:
Laita sen uudelle muijalle viestiä että käske laittaa ukko kuriin. Että onko se mustis vai mikä. Meillä kävi vähän sama, tosin ei noin paljon kuittaillut, mutta kuitenkin. Ja se uusi onnikaan ei kauaa kestänyt hänellä. Itse taas löysin nuoren ja komean miehen ja se otti eksällä koville.
Laitoitko siis viestiä uudelle? Mikä reaktio siitä tuli? Itse siis tein niin kun alkoi mitta täyttyä pskasta, mutta eipä ollut seuraukset kovin hyvät eikä se uusi edes uskonut, että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi esittää ettei kuullutkaan ja puhua vaikka säästä tai lapsen pienistä talvikengistä
Vielä parempi, kun ei puhu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan aikuisempaa, mutta itse olen niin terävä suustani että pakko heittää edes jotain. Sen jälkeen voi olla asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Same same, but different. Vaimo lähti uuden miehen matkaan, mutta minä en saisi olla sinkku ennen kuin oikeus on vahvistanut avioeron.
En edelleenkään ymmärrä naisten (tai ainakaan vaimon) logiikkaa.
Eli sama kuin meillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta ajattelit velloa tuossa mitä mies teki, jätti tekemättä, mitä mies sanoi tai jätti sanomatta?
Mitenhän mä nyt annoin teille sellaisen kuvan että vellon? Ihmettelen vain että mikä siinä häntä niin häiritsee että minä käyn treffeillä...
Ap
Yritä edes asettua hänen asemaan. Hänellä olisi ne lapset ja kuulet jostain että hän huoraakylillä.
No hohhoijaa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Missä hitossa näitä mulkuttomia tollikoita sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ap:lla on niitä miehiä nyt ollut? Ja onko pieni paikkakunta
Ei ole kovin pieni paikkakunta. Muutamat treffit ja kävin (huom, kävin) Tinderissä, silloin tämä kuittailu alkoi ihan tosissaan, ei olisi saanut käydä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Missä hitossa näitä mulkuttomia tollikoita sikiää.
Pitäisi olla joku terapiaryhmä näille joiden pakkomielteenä on persreikä.
Eihän nyt keittiökone voi treffeillä käydä. Johan sille variksetkin nauraa.
Eli ex miehesi ei arvostanut sinua pätkääkään eikä arvosta vieläkään.
Onneksi pääsit eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuittailee?
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Kokeile kehua ja ylistää trefikumppanisi ominaisuuksia ja osaamista verrattuna exään. Ehkä alkaa vältellä aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt keittiökone voi treffeillä käydä. Johan sille variksetkin nauraa.
Eli ex miehesi ei arvostanut sinua pätkääkään eikä arvosta vieläkään.
Onneksi pääsit eroon!
Keittiökone 🤣🤣
Lasten tapaamiseen liittyvät vaihdot voi tehdä lennossa vaikka jonkun huoltamon pihalla, ei exän kanssa tarvitse olla missään tekemisissä.
Miksi sinun pitää ymmärtää, minä en edes halua ymmärtää exn kotkotuksia, onneksi lapset on jo aikuisia.