Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.

Vierailija
27.08.2024 |

Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta ajattelit velloa tuossa mitä mies teki, jätti tekemättä, mitä mies sanoi tai jätti sanomatta? 

Vierailija
62/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kuittailee? 

Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin. 

Ap

No sanot sille että ihme että ette sitten sopineet yhteen sitten kun hän aloitti itse *uoraamaan oikein urakalla ja nyt sinä kuulemma itsekin sellainen. Se mieshän on täysi *uora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks exäs ihan supisuomalainen ?

Kyllä on. 

Ap

Vierailija
64/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muuta kuin, että toteat ettei sinun seuraelämäsi kuulu exälle mitenkään. Kuuluisi, jos hän ei olisi exä, mutta kun nyt hän omasta aloitteestaan on exä, niin myös sinä olet vapaa viettämään omaa elämääsi ihan miten huvittaa. 

Vierailija
65/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolissaan millaisia miehiä sinä tuot hänen lastensa elämään? 

Mutta ei ole huolissaan siitä millaisen naisen on tuonut ap:n lasten elämään.

Ehkä häntä v*tuttaa se että ap vain deittailee eikä esittele panojaan lapsille ollenkaan.

Vierailija
66/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta ajattelit velloa tuossa mitä mies teki, jätti tekemättä, mitä mies sanoi tai jätti sanomatta? 

Mitenhän mä nyt annoin teille sellaisen kuvan että vellon? Ihmettelen vain että mikä siinä häntä niin häiritsee että minä käyn treffeillä...

Ap

Vierailija
67/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin. 

Ap

No sanot sille että ihme että ette sitten sopineet yhteen sitten kun hän aloitti itse *uoraamaan oikein urakalla ja nyt sinä kuulemma itsekin sellainen. Se mieshän on täysi *uora.

Tää on muuten jännä. Kun pers.häiriöisellä menee sukset ristiin jonkun kanssa, he alkavat yleensä syyttämään sitä toista siitä millaisia ovat oikeasti itse. Mies syyttelee h:kai, vaikka hän se tässä on h...annut.

Vierailija
68/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä muuta kuin, että toteat ettei sinun seuraelämäsi kuulu exälle mitenkään. Kuuluisi, jos hän ei olisi exä, mutta kun nyt hän omasta aloitteestaan on exä, niin myös sinä olet vapaa viettämään omaa elämääsi ihan miten huvittaa. 

Nimenomaan näin! Munkin mielestä. 

Ap

Vierailija
69/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritettiin aivan samaa, vaikka eron syy oli miehen pitkään jatkunut kaksoiselämä. Mies vielä yritti pitkään uskotella toista eikä myöntänyt kirveelläkään asiaa, mutten ihan ostanut hänen tarinoitaan sen käytöksen perusteella. Kun vihdoin sain eron aikaiseksi miehestä, niin hänelle iski hirveä kiire sabotoida kaikki treffit ja änkeä luokseni kylään mustamaalaamaan tapailemiani miehiä. Lisäksi oli hupaisinta, kun kokoonnuimme ystäväporukalla erään ystävän luo, niin mies tuli sinne ja pakotti minut lähtemään etuajassa kotiin mitä olisin itse halunnut lähteä sieltä. "Hyvä yritys tehdä minut mustasukkaiseksi" ja hirveä naukuminen miten iskemäni mies on vaaraksi minulle. Nauratti, enkä korjannut miehelle, ettei kaikki pyöri aina hänen ympärillään. Hän sai kuitenkin lähipiirin puhuttua mukaan siihen konserttiin, miten mun pitää nyt hetki viettää itsekseni sinkkuna enkä saisi tapailla ketään, kun häntä loukkaa se niin valtavasti. Annoin piut paut noille jutuille- 

Löysin sitten miehen kaverin, jota hän oli käyttänyt suojakilpenä ties kuinka kauan ja jonka kanssa hän oli olevinaan kahvilla vaikka oli toisen naisen luona. Miehelle tuli kiire, kunnes valkeni, että häntä pelotti että kaveri käryttää hänen touhunsa minulle. Niin käryttikin, ja mies suuttui hirveästi ja yritti taas hämätä vetoamalla miten häntä loukkaa, että menin hänen kaveriinsa sekaantumaan. Kun se ei tehonnut, niin sitten hän vetosi siihen miten en saa enää kaivella ennen eroamme tapahtuneita asioita :D On ne lapsellisen ovelia yrittäessään väistellä vastuutaan. 

Näihin auttaa kaksi sanaa: piu ja pau. 

Vierailija
70/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. 

Vierailija
71/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän mä nyt annoin teille sellaisen kuvan että vellon? Ihmettelen vain että mikä siinä häntä niin häiritsee että minä käyn treffeillä...

Ap

Hän on mulkero. Persoonallisuushäiriöiset mulkerot käyttäytyy noin. Jos haluat enemmän ihmetellä ja pohtia ja ymmärtää, varaa itsellesi aika terapiaan. 

Vierailija
72/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisit kysyä, että minkä se sitten sinusta tekee? Ei vaan, todennäköisesti on parempi lasten vuoksi vaan miettiä nämä mielessään eikä sanoa mitään takaisin. Nämä kuspäät kostaa lasten kautta. Ymmärrän kyllä että on ahdistavaa. Sama tilanne oli meillä vaikka mies oli käyttäytynyt kun sinkku koko avioliiton ajan. Sitten kun nähtiin pakollisia lapsen vuoksi, niin sama kettuilu. Olin niin kuin en olisi kuullut mitä se puhui.

Vierailija
73/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhan se on.

Vierailija
74/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran haukutaan miestä pelkästään naisen kertomuksen perusteella.

Teille voi vain nauraa. Ei mitään muuta. 

Vierailija
75/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same same, but different. Vaimo lähti uuden miehen matkaan, mutta minä en saisi olla sinkku ennen kuin oikeus on vahvistanut avioeron. 

En edelleenkään ymmärrä naisten (tai ainakaan vaimon) logiikkaa.

Vierailija
76/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt luu kurkkuun ukolle. stop. ja et ikinääää  jalkaudu tuon ukon kainaloon enää. ja jos on liian häiritsevä tai yhtäänkään, moinen kolli kuriin saadaan. taukki jätkä. et sorru siihen en'ää jos kohta matelee

Vierailija
77/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän on mulkero. Persoonallisuushäiriöiset mulkerot käyttäytyy noin. Jos haluat enemmän ihmetellä ja pohtia ja ymmärtää, varaa itsellesi aika terapiaan. 

Ja kannattaa lukea aiheesta ihan faktaa ja näitä muiden vertaiskokemuksia. Silmät alkavat avautumaan. Nyt ap vielä kuvittelee miehen olevan se sama "ihana" aviomies ja on kiinni hänessä. Antaa miehen määritellä liikaa omaa elämäänsä ja omia ajatuksiaan. 

Vierailija
78/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolissaan millaisia miehiä sinä tuot hänen lastensa elämään? 

Mutta ei ole huolissaan siitä millaisen naisen on tuonut ap:n lasten elämään.

Ehkä häntä v*tuttaa se että ap vain deittailee eikä esittele panojaan lapsille ollenkaan.

Ex on tuonut lasten elämään yhden naisen. Mistä ex voi tietää ettei ap tuo vaihtuvia panojaan kotiin? 

Vierailija
79/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Same same, but different. Vaimo lähti uuden miehen matkaan, mutta minä en saisi olla sinkku ennen kuin oikeus on vahvistanut avioeron. 

En edelleenkään ymmärrä naisten (tai ainakaan vaimon) logiikkaa.

Sinä olet oman itsesi herra. Haistata sinäkin piutpaut exän jutuille. Äläkä alistu kiristykseen tai muuhun toksiseen. 

Vierailija
80/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna päästäisin miehen jutut toisesta korvasta sisään toisesta ulos ja hoitaisin asiallisesti pelkät lapsiin liittyvät asiat. Saattaisin arkistoida muutaman haukkumaviestin mahdollista myöhempää tarvetta varten esim lastenvalvojan luona näyttääkseni jos asiat vaatii.