Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.
Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Eiköhän se sitä saa siltäkin naikkoselta jonka vuoksi perhe heivattiin tieltä pois. Tai ehkä niillä ei olekaan enää ihanaa.
Ap
Älä tuhlaa enää yhtään omaa energiaasi siihen, että mietit ex-ukkosi nykyistä suhdetta. Yritä päästää irti exästä (ja älä anna ajatustakaan exäsi nyxälle ja mahdollisille muille suhteille) ja keskity lapsiin ja omaan elämääsi. Exäsi on exä ja taitaa olla ihan perustellusta syystä exä.
En tuhlaakaan, mutta ihmettelen hänen käytöstään mua kohtaan. En ymmärrä mistä tuo kumpuaa.
Ap
Miksi sinun pitäisi ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kuittailee?
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Niin entä sitten? Jos väitteissä ei ole perää miksi sinä niistä itseesi otat?
Siksi otan, kun asiahan ei kuulu hänelle enää millään muotoa.
Ap
No miksi sitten kuuntelet sen juttuja? Alat kyllä kuulostamaan siltä, että suorastaan nautit tilanteesta ja oikein yritätkin tehdä exääsi mustasukkaiseksi.
Nyt alkaa mennä kyllä niin metsään nämä kommentit täällä.
Ap
No sano exälle vaan että tämä asiahan ei hänelle enää millään tavalla kuulu. Ukko hoitaa vaan oman tonttinsa. Ystävän mies otti avioeron tuosta vaan ja nyt tämäkin mies on katkera ja vihainen kun ex-vaimo löysi uuden miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!
Eiköhän se sitä saa siltäkin naikkoselta jonka vuoksi perhe heivattiin tieltä pois. Tai ehkä niillä ei olekaan enää ihanaa.
Ap
Älä tuhlaa enää yhtään omaa energiaasi siihen, että mietit ex-ukkosi nykyistä suhdetta. Yritä päästää irti exästä (ja älä anna ajatustakaan exäsi nyxälle ja mahdollisille muille suhteille) ja keskity lapsiin ja omaan elämääsi. Exäsi on exä ja taitaa olla ihan perustellusta syystä exä.
En tuhlaakaan, mutta ihmettelen hänen käytöstään mua kohtaan. En ymmärrä mistä tuo kumpuaa.
Ap
Jokainen lause, jonka hänestä kirjoitat on ajan tuhlaamista. Jokainen syytös hänen käytöksestä on ajan tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin.
Ap
Tässä ehkä vaikeinta ap:lle on havahtua siihen millainen mulkku miehensä on ollut. Aiemmin ap on mennyt laput silmillä tai sitten mies on esittänyt pyhimystä, mutta nyt eron jälkeen näyttää todelliset karvansa. Ei ole kiva todeta itselleen, että tuollaisenko kanssa minä olen tuhlannut vuosikausia.
Ehkä niin. En tainnut tuntea häntä ollenkaan. Tiettyjä hälytysmerkkejä oli ole
Nyt sinun täytyy vielä sisäistää tämä havainto eikä vaan ihmetellä hänen käytöstään, jotta pääset tunnepuolella irti hänestä. Sitten kun häntä miettiessäsi alat tuntemaan puistatusta, olet oikeilla jäljillä. Ja kun hänen sanomisensa saavat sinut vain säälimään hänen lapsellisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No miksi sitten kuuntelet sen juttuja? Alat kyllä kuulostamaan siltä, että suorastaan nautit tilanteesta ja oikein yritätkin tehdä exääsi mustasukkaiseksi.
Nyt alkaa mennä kyllä niin metsään nä
Jos et halua sen juttuja kuunnella, niin sunhan ei ole mikään pakko niin tehdä. Sanoit itse, ettei se tee sitä lasten kuullen, niin koska sitten? Missä sä sen kanssa olet tekemisissä ilman lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nyt alkaa mennä kyllä niin metsään nä
Niin, eihän sinussa mitään vikaa ole.
Ole ap vain onnellinen, että pääsit moisesta mulkerosta eroon ja keskity vain itseesi ja lapsiin. Älä mieti hetkeäkään miksi mies sitä tai tätä, hän on EX.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tässä ehkä vaikeinta ap:lle on havahtua siihen millainen mulkku miehensä on ollut. Aiemmin ap on mennyt laput silmillä tai sitten mies on esittänyt pyhimystä, mutta nyt eron jälkeen näyttää todelliset karvansa. Ei ole kiva todeta itselleen, että tuollaisenko kanssa minä olen tuhlannut vuosikausia.
Ehkä niin. En tainnut tuntea häntä ollenkaan. Tiettyjä hälytysmerkkejä oli ole
Liian kiire siihen rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta, jos et kerran ole *uora.
Nyt sinun täytyy vielä sisäistää tämä havainto eikä vaan ihmetellä hänen käytöstään, jotta pääset tunnepuolella irti hänestä. Sitten kun häntä miettiessäsi alat tuntemaan puistatusta, olet oikeilla jäljillä. Ja kun hänen sanomisensa saavat sinut vain säälimään hänen lapsellisuuttaan.
Läheisriippuva ei näe, että lähes aina se johon riippuvuus kohdistuu, on usein kykenemätön tasavertaiseen ja aikuiseen suhteeseen. Syynä voi olla, että läheisriippuvuuden kohde on itse riippuvainen. Hänellä on ehkä mielenterveyden ongelmia tai hän on jollain muulla tavalla jäänyt kypsymättä turvalliseksi aikuiseksi.
Mikä saa ap sinut välittämään ja miettimään noita puheita? Jos mies muuttuisi, tiellä voisi olla vielä mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuva ei näe, että lähes aina se johon riippuvuus kohdistuu, on usein kykenemätön tasavertaiseen ja aikuiseen suhteeseen. Syynä voi olla, että läheisriippuvuuden kohde on itse riippuvainen. Hänellä on ehkä mielenterveyden ongelmia tai hän on jollain muulla tavalla jäänyt kypsymättä turvalliseksi aikuiseksi.
Mikä saa ap sinut välittämään ja miettimään noita puheita? Jos mies muuttuisi, tiellä voisi olla vielä mahdollisuus?
Toivottavasti ap tajuaa että ei tuollainen ihminen muutu. Jos persoonallisuus on paska niin miksi se siitä enää muuttuisi.
onks exäs ihan supisuomalainen ?
Vierailija kirjoitti:
On miehillä yleinen ilmiö tuo.
No nyt sitten aletaan yleistämään tätä kaikkiin miehiin.
Surkeaa surkeaa. Koko ketjulle 0/5
Vierailija kirjoitti:
On miehillä yleinen ilmiö tuo.
Ja naisilla yleinen ilmiö on keskittyä vääriin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ap sinut välittämään ja miettimään noita puheita? Jos mies muuttuisi, tiellä voisi olla vielä mahdollisuus?Toivottavasti ap tajuaa että ei tuollainen ih
Yksi naisten suurimpia virheitä on kuvitella, että mies muuttuisi hänen vuokseen. Ja kun monet miehet sanovat jotain sen suuntaista, että nainen saa haluamaan hänet olemaan parempi mies. Mutta kun ei se halu tai kauniit sanat riitä. Naiset ovat keskimäärin sopeutuvaisia ja joustavia, ja pyrkivät rakentamaan suhteita. Siksi he automaattisesti kuvittelevat että toinenkin sukupuoli pyrkii samaan. Miehet eivät ole samalla tavalla rakennettuja, joten turha toivo. Sitä saat mitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolissaan millaisia miehiä sinä tuot hänen lastensa elämään?
Tuskinpa paljon huonompaa miestä löytääkään kuin sellaisen, joka petti niiden rakkaiden lastensa äitiä ja vaihtoi lennosta uuteen.
Niin mäkin asian ajattelen + että en ole tuonut miehiä koskaan lapsille näytille. Käyn treffeillä kun lapset ovat isällään.
Ap
Kohta se alkaa temppuilemaan tapaamisten kanssa. No, sitten viimeistään se uusi mies lapsille näytille.
Pohdit liikaa exää. Älä ole tekemisissä, älä tapaa. Jos joskus jotain vielä pääsee sanoo niin kysyt "käykö kateeksi?"
Ehkä niin. En tainnut tuntea häntä ollenkaan. Tiettyjä hälytysmerkkejä oli olemassa liiton aikana, mutta pettämisen ja eron jälkeen hän todellakin on ollut mulkero.
Ap