Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja jätti ja nyt kun minä olen käynyt treffeillä niin sepäs ei hänelle sovikaan.

Vierailija
27.08.2024 |

Voi vitsit mikä tilanne. Ensin mies petti ja sen jälkeen jätti koska se toinen oli niiiiii....in ihana. Muutin sitten pois kun mies oli sitä mieltä kerran ja nyt kun olen treffaillut muita miehiä, niin mies kuittailee koko ajan asiasta (meillä yhteisiä lapsia, joten nähdään). Olin vähän aikaa Tinderissäkin kurkkimassa ja siitähän vasta sota syntyikin, ei olisi saanut. Mitä ihmettä kuulkaa? Onko kellään kokemusta näin omituisesta asiasta? Mistä tuokin kumpuaa? Itse ensin löysi toisen ja nyt minä en saisi hänen mielestään tapailla muita miehiä.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kuittailee? 

Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin. 

Ap

Siihen voit vaan todeta että "hanki apua, tarvitset sitä". 

Vierailija
22/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolissaan millaisia miehiä sinä tuot hänen lastensa elämään? 

Tuskinpa paljon huonompaa miestä löytääkään kuin sellaisen, joka petti niiden rakkaiden lastensa äitiä ja vaihtoi lennosta uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sen uudelle muijalle viestiä että käske laittaa ukko kuriin. Että onko se mustis vai mikä. Meillä kävi vähän sama, tosin ei noin paljon kuittaillut, mutta kuitenkin. Ja se uusi onnikaan ei kauaa kestänyt hänellä. Itse taas löysin nuoren ja komean miehen ja se otti eksällä koville. 

Joo, ehkä sille vaan ottaa koville että tapailen muita kuin häntä. Kiva lukea samantyyppisestä jutusta. Mullekin on tullut mieleen, että ehkäpä se uusi onni ei enää olekaan niin ihana kun totuus löi vasten kasvoja....tiedä häntä. 

Ap

Vierailija
24/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!

Eiköhän se sitä saa siltäkin naikkoselta jonka vuoksi perhe heivattiin tieltä pois. Tai ehkä niillä ei olekaan enää ihanaa. 

Ap

Älä tuhlaa enää yhtään omaa energiaasi siihen, että mietit ex-ukkosi nykyistä suhdetta. Yritä päästää irti exästä (ja älä anna ajatustakaan exäsi nyxälle ja mahdollisille muille suhteille) ja keskity lapsiin ja omaan elämääsi. Exäsi on exä ja taitaa olla ihan perustellusta syystä exä. 

Vierailija
25/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se toiseen naiseen halunnut vaihtaa vaan haaremin.

Vierailija
26/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ylläpito poistaisi jos kirjoittaisin tähän. Oon kuulemma *uora ja *uoraan nyt oikein urakalla sitten niin. 

Ap

Ja sellaistako se sulle latelee lasten kuulleen ja sä suostut sitä kuuntelemaan? Et säkään mikään penaalin terävin kynä taida olla 🙄

Vierailija
27/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sen uudelle muijalle viestiä että käske laittaa ukko kuriin. Että onko se mustis vai mikä. Meillä kävi vähän sama, tosin ei noin paljon kuittaillut, mutta kuitenkin. Ja se uusi onnikaan ei kauaa kestänyt hänellä. Itse taas löysin nuoren ja komean miehen ja se otti eksällä koville. 

Joo, ehkä sille vaan ottaa koville että tapailen muita kuin häntä. Kiva lukea samantyyppisestä jutusta. Mullekin on tullut mieleen, että ehkäpä se uusi onni ei enää olekaan niin ihana kun totuus löi vasten kasvoja....tiedä häntä. 

Ap

Itsekäs mulkero ei ole koskaan täysin onnellinen. Hän kun haluaa että kaikki ihailevat häntä ja maailma pyörii hänen ympärillään, mutta se ei ole realiteettia. 

Vierailija
28/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin entä sitten? Jos väitteissä ei ole perää miksi sinä niistä itseesi otat? 

Vierailija
29/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katkaise se napanuora, te olette eronneet. 

Vierailija
30/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat vain kakkosta exälle niin parisuhteen haavat paranevat ja arki kukoistaa jälleen!

IDIOOTTI

Löysitkö peilin?

Kokeile sinäkin kakkosta!

Vierailija
31/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolissaan millaisia miehiä sinä tuot hänen lastensa elämään? 

Tuskinpa paljon huonompaa miestä löytääkään kuin sellaisen, joka petti niiden rakkaiden lastensa äitiä ja vaihtoi lennosta uuteen.

Niin mäkin asian ajattelen + että en ole tuonut miehiä koskaan lapsille näytille. Käyn treffeillä kun lapset ovat isällään. 

Ap

Vierailija
32/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sitä saa siltäkin naikkoselta jonka vuoksi perhe heivattiin tieltä pois. Tai ehkä niillä ei olekaan enää ihanaa. 

Ap

Älä tuhlaa enää yhtään omaa energiaasi siihen, että mietit ex-ukkosi nykyistä suhdetta. Yritä päästää irti exästä (ja älä anna ajatustakaan exäsi nyxälle ja mahdollisille muille suhteille) ja keskity lapsiin ja omaan elämääsi. Exäsi on exä ja taitaa olla ihan perustellusta syystä exä. 

En tuhlaakaan, mutta ihmettelen hänen käytöstään mua kohtaan. En ymmärrä mistä tuo kumpuaa.

Ap

Vierailija
33/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä ehkä vaikeinta ap:lle on havahtua siihen millainen mulkku miehensä on ollut. Aiemmin ap on mennyt laput silmillä tai sitten mies on esittänyt pyhimystä, mutta nyt eron jälkeen näyttää todelliset karvansa. Ei ole kiva todeta itselleen, että tuollaisenko kanssa minä olen tuhlannut vuosikausia. 

Vierailija
34/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sellaistako se sulle latelee lasten kuulleen ja sä suostut sitä kuuntelemaan? Et säkään mikään penaalin terävin kynä taida olla 🙄

Kiitos sulle tästä. Ei lasten kuullen kuitenkaan...

Ap

Vierailija
35/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei Ap, herää! Huomaatko, että alat vajota samalle tasolle kuin exäsi on joutunut! Lopeta nyt ajoissa, se exän uuden suhteen onni ei ole sinun asiasi. Niinku yhtään. Vai odotatko jo hetkeä, jolloin se exä alkaa lirkutella sinua takaisin?

Vierailija
36/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tuhlaakaan, mutta ihmettelen hänen käytöstään mua kohtaan. En ymmärrä mistä tuo kumpuaa.

Ap

Johan se sinulle kerrottiin. Itsekäs persoonallisuushäiriöinen mulkku. 

Vierailija
37/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulisiko sulle kivempi olo, jos hän katuisi eroa? Totta hitossa eroon liittyy myös niitä katumisen tunteita vaikka on sen edellisen suhteen ryssinyt. Se on osa eteen päin menemisen prosessia. 

Vierailija
38/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siksi otan, kun asiahan ei kuulu hänelle enää millään muotoa. 

Ap

Vierailija
39/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi välität siitä mitä hän ajattelee sinusta? Aika päästää irti.

Vierailija
40/169 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No miksi sitten kuuntelet sen juttuja? Alat kyllä kuulostamaan siltä, että suorastaan nautit tilanteesta ja oikein yritätkin tehdä exääsi mustasukkaiseksi.