Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paitoihin tulee "navan" kohdalle pieniä reikiä`?

Vierailija
17.04.2011 |

Mistä vois johtua?

Oon jo rei'ittänyt useamman paitani. Ihan pienen pieniä reikiä siis, voi olla yksi tai useita. Ja nimenomaan juuri vatsa-alueelle, ei muualle.

Harmittaa, kun monessa lempipaidassani on taas reiät, pakko lähtee paitaostoksille että kehtaan mennä töihin...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ihmetelyt omissa paidoissa ihan samaa ja ainoa mitä pystyn syyttämään on vyönsolki.

Miksi muuten ne pikkureiät olisivat jokaisessa paidassa samassa paikassa, miksi ei yhdessä paidassa vaikka oikean lapaluun päälla ja toisessa hihassa...

Vierailija
2/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napa-koita?

Kun vaan siihen navan kohdalle ne reiät tekevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa ja tullut tähän päätelmään.

Vierailija
4/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks vyö on sellanen, että paita takertuu siihen aina, ja sit tulee pieniä reikiä

Vierailija
5/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napa-koita? Kun vaan siihen navan kohdalle ne reiät tekevät?

Vierailija
6/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyö tosiaan yksi syy, mutta toinen on heikkolaatuinen trikoo.

Itselläni Ginatricotin vaatteet reikäisiä, no ei toki siihen hintaan voi olettaakaan laatua saavansa, mutta esim. Espritin paidoissa ei ainoassakaan ole reikiä.

Vierailija
7/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tikku sinä teki reikiä paitaan...

Vierailija
8/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyö tosiaan yksi syy, mutta toinen on heikkolaatuinen trikoo. Itselläni Ginatricotin vaatteet reikäisiä, no ei toki siihen hintaan voi olettaakaan laatua saavansa, mutta esim. Espritin paidoissa ei ainoassakaan ole reikiä.

Ja muissakin hintavammissa. Kuin myös halvemmissa.

Harmittaa ihan hirveesti.

On kai alettava käyttää henkseleitä.

Vierailija
9/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käytä vyötä eli aina mahdollisuus on vetskari

Vierailija
10/56 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ainakin tulee, jos inskaa pistää paidan läpi.

Vierailija
11/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat reikiintyvät minullakin. En käytä vyötä joten ei voi johtua siitä. Myös Marimekon paitaan tuli pieniä reikiä, samoin Espritin neuleeseen joten kankaan laatu ei vaikuta reikiintymiseen.

Vierailija
12/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä useinkaan ole en parempi,ainoastaan kalliimpi.Itellä on kokemusta!

Vierailija
13/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän vyötä ja housujen nappia ja vetskaria. Välillä ihan huomaan, että paita on jumissa jossain vyön soljen mutkassa, joten ei ihmekään että reikiä tulee.

Vierailija
14/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkamaukalta, Espritiltä, Marimekolta kuin Nansoltakin. Ja tulevat juuri noihin tiettyihin paikkoihin eli vatsan kohdalle. Vyötä kyllä käytän minäkin.

Vierailija
15/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varsinkin niillä syynä, joilla on pömppömaha tai liian pieni takki!

Vierailija
16/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee noita reikiä. Paidan hinnalla ei väliä, vaan mallilla. Muotoonleikatut trikoopaidat ja topit ovat "reikäalttiita"

Vierailija
17/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähinnä töissä missä kannan painavia juttuja silleen että tuen niitä mahaa vasten, on kaikissa työpaidoissa pieniä reikiä mahan kohdalla.

Vierailija
18/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt, mistä niitä tulee, mutta nyt kun luin tämän niin tajusin, että aika monessa paidassa niitä on.

Ehkä se on nappi tai vetskari sitten? Pömppömahaa ei ole eikä liian pientä takkia..

Vierailija
19/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on kotona vaatekaapissa jotain öttiäisiä jotka niitä reikiä tekee...ei niitä muuten tulis.

Vierailija
20/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voisi olla, että paidat kuluu vatsan kohdalta enemmän (vyö, housun kaulus, vetskari, takin helma..) ja sitten pesukone tekee siihen reikiä.

Itselläni on useassa vaatteessa pieniä reikiä, jotka katson pesukoneen rummun tekemäksi. Kovassa linkouksessa ohut kangas menee rummun "reikiin" ja niiden terävät reunat tekevät reikiä. Tämän selityksen olen kuullut jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän