Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paitoihin tulee "navan" kohdalle pieniä reikiä`?

Vierailija
17.04.2011 |

Mistä vois johtua?

Oon jo rei'ittänyt useamman paitani. Ihan pienen pieniä reikiä siis, voi olla yksi tai useita. Ja nimenomaan juuri vatsa-alueelle, ei muualle.

Harmittaa, kun monessa lempipaidassani on taas reiät, pakko lähtee paitaostoksille että kehtaan mennä töihin...

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmissa kaupoissa ne laitetaan juuri keskelle eteen. varashälyttimien nasta on niin paksu, että se kankaan puhkaistessaan katkaisee langan.

totesin tämän juuri lauantaina, kun ostin muutaman t-paidan. aion tehdä hm:lle valituksen.

Vierailija
22/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ne alueet kangasta joita itse eniten joko tahallani (esim. pukiessa) tai huomaamattani tulen näpäränneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, googletapa millaisia pyöreitä reikäjonoja ne tekevät.

Vierailija
24/56 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli merkki mikä tahansa, samalla lailla tulee pieniä reikiä navan ympärille.

en käytä farkkuja tai housuja joissa vetoketju, vaan trikoita, lökäteitä muita kangas housuja. en vyötä ta iole napakorua. eli ei mikään mikä tekisi nuo.

ainut mitä oon miettinyt, astianpesuaine!

käsin tiski aine siis, sillä sehän on aikamoista myrkkyä ja leijaileekin jopa, eli käsin katiloita tiskatessa nämä paidat altistuu ja kanags kärsii.

kertokaa ihmeessä mikä muu se voisi olla. vein marimekon paidan takas liikeeseen 1kk oston jälkeen, pari kertaa päällä ollu ja pesukoneessa pyöriny, mut ei suostunu ottaa vastaan saati antaa uutta ta iollu ees kiinnostunu paidasta. harmittaa

Vierailija
25/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoketjun kiinni ollessa, se veto nupikka siinä yläosassa napin alapuolella, terävine kulmineen hankaa heikot kankaat rikki, koska jää lähes kaikissa housuissa näkyviin ja siten tietyissä asennoissa kosketuksiin paidan kanssa. erityisen herkkiä ovat mm. gina tricotin ja h&m:n vaatteet, koska niissä käytetty kangas on heikkoa.

Vierailija
26/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vaan istutte tai seisotte maha kiinni pöydän reunassa, auton ratissa tms. että paita hinkkautuu rikki. Mulla hajos paidat töissä samalla tavalla, kun sitte otin vähän etäisyyttää kassapöytiin, niin jopas alkoi paidat pysyä ehjinä.

Vierailija
27/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vaan istutte tai seisotte maha kiinni pöydän reunassa, auton ratissa tms. että paita hinkkautuu rikki. Mulla hajos paidat töissä samalla tavalla, kun sitte otin vähän etäisyyttää kassapöytiin, niin jopas alkoi paidat pysyä ehjinä.

luulen kanssa, että syy on tämä

Vierailija
28/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kyllä navan kohdalla ole ikinä ollut reikiä paidoissani. Kertokaas kanssasisaret, onko teillä minkä malliset mahat?

Vierailija
29/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kyllä navan kohdalla ole ikinä ollut reikiä paidoissani. Kertokaas kanssasisaret, onko teillä minkä malliset mahat?

Vierailija
30/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyön. Ihmettelin paitojen yhtäkkistä huonoa laatua. Kun nakkaksin vyön pois, reikiintyminenkin väheni. Eli varmasti joillain paidat reikiintyy, kun suositaan tietyn tyyppisiä isonappisia farkkuja, paitoja laitetaan housun vyötärön alle ja nappi hinkkaa, lapset on sylittelyiässä ym.

Eikä todellakaan voi olla kuoriaisia, jos paidat menee rikki vain navan kohdalta. Ei ne ihan niin valikoivia osaa olla :)

Vierailija
31/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelkaa napakarvannekin!

Vierailija
32/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikiä aikaiseksi;)

Itse käytän yleensä toppia alla ja sen päällä toinen paita.

Kesällä saatan käyttää myös kahta toppia päällekkäin tai sitten päällimäinen paita joku löysä.

Ihan sen takia koska mulla on jäänyt aika paljon löysää mahanympärille kun oon laihduttanut. Saan litistettyä ne alemman topin avulla.

Vierailija
33/56 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan mulla ongelmana. :) Kaksi pyykinkuivaustelinettä ja siinä huonommassa kakkostelineessä on teräviä kohtia päädyssä. Harva se kerta jää paita pikkaisen kiinni ohi kulkiessa tai kumarrellessa. Sellaisestahan ne reiät lähtevät, että tulee ensin joku ihan pieni reiänalku ja pestessä se vain suurenee. Samoin kaikki ovenkahvoihin jne. takertumiset, tiskipöydän reunat ja muut sopivalla korkeudella olevat asiat kuluttavat paitaa just siitä edestä, navan korkeudelta.

Vierailija
34/56 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriaisen toukat syö kangasta siitä kohdasta missä on eritettä, elikkäs juuri navan kohdalta(hikeä), kainalosta..Et ne ainakin on juurikin niin valikoivia.

Vierailija
35/56 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lainausmerkeissä?

Vierailija
36/56 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäoikeudenmukainen. Leimannut lapset hyviin ja huonoihin. Opetus on huonoa, oppilaiden koulumenestys ja motivaatio laskee. Ja pylleröopr vaan porskuttaa.

Vierailija
37/56 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäoikeudenmukainen. Leimannut lapset hyviin ja huonoihin. Opetus on huonoa, oppilaiden koulumenestys ja motivaatio laskee. Ja pylleröopr vaan porskuttaa.

Vierailija
38/56 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessasi yövät reikiä siihen taitteeseen joka jää kun vaate on viikattuna kaapissa.

Vierailija
39/56 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma nimittäin ja kuoriaisia on löytynyt.

Vierailija
40/56 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännän lähes kaikki t-paidat reikäisiä juuri navan kohdalta, aina ihmettelen pyykkiä laittaessani. Yllätyin kun luin kokemuksia samasta aiheesta muiltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi